eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarzecze"Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu "Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu „Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. WINCENTEGO WITOSA W ZARZECZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651419143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Stanisława Gajeckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 166401582

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zswitos@itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszarzecze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu „Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8265dded-c988-4c51-acd6-13949a299a64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

FEPK.07.13-IP.01-002/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zarzecze.ezamawiajacy.pl.
4. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
5. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zarzecze.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://zarzecze.ezamawiajacy.pl:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZS.26.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli - gastronomia
Szkolenia dla nauczycieli:
1) Cukiernicze o tematyce: przygotowywanie nowoczesnych, eleganckich deserów koktajlowych i restauracyjnych. Termin realizacji do dnia 30 listopada 2024 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

2) Piekarnicze o tematyce: zwiększenie umiejętności z zakresu przygotowywania surowców i produkcji pieczywa rzemieślniczego, wysokogatunkowego, charakterystyka technologii produkcji chlebów pszennych i mieszanych, ze szczególnym uwzględnieniem technologii prowadzenia kwasów pszennych oraz żytnich. Termin realizacji do dnia 30 listopada 2024 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

3) Wypieki z ciasta francuskiego o tematyce: wypieki z ciasta francuskiego – Croissant, Pain au cholcolat, Pain aux raisin, Pain de campagne, Bagietka, Ecler, Paris Brwst. Termin realizacji do dnia 30 listopada 2024 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

4) W zakresie wypieków wielkanocnych o tematyce: wypieki wielkanocne – mazurki, babki, serniki i makowce – także w wersji wegańskiej. Termin realizacji do dnia 31 marca 2025 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

5) Monoporcje o tematyce: praktyczna wiedza na temat technik cukierniczych oraz kompozycji smakowych w wersji monoporcji. Termin realizacji do dnia 30 czerwca 2025 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

6) Finger food o tematyce: przygotowanie przekąsek bankietowych, sposób ich przyrządzania i serwowania. Termin realizacji do dnia 30 czerwca 2025 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

7) Kuchnia wegetariańska o tematyce: nowoczesne sposoby aranżacji potraw, techniki kulinarne, design w kreowaniu wizerunku potraw. Termin realizacji do dnia 30 czerwca 2025 r. Czas trwania – 16 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

8) Sztuka prezentacji potraw o tematyce: wiedza na temat wartości odżywczych produktów wegetariańskich, praktyczne przepisy, sztuka łączenia produktów, sztuka przyprawiania. Termin realizacji do dnia 31 sierpnia 2025 r. Czas trwania – 16 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

9) Cukiernictwo bankietowe o tematyce: klasyczne, eleganckie desery bankietowe, forma ich podania, wykorzystanie lokalnych i sezonowych produktów. Termin realizacji do dnia 31 sierpnia 2025 r. Czas trwania – 20 godz./jedna grupa; Ilość osób w grupie – 4.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 4.1 do SWZ– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli - logistyka
Szkolenia dla nauczycieli:
1) Zarządzanie transportem o tematyce: wprowadzenie do zarządzania transportem (rola, gałęzie, prawne aspekty), planowanie i organizacja transportu, nowoczesne technologie w transporcie, zarządzanie ryzykiem w transporcie, zrównoważony rozwój i ekologiczne aspekty transportu, metody dydaktyczne w nauczaniu zarządzania transportem. Czas trwania: 26 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2024 r.

2) Zarządzanie magazynami o tematyce: podstawy zarządzania magazynem, planowanie i organizacja pracy magazynu, systemy informatyczne wspierające zarządzanie magazynem, nowoczesne technologie w zarządzaniu magazynem, optymalizacja i zarządzanie kosztami w magazynie, zarządzanie bezpieczeństwem w magazynie, metody dydaktyczne w nauczaniu zarządzania magazynem. Czas trwania: 21 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2024 r.

3) Zarządzanie zapasami + konsultacja z ekspertem o tematyce: procesy związane z zarządzaniem zapasami, metody optymalizacji zapasów, oprogramowanie wspomagające zarządzanie zapasami, rozwiązywanie problemów związanych z zapasami, case study – zarządzanie zapasami w placówkach edukacyjnych, konsultacje z ekspertem (możliwość indywidualnych konsultacji z ekspertem z zakresu zarządzania zapasami). Czas trwania: 19 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2025 r.

4) Zarządzanie magazynami + konsultacja z ekspertem o tematyce: planowanie przestrzeni magazynowej, dokumentacja i ewidencja magazynowa, optymalizacja procesów magazynowych, bezpieczeństwo i zarządzanie ryzykiem w magazynie, konsultacje z ekspertem (możliwość indywidualnych konsultacji z ekspertem z zakresu zarządzania magazynami). Czas trwania: 20 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.

5) Zarządzanie transportem + konsultacje z ekspertem o tematyce: procesy organizacyjne w transporcie, optymalizacja procesów transportowych, zarządzanie flotą transportową, bezpieczeństwo w transporcie, transport międzynarodowy, zrównoważony transport, konsultacje z ekspertem (możliwość indywidualnych konsultacji z ekspertem z zakresu zarządzania transportem). Czas trwania: 20 godz./ 1 grupa, ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2025 r.

6) Lekcje dla klasy „Zapasy”, „Obsługa magazynów”, „Cyfrowa lekcja magazynowa” wraz z dostępem do materiałów na okres 5 miesięcy, „Transport”. Tematyka szkolenia: E-lekcje dla klasy "Cyfrowa lekcja magazynowania": Tworzenie materiałów do e-lekcji z zakresu magazynowania; Narzędzia i platformy e-learningowe; Organizacja zajęć cyfrowych; Nowoczesne technologie magazynowe w e-learningu; E-lekcje dla klasy "Obsługa magazynów": Podstawy e-learningu w logistyce; Tworzenie materiałów dydaktycznych do tematu „Obsługa magazynów”; Interaktywne metody nauczania online; Ocena i monitorowanie postępów uczniów; E-lekcje dla klasy "Zapasy": Tworzenie materiałów dydaktycznych do tematu „Zapasy”; Interaktywne formy nauczania; Organizacja zajęć online; E-lekcje dla klasy „Transport”; Tworzenie materiałów dydaktycznych do tematu „Towary”; Interaktywne formy nauczania; Organizacja zajęć online. Wykonawca zapewni na szkolenie: materiały dydaktyczne z każdego modułu, poradniki, filmy, plany lekcji, videoinstruktaże. Szkolenie odbywać się będą za pośrednictwem platform edukacyjnych podczas szkolenia wykorzystywane będą narzędzia, takie jak czat, tablica interaktywna, kamery internetowe i mikrofony. Ilość osób w grupie – 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 r.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 4.2 do SWZ– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę aktywnego i aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, Zamawiający sprawdzi to na stronie www.ris.praca.gov.pl,
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) zdolność zawodowa
b) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, które:
- przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia/bloki tematyczne w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu lub posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu lub osobami, które - posiadają co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego jako nauczyciel w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu.
W/w warunki musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji szkolenia. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę, do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne są następujące zmiany umowy:
1.1 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,
1.2 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Regionalnego dla Podkarpackiego lub wytycznych i zaleceń, Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości itp.,
1.3 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem działania siły wyższej lub wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
1.4 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie korzystna dla Zamawiającego,
1.5 zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1.5., będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
3. W celu zawarcia aneksu, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany, w tym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Do wniosku należy dołączyć niezbędne dokumenty do zweryfikowania wzrostu wynagrodzenia.
4. W terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 3, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
5. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3. W takim przypadku przepisy ust. 3-4 oraz 6 stosuje się odpowiednio.
6. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.