eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobrownikiDostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 2500 litrów znajdującego się na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bobrownikach w ilości do 35 000 litrów.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 2500 litrów znajdującego się na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bobrownikach w ilości do 35 000 litrów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nieszawska 10

1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-617

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugbobrowniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugbobrowniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 2500 litrów znajdującego się na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bobrownikach w ilości do 35 000 litrów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e60fec1-1648-4dce-a533-e573656f3016

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068770/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów będącego własnością Zamawiającego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e60fec1-1648-4dce-a533-e573656f3016

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formularz kontaktowy udostępniony na platformie https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGG.ZP.PN.271.16.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 2500 litrów znajdującego się na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bobrownikach w ilości do 35 000 litrów o parametrach określonych Polską Normą PN-EN 590+A1:2017-06 oraz wymogiem Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r., Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2020, poz.727), z uwzględnieniem parametrów w okresie letnim i zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Przewóz i rozładunek w celu wykonania przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i winien się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
w szczególności w zakresie zgodności z umową europejską dotyczącą międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 poz. 154, 875). Wszelkie koszty, w tym związane z dowozem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca, bez prawa żądania ich zwrotu od Zamawiającego.
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta lub atestu akredytowanego laboratorium w języku polskim.
c) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowych dostaw w ciągu co najmniej 48 godzin od zgłoszenia takiej dostawy przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni powszednie w godzinach 800 do 1300.
d) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać olej napędowy w temperaturze referencyjnej 15oC.
e) Wykonawca wskaże Zamawiającemu osoby upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia podając ich dane kontaktowe.
f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
3.2. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej oleju napędowego, spowodowaną zmiana ceny producenta wynikającą z zapisów projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ
3.3. Wobec faktu, że zakup oleju napędowego odbywał się będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb, Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie określone w pkt 1 zostało określone szacunkowo i może ulec zmniejszeniu. Z tytułu zakupu mniejszej ilości litrów paliwa w ciągu 12 miesięcy w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
3.4. Ilość dostarczonego oleju napędowego będzie każdorazowo potwierdzana przez Zamawiającego.
3.5. Zapłata należności będzie dokonywana przelewem w terminie 30 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT po każdej dostawie paliwa.
3.6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie prowadzonego postępowania oraz na stronie bip.ugbobrowniki.pl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolność występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunku w tym zakresie,
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz wykaże, że posiada aktualne uprawnienia (koncesję) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022, poz. 1385 ze zm.)
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunku w tym zakresie,
4) zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

2000

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą dotyczyć zmiany warunków i terminów płatności.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach,
w szczególności:
a) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia,
b) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
4. Nie dopuszcza się przenoszenia jakichkolwiek praw wynikających z niniejszej umowy, w tym wierzytelności, bez zgody drugiej strony wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Formularz ofertowy na platformie ezamowienia.gov.pl na stronie prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.