eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoziegłowyZakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych - postępowanie 2



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych – postępowanie 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Moniuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych – postępowanie 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e792a85e-7a6b-4bcb-8a5c-a3652d42303d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018914/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia uzupełniającego dla zadania :Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie w ramach: „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGK.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych – postępowanie 2- Zakup i dostawa pojazdu
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowego, pojazdu o parametrach:
- Pojazd wolnobieżny, długi rozstaw osi (2485 mm ±10%)
- prędkość max do 45 km/h
- ładowność min. 900 kg max. 1250 kg
- Oryginalna stylistyka pojazdu wraz z zabudową – kontener z roletą boczną umożliwiającą przewożenie żywności
- Silnik elektryczny min. 5,0 kW wraz z akumulatorem
- Akcesoria do akumulatora: Przewód ładowania akumulatora 5m, system uzupełniania wodą
- Przekładnia – Przełożenie 20:1
- Koła i opony- felgi stalowe 13”
- Wyposażenie wnętrza - Wspomaganie kierownicy
- wyposażenie : Drzwi, standardowe siedzenia z zagłówkami, 2 miejsca
- System zwiększający bezpieczeństwo: Ostrzegawczy sygnalizator dachowy, Światła LED (światła do jazdy dziennej), Sygnalizatory boczne - światła kierunkowskazów
-Gaśnica z uchwytem
-Kolor nadwozia – standardowy
- Wykonawca w cenie ofertowej uwzględnia koszty dostawy pojazdu do Zamawiającego,
koszty gwarancji i serwisu (koszty przeglądów gwarancyjnych i serwisowych oraz koszty
wszystkich części i urządzeń podlegających wymianie podczas obowiązkowych przeglądów
gwarancyjnych/serwisowych w okresie udzielonej gwarancji) .
- Odbiór samochodu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochód do siedziby żłobka tj. 42-350 Koziegłowy , ul. 3 go Maja 31 w godzinach pracy Zamawiającego.
- Przed odbiorem pojazdu należy dostarczyć Zamawiającemu dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu (w przypadku konieczności)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Melex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242508288

7.3.3) Ulica: Inwestorów 25

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.