eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoziegłowyZakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Moniuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4232f9a-08fd-43aa-aa15-8692966ac3a7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018914/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia uzupełniającego dla zadania :Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie w ramach: „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGK.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia na potrzeby Budynku żłobka przy ul. 3-go Maja w Koziegłowach na zasadach określonych w SWZ.
4.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, które obejmują odpowiednio:
Część nr 1: Wyposażenie sal (zabawki) i łazienek*

*Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ. Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi posiadać parametry zgodne z wymaganiami Zamawiającego określone w ww. załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

37520000-9 - Zabawki

39531000-3 - Dywany

34912100-4 - Wózki popychane

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 144995,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia na potrzeