Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00640887/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
- 2025/BZP 00000725/01 - Wynik z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
1.2.) Oddział zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297974
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szpitalna 2
1.4.2.) Miejscowość: Tolkmicko
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-340
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.7.) Numer telefonu: 55 231 61 78
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dpstol@wp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpstolkmicko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem osób w podeszłym wieku i niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643131
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00640887
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
http://ezamowienia.gov.pl, dpstol@wp.pl
Po zmianie:
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem platformy zamówień publicznych: https://ezamowienia.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
http://ezamowienia.gov.pl, dpstol@wp.pl
Po zmianie:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w "Instrukcji użytkowania systemu" https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje oraz Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin oraz informacje zamieszczone w zakładce "Centrum Pomocy".
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.7. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne Przed zmianą:
http://ezamowienia.gov.pl, dpstol@wp.pl
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe:
Kryterium Waga kryterim
Cena 100 pkt.
1) Kryterium – cena brutto [C] - oceniane będzie jak niżej:
C= C min x 100 : Co
gdzie:
C - wartość punktowa w kryterium cena
C min - najniższa cena brutto ze złożonych ofert
Co - cena brutto ocenianej oferty
100 - maksymalna wartość punktowa możliwa do uzyskania w kryterium cena
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa 5 lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
3. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą liczbę punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.
6. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
14. W przypadku, o którym mowa w pkt. 13 ppkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
80000,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Zamawiający przewiduje fakultatywne przesłanki wykluczenia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Warunki udziału w postępowaniu Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu (podstawy wykluczenia określone w rozdziale X specyfikacji);
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
zdolności technicznej lub zawodowej;
2. Zamawiający stwierdzi spełnianie powyższych warunków na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z ofertą:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania (wzór zawarty w załączniku nr 3 do SWZ)
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
a) oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r. poz. 594 i 1237), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 5,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej wykonania.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem).
7. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 i art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp.
8. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
9. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
10. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp dopuszcza zmiany postępowań umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonana wyboru Wykonawcy.
INNE PRZETARGI TOLKMICKO
więcej: przetargi TOLKMICKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Zakup i dostawa artykułów sporzywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku w podziale na 5 części
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.