Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473063735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zs3pabianice.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs3pabianice.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8639946-95c6-411a-acad-7bd20054f52f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226879/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość"”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Inwestycja w przyszłość” nr FELD.08.08-IZ.00-0055/23 współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8639946-95c6-411a-acad-7bd20054f52f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a8639946-95c6-411a-acad-7bd20054f52f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne dotyczące
sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu). Zamawiający, zgodnie z § 11 ust.
2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa
niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie e-Zamówienia,tj.:
1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1.1. Komputer PC
a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b. zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
1. MS Windows 7 lub nowszy
2. OSX/Mac OS 10.10,
3. Ubuntu 14.04
c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
d. Chrome 66.0 lub nowsza
e. Firefox 59.0 lub nowszy
f. Safari 11.1 lub nowsza
g. Edge 14.0 i nowsze
1.2. Tablet/Telefon
a.Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b. Przeglądarka Chrome 61 lub nowa
18.1.3. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej
transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
1.4. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
• akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określone na stronie internetowej pod linkiem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz uznaje go za wiążący,
• zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej:
szkola@zs3pabianice.edu.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 im. Legionistów Miasta Pabianic, ul. Gdańska 5,
95-200 Pabianice, adres poczty e-mail: szkola@zs3pabianice.edu.pl, tel.+48 42 215 43 39
2. administrator wyznaczył Insp. Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iod2@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 693 337 954;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS3.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Adobe Premiere Pro" dla 2 nauczycieli kształcenia zawodowego na kierunku Technik Fotografii i Multimediów
4.2.5.) Wartość części: 10086 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem następujących zasad i
wzorów:
1. Kryterium nr 1 – CENA:
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg podanego poniżej wzoru:
Cena oferowana minimalna
Cena oferty = ------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
Cena badanej oferty
Do oceny niniejszego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę obliczoną zgodnie z rozdziałem XV niniejszej SWZ podaną w ofercie.
2. Kryterium Nr 2 – DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA (D):
Punkty zostaną przyznane za wskazanie w ofercie osób wykonujących zamówienie wg następujących zasad:
Kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, ustalone zostanie na podstawie oświadczenia złożonego w ofercie oraz opisu doświadczenia stanowiącego załącznik do oferty. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 1 kursu / szkolenia o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 0 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 2 kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 20 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 3 i więcej kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
W Opisie doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dołączonym do oferty musi zostać wskazana 1 osoba, która będzie prowadziła kurs lub szkolenie (dotyczy każdej części oddzielnie). Wykaz może zawierać tylko osobę, która zostanie przedstawiona w wykazie osób składanym na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VIII pkt 2.4.1. . W przypadku złożenia lub konieczności uzupełnienia, na późniejszym etapie prowadzonego postępowania Załącznika nr 4 do SWZ - wykazu osób, osoby skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia, przedstawione w nim osoby nie mogą mieć doświadczenia, które jest mniejsze od przedstawionego w ofercie, które stanowi podstawę do przyznania punktacji jako kryterium oceny ofert. W przypadku polepszenia parametru doświadczenia w złożonym wykazie osób, kryterium oceny ofert nie zostanie zmienione.
3. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez wykonawcę w kryteriach nr 1 i nr 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C + D
O – ogólna liczba punktów oferty,
C – liczba punktów za kryterium cena,
G – liczba punktów za kryterium doświadczenie osoby prowadzącej kurs / szkolenie.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku takiej samej liczby punktów po zaokrągleniu w różnych ofertach, zamawiający uwzględni wynik przed zaokrągleniem.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
8. Ocena dokonywana będzie dla poszczególnych części zamówienia oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realziacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Manager Restauracji" dla 2 nauczycieli
4.2.5.) Wartość części: 1900 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem następujących zasad i
wzorów:
1. Kryterium nr 1 – CENA:
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg podanego poniżej wzoru:
Cena oferowana minimalna
Cena oferty = ------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
Cena badanej oferty
Do oceny niniejszego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę obliczoną zgodnie z rozdziałem XV niniejszej SWZ podaną w ofercie.
