eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup usługi spisu z natury aparatury medycznej i pozostałych środków trwałych w tym wyposażenia ze znakowaniem w technologii RFID wraz z Systemem do zarządzania aparaturą medyczną (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi spisu z natury aparatury medycznej i pozostałych środków trwałych w tym wyposażenia ze znakowaniem w technologii RFID wraz z Systemem do zarządzania aparaturą medyczną (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abolewska@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi spisu z natury aparatury medycznej i pozostałych środków trwałych w tym wyposażenia ze znakowaniem w technologii RFID wraz z Systemem do zarządzania aparaturą medyczną (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a1766c7-5e28-43fb-8c7c-7a1f4617e3c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234100/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Zakup usługi profesjonalnej i kompleksowej inwentaryzacji sprzętu medycznego i aparatury medycznej w Szpitalu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 89/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę usługi spisu z natury aparatury medycznej i pozostałych środków trwałych w tym wyposażenia ze znakowaniem w technologii RFID wraz z Systemem do zarządzania aparaturą medyczną (dalej “System”) oraz akcesoriami do inwentaryzacji
Założenia projektowe:
- Łączna ilość aparatury medycznej do inwentaryzacji: Aparatura medyczna ok. 2 300 szt.
- Pozostałe środki trwałe i wyposażenie do inwentaryzacji, z podziałem na 2 grupy:
· elektroniczne (monitory, komputery, klimatyzatory, itp.) Elektroniczne , maszyny i urządzenia techniczne oraz specjalistyczne ok. 1 200 szt.
· nieelektroniczne (szafy, krzesła, biurka, itp.) Nieelektroniczne ok. 500 szt.

Budynki i infrastruktura ok. 90 szt.
Lokalizacja nieruchomości:
ul. Koszarowa 5, Wrocław
-4 budynki szpitalne w tym 3 przyległe do siebie; 13 budynków administracyjno-technicznych ul. Wołowska 9 , Wrocław
- 1 budynek medyczny; 1 budynek techniczny
2. Zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ – OPZ oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
3. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY :
1) Stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących prace, które obejmują następujące rodzaje czynności objęte przedmiotem zamówienia: tj. czynności inwentaryzacyjne, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U.2022r., poz. 1510), o ile nie będą one bezpośrednio wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią jednoosobowej działalności gospodarczej. Sposób dokumentowania, weryfikacji, uprawnień w zakresie kontroli zatrudnienia oraz sankcje wynikające z nieprzestrzegania ww. wymogów określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SWZ – Wzór umowy.
2) Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności, np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
3) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
4) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22130000-0 - Spisy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459103,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459103,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest It Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242699360

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EQ Medical Michał Kijewski w zakresie wykonania inwentaryzacji.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459103,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.