eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarzecze"Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu "Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu „Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. WINCENTEGO WITOSA W ZARZECZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651419143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Stanisława Gajeckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 166401582

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zswitos@itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszarzecze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu „Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8265dded-c988-4c51-acd6-13949a299a64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FEPK.07.13-IP.01-002/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.26.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli - gastronomia
Szkolenia dla nauczycieli:
1) Cukiernicze o tematyce: przygotowywanie nowoczesnych, eleganckich deserów koktajlowych i restauracyjnych. Termin realizacji do dnia 30 listopada 2024 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

2) Piekarnicze o tematyce: zwiększenie umiejętności z zakresu przygotowywania surowców i produkcji pieczywa rzemieślniczego, wysokogatunkowego, charakterystyka technologii produkcji chlebów pszennych i mieszanych, ze szczególnym uwzględnieniem technologii prowadzenia kwasów pszennych oraz żytnich. Termin realizacji do dnia 30 listopada 2024 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

3) Wypieki z ciasta francuskiego o tematyce: wypieki z ciasta francuskiego – Croissant, Pain au cholcolat, Pain aux raisin, Pain de campagne, Bagietka, Ecler, Paris Brwst. Termin realizacji do dnia 30 listopada 2024 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

4) W zakresie wypieków wielkanocnych o tematyce: wypieki wielkanocne – mazurki, babki, serniki i makowce – także w wersji wegańskiej. Termin realizacji do dnia 31 marca 2025 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

5) Monoporcje o tematyce: praktyczna wiedza na temat technik cukierniczych oraz kompozycji smakowych w wersji monoporcji. Termin realizacji do dnia 30 czerwca 2025 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

6) Finger food o tematyce: przygotowanie przekąsek bankietowych, sposób ich przyrządzania i serwowania. Termin realizacji do dnia 30 czerwca 2025 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

7) Kuchnia wegetariańska o tematyce: nowoczesne sposoby aranżacji potraw, techniki kulinarne, design w kreowaniu wizerunku potraw. Termin realizacji do dnia 30 czerwca 2025 r. Czas trwania – 16 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

8) Sztuka prezentacji potraw o tematyce: wiedza na temat wartości odżywczych produktów wegetariańskich, praktyczne przepisy, sztuka łączenia produktów, sztuka przyprawiania. Termin realizacji do dnia 31 sierpnia 2025 r. Czas trwania – 16 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

9) Cukiernictwo bankietowe o tematyce: klasyczne, eleganckie desery bankietowe, forma ich podania, wykorzystanie lokalnych i sezonowych produktów. Termin realizacji do dnia 31 sierpnia 2025 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 4.1 do SWZ– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli - logistyka
Szkolenia dla nauczycieli:
1) Zarządzanie transportem o tematyce: wprowadzenie do zarządzania transportem (rola, gałęzie, prawne aspekty), planowanie i organizacja transportu, nowoczesne technologie w transporcie, zarządzanie ryzykiem w transporcie, zrównoważony rozwój i ekologiczne aspekty transportu, metody dydaktyczne w nauczaniu zarządzania transportem. Czas trwania: 26 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2024 r.

2) Zarządzanie magazynami o tematyce: podstawy zarządzania magazynem, planowanie i organizacja pracy magazynu, systemy informatyczne wspierające zarządzanie magazynem, nowoczesne technologie w zarządzaniu magazynem, optymalizacja i zarządzanie kosztami w magazynie, zarządzanie bezpieczeństwem w magazynie, metody dydaktyczne w nauczaniu zarządzania magazynem. Czas trwania: 21 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2024 r.

3) Zarządzanie zapasami + konsultacja z ekspertem o tematyce: procesy związane z zarządzaniem zapasami, metody optymalizacji zapasów, oprogramowanie wspomagające zarządzanie zapasami, rozwiązywanie problemów związanych z zapasami, case study – zarządzanie zapasami w placówkach edukacyjnych, konsultacje z ekspertem (możliwość indywidualnych konsultacji z ekspertem z zakresu zarządzania zapasami). Czas trwania: 19 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2025 r.

4) Zarządzanie magazynami + konsultacja z ekspertem o tematyce: planowanie przestrzeni magazynowej, dokumentacja i ewidencja magazynowa, optymalizacja procesów magazynowych, bezpieczeństwo i zarządzanie ryzykiem w magazynie, konsultacje z ekspertem (możliwość indywidualnych konsultacji z ekspertem z zakresu zarządzania magazynami). Czas trwania: 20 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.

5) Zarządzanie transportem + konsultacje z ekspertem o tematyce: procesy organizacyjne w transporcie, optymalizacja procesów transportowych, zarządzanie flotą transportową, bezpieczeństwo w transporcie, transport międzynarodowy, zrównoważony transport, konsultacje z ekspertem (możliwość indywidualnych konsultacji z ekspertem z zakresu zarządzania transportem). Czas trwania: 20 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2025 r.

6) Lekcje dla klasy „Zapasy”, „Obsługa magazynów”, „Cyfrowa lekcja magazynowa” wraz z dostępem do materiałów na okres 5 miesięcy, „Transport”. Tematyka szkolenia: E-lekcje dla klasy "Cyfrowa lekcja magazynowania": Tworzenie materiałów do e-lekcji z zakresu magazynowania; Narzędzia i platformy e-learningowe; Organizacja zajęć cyfrowych; Nowoczesne technologie magazynowe w e-learningu; E-lekcje dla klasy "Obsługa magazynów": Podstawy e-learningu w logistyce; Tworzenie materiałów dydaktycznych do tematu „Obsługa magazynów”; Interaktywne metody nauczania online; Ocena i monitorowanie postępów uczniów; E-lekcje dla klasy "Zapasy": Tworzenie materiałów dydaktycznych do tematu „Zapasy”; Interaktywne formy nauczania; Organizacja zajęć online; E-lekcje dla klasy „Transport”; Tworzenie materiałów dydaktycznych do tematu „Towary”; Interaktywne formy nauczania; Organizacja zajęć online. Wykonawca zapewni na szkolenie: materiały dydaktyczne z każdego modułu, poradniki, filmy, plany lekcji, videoinstruktaże. Szkolenie odbywać się będą za pośrednictwem platform edukacyjnych podczas szkolenia wykorzystywane będą narzędzia, takie jak czat, tablica interaktywna, kamery internetowe i mikrofony. Ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 r.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 4.2 do SWZ– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38092,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382151120

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.