Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587781/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż ekranów LED wraz z konstrukcjami i osprzętem oraz demontaż istniejących tablic.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000329881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 4
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
w zakresie kultury fizycznej, w tym sportu i turystyki, w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych oraz prowadzenie targowisk i parkingów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż ekranów LED wraz z konstrukcjami i osprzętem oraz demontaż istniejących tablic.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d457af6-8a39-4401-b5f5-289ee4316e1d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096031/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa i montaż ekranów LED wraz z konstrukcjami i osprzętem oraz demontażem istniejących tablic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587781
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2311.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341463,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Dostawa i montaż dwóch wewnętrznych ekranów LED wraz z konstrukcjami i osprzętem oraz demontaż istniejących tablic polegająca w szczególności na:1) dostawie dwóch fabrycznie nowych ekranów LED o wymiarach: 10,0 m x 3,0 m oraz 2,0 m x 1,5 m wraz z elementami systemu zarządzania obrazem i wynikami, tj.:
a) kontrolerami ekranu LED,
b) komputerem All In On,
c) urządzeniem przechwytującym,
d) serwerem sportowym,
e) oprogramowaniem sportowym umożliwiającym wyświetlenie „wirtualnej tablicy wyników” na ekranach LED wraz z dożywotnią licencją,
f) urządzeniem umożliwiającym przesyłanie „warstwy” z wynikami do wozu transmisyjnego,
g) oprogramowaniem wizyjnym wraz z dożywotnią licencją,
h) częściami zapasowymi,
2) demontażu istniejących tablic wyników wraz z konstrukcjami,
a) demontaż tablic przeprowadzony w sposób umożliwiający dalsze użytkowanie i przekazanie ich Zamawiającemu,
3) dostawy wraz z montażem dwóch zegarów 24/14 sekund oraz pasków ledowych do koszy najazdowych,
4) wykonania konstrukcji ekranów,
5) wykonania instalacji zasilającej i teletechnicznej ekranu,
6) montażu, konfiguracji oraz uruchomieniu wszystkich opisanych w opisie przedmiotu umowy urządzeń,
7) przeszkoleniu osób wskazanych przez Zamawiającego (w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, oprogramowań, systemów oraz bieżącej konserwacji).
Zamawiający ustalił obowiązkowy udział wykonawców w wizji lokalnej dla Części I i dla Części II pod rygorem odrzucenia oferty, z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, w celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia, z dokumentacją, z możliwością uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności (szczegóły w rozdziale 3 pkt 1 niniejszej SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
4.5.5.) Wartość części: 268292,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Dostawa i montaż zewnętrznego ekranu LED wraz z konstrukcją i osprzętem polegająca w szczególności na:1) dostawie fabrycznie nowego ekranu LED o długości: od 4,80 m do 5,00 m i szerokości od 2,88 m do 3,00 m
2) dostawie sterownika/kontrolera ekranu,
3) wykonaniu instalacji zasilającej i teletechnicznej ekranu,
4) wykonaniu konstrukcji ekranu,
5) montażu, konfiguracji oraz uruchomieniu,
6) przeszkoleniu osób wskazanych przez Zamawiającego (w zakresie obsługi oraz bieżącej konserwacji),
7) dostawie części zapasowych.
Zamawiający ustalił obowiązkowy udział wykonawców w wizji lokalnej dla Części I i dla Części II pod rygorem odrzucenia oferty, z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, w celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia, z dokumentacją, z możliwością uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności (szczegóły w rozdziale 3 pkt 1 niniejszej SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UP LED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652561757
7.3.3) Ulica: Centralnego Okręgu Przemysłowego 6
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert przekraczają środki finansowe na realizację części II zamówienia, a Zamawiający nie może ich zwiększyć, w związku z powyższym unieważnia postępowanie w zakresie części II na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121647,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302580,00 PLN
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowe w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dobudową modułową w Szpitalu
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Jaksicach - etap III i IV
- Remont drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od km 0+000 do km 5+615 przebiegająca przez miejscowości Lipie, Gąski, długość 5,615 km
- "Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Inowrocławskiego w 2025 roku"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.