2. Kryterium Nr 2 – DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA (D):
Punkty zostaną przyznane za wskazanie w ofercie osób wykonujących zamówienie wg następujących zasad:
Kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, ustalone zostanie na podstawie oświadczenia złożonego w ofercie oraz opisu doświadczenia stanowiącego załącznik do oferty. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 1 kursu / szkolenia o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 0 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 2 kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 20 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 3 i więcej kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
W Opisie doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dołączonym do oferty musi zostać wskazana 1 osoba, która będzie prowadziła kurs lub szkolenie (dotyczy każdej części oddzielnie). Wykaz może zawierać tylko osobę, która zostanie przedstawiona w wykazie osób składanym na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VIII pkt 2.4.1. . W przypadku złożenia lub konieczności uzupełnienia, na późniejszym etapie prowadzonego postępowania Załącznika nr 4 do SWZ - wykazu osób, osoby skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia, przedstawione w nim osoby nie mogą mieć doświadczenia, które jest mniejsze od przedstawionego w ofercie, które stanowi podstawę do przyznania punktacji jako kryterium oceny ofert. W przypadku polepszenia parametru doświadczenia w złożonym wykazie osób, kryterium oceny ofert nie zostanie zmienione.
3. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez wykonawcę w kryteriach nr 1 i nr 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C + D
O – ogólna liczba punktów oferty,
C – liczba punktów za kryterium cena,
G – liczba punktów za kryterium doświadczenie osoby prowadzącej kurs / szkolenie.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku takiej samej liczby punktów po zaokrągleniu w różnych ofertach, zamawiający uwzględni wynik przed zaokrągleniem.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
8. Ocena dokonywana będzie dla poszczególnych części zamówienia oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realziacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Manager Restauracji" dla 2 nauczycieli
Kurs "Kelner" dla 1 nauczyciela
Kurs "Zarządzanie Pracą Restauracji” dla 24 uczestników
Kurs "Kelner obsługa gości restauracyjnych A`LA CARTE” dla 24 uczestników
4.2.5.) Wartość części: 54326 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem następujących zasad i
wzorów:
1. Kryterium nr 1 – CENA:
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg podanego poniżej wzoru:
Cena oferowana minimalna
Cena oferty = ------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
Cena badanej oferty
Do oceny niniejszego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę obliczoną zgodnie z rozdziałem XV niniejszej SWZ podaną w ofercie.
2. Kryterium Nr 2 – DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA (D):
Punkty zostaną przyznane za wskazanie w ofercie osób wykonujących zamówienie wg następujących zasad:
Kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, ustalone zostanie na podstawie oświadczenia złożonego w ofercie oraz opisu doświadczenia stanowiącego załącznik do oferty. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 1 kursu / szkolenia o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 0 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 2 kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 20 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 3 i więcej kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
W Opisie doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dołączonym do oferty musi zostać wskazana 1 osoba, która będzie prowadziła kurs lub szkolenie (dotyczy każdej części oddzielnie). Wykaz może zawierać tylko osobę, która zostanie przedstawiona w wykazie osób składanym na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VIII pkt 2.4.1. . W przypadku złożenia lub konieczności uzupełnienia, na późniejszym etapie prowadzonego postępowania Załącznika nr 4 do SWZ - wykazu osób, osoby skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia, przedstawione w nim osoby nie mogą mieć doświadczenia, które jest mniejsze od przedstawionego w ofercie, które stanowi podstawę do przyznania punktacji jako kryterium oceny ofert. W przypadku polepszenia parametru doświadczenia w złożonym wykazie osób, kryterium oceny ofert nie zostanie zmienione.
3. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez wykonawcę w kryteriach nr 1 i nr 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C + D
O – ogólna liczba punktów oferty,
C – liczba punktów za kryterium cena,
G – liczba punktów za kryterium doświadczenie osoby prowadzącej kurs / szkolenie.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku takiej samej liczby punktów po zaokrągleniu w różnych ofertach, zamawiający uwzględni wynik przed zaokrągleniem.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
8. Ocena dokonywana będzie dla poszczególnych części zamówienia oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realziacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Savoir-vivre w biznesie" dla 24 uczniów
Kurs Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie dla 1 nauczyciela
Kurs "Szkoła wolna od uprzedzeń i dyskryminacji" dla 10 nauczycieli
Kurs "Gospodarka odpadami w firmie – kompendium wiedzy" dla 2 nauczycieli
Kurs "Zarządzanie zapasami" dla 2 nauczycieli
Kurs "Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL" dla 20 uczniów
4.2.5.) Wartość części: 54018 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem następujących zasad i
wzorów:
1. Kryterium nr 1 – CENA:
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg podanego poniżej wzoru:
Cena oferowana minimalna
Cena oferty = ------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
Cena badanej oferty
Do oceny niniejszego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę obliczoną zgodnie z rozdziałem XV niniejszej SWZ podaną w ofercie.
2. Kryterium Nr 2 – DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA (D):
Punkty zostaną przyznane za wskazanie w ofercie osób wykonujących zamówienie wg następujących zasad:
Kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, ustalone zostanie na podstawie oświadczenia złożonego w ofercie oraz opisu doświadczenia stanowiącego załącznik do oferty. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 1 kursu / szkolenia o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 0 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 2 kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 20 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 3 i więcej kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
W Opisie doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dołączonym do oferty musi zostać wskazana 1 osoba, która będzie prowadziła kurs lub szkolenie (dotyczy każdej części oddzielnie). Wykaz może zawierać tylko osobę, która zostanie przedstawiona w wykazie osób składanym na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VIII pkt 2.4.1. . W przypadku złożenia lub konieczności uzupełnienia, na późniejszym etapie prowadzonego postępowania Załącznika nr 4 do SWZ - wykazu osób, osoby skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia, przedstawione w nim osoby nie mogą mieć doświadczenia, które jest mniejsze od przedstawionego w ofercie, które stanowi podstawę do przyznania punktacji jako kryterium oceny ofert. W przypadku polepszenia parametru doświadczenia w złożonym wykazie osób, kryterium oceny ofert nie zostanie zmienione.
3. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez wykonawcę w kryteriach nr 1 i nr 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C + D
O – ogólna liczba punktów oferty,
C – liczba punktów za kryterium cena,
G – liczba punktów za kryterium doświadczenie osoby prowadzącej kurs / szkolenie.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku takiej samej liczby punktów po zaokrągleniu w różnych ofertach, zamawiający uwzględni wynik przed zaokrągleniem.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
8. Ocena dokonywana będzie dla poszczególnych części zamówienia oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realziacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs Podstawy projektowania i druku 3D dla edukacji dla 2 nauczycieli
4.2.5.) Wartość części: 2460 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem następujących zasad i
wzorów:
1. Kryterium nr 1 – CENA:
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg podanego poniżej wzoru:
Cena oferowana minimalna
Cena oferty = ------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
Cena badanej oferty
Do oceny niniejszego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę obliczoną zgodnie z rozdziałem XV niniejszej SWZ podaną w ofercie.
2. Kryterium Nr 2 – DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA (D):
Punkty zostaną przyznane za wskazanie w ofercie osób wykonujących zamówienie wg następujących zasad:
Kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, ustalone zostanie na podstawie oświadczenia złożonego w ofercie oraz opisu doświadczenia stanowiącego załącznik do oferty. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 1 kursu / szkolenia o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 0 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 2 kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 20 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 3 i więcej kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
W Opisie doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dołączonym do oferty musi zostać wskazana 1 osoba, która będzie prowadziła kurs lub szkolenie (dotyczy każdej części oddzielnie). Wykaz może zawierać tylko osobę, która zostanie przedstawiona w wykazie osób składanym na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VIII pkt 2.4.1. . W przypadku złożenia lub konieczności uzupełnienia, na późniejszym etapie prowadzonego postępowania Załącznika nr 4 do SWZ - wykazu osób, osoby skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia, przedstawione w nim osoby nie mogą mieć doświadczenia, które jest mniejsze od przedstawionego w ofercie, które stanowi podstawę do przyznania punktacji jako kryterium oceny ofert. W przypadku polepszenia parametru doświadczenia w złożonym wykazie osób, kryterium oceny ofert nie zostanie zmienione.
3. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez wykonawcę w kryteriach nr 1 i nr 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C + D
O – ogólna liczba punktów oferty,
C – liczba punktów za kryterium cena,
G – liczba punktów za kryterium doświadczenie osoby prowadzącej kurs / szkolenie.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku takiej samej liczby punktów po zaokrągleniu w różnych ofertach, zamawiający uwzględni wynik przed zaokrągleniem.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
8. Ocena dokonywana będzie dla poszczególnych części zamówienia oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realziacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs operatorów wózków widłowych dla 20 uczniów
4.2.5.) Wartość części: 38000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem następujących zasad i
wzorów:
1. Kryterium nr 1 – CENA:
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg podanego poniżej wzoru:
Cena oferowana minimalna
Cena oferty = ------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
Cena badanej oferty
Do oceny niniejszego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę obliczoną zgodnie z rozdziałem XV niniejszej SWZ podaną w ofercie.
2. Kryterium Nr 2 – DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA (D):
Punkty zostaną przyznane za wskazanie w ofercie osób wykonujących zamówienie wg następujących zasad:
Kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, ustalone zostanie na podstawie oświadczenia złożonego w ofercie oraz opisu doświadczenia stanowiącego załącznik do oferty. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 1 kursu / szkolenia o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 0 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 2 kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 20 pkt,
Doświadczenie polegające na zrealizowaniu 3 i więcej kursów / szkoleń o tematyce tożsamej z opisem przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
W Opisie doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dołączonym do oferty musi zostać wskazana 1 osoba, która będzie prowadziła kurs lub szkolenie (dotyczy każdej części oddzielnie). Wykaz może zawierać tylko osobę, która zostanie przedstawiona w wykazie osób składanym na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VIII pkt 2.4.1. . W przypadku złożenia lub konieczności uzupełnienia, na późniejszym etapie prowadzonego postępowania Załącznika nr 4 do SWZ - wykazu osób, osoby skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia, przedstawione w nim osoby nie mogą mieć doświadczenia, które jest mniejsze od przedstawionego w ofercie, które stanowi podstawę do przyznania punktacji jako kryterium oceny ofert. W przypadku polepszenia parametru doświadczenia w złożonym wykazie osób, kryterium oceny ofert nie zostanie zmienione.
3. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez wykonawcę w kryteriach nr 1 i nr 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C + D
O – ogólna liczba punktów oferty,
C – liczba punktów za kryterium cena,
G – liczba punktów za kryterium doświadczenie osoby prowadzącej kurs / szkolenie.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku takiej samej liczby punktów po zaokrągleniu w różnych ofertach, zamawiający uwzględni wynik przed zaokrągleniem.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
8. Ocena dokonywana będzie dla poszczególnych części zamówienia oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realziacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji
każdego z wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia kursów / szkoleń, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do ich przeprowadzenia. Wykonawca, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
- posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu przynajmniej 1 (jednego) kursu / szkolenia odpowiadającego przedmiotowi kursu / szkolenia wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku złożenia oferty na część zamówienia obejmującą więcej niż jeden kurs / szkolenie (część nr 3 i 4), wykonawca musi zapewnić do każdego kursu / szkolenia osobę posiadającą doświadczenie w prowadzeniu tego rodzaju kursu / szkolenia.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale X ust.4 pkt 4.1. niniejszej SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej z uwzględnieniem treści art. 455 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku:
a) zmiana osób wyznaczonych do realizacji, możliwa jest jedynie na osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym, zmiana osoby może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego i w okolicznościach, na które Wykonawca nie miał wpływu, takich jak:
− choroba osoby wskazanej do realizacji zamówienia,
− ustanie stosunku pracy lub rozwiązanie umowy cywilnoprawnej z osobą wskazaną do realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od pracownika.
b) Zmiany liczby osób biorących udział w kursie / szkoleniu*.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a8639946-95c6-411a-acad-7bd20054f52f
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 4911E - ul. Wspólna w Pabianicach"
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi, objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "STOPKLATKA".
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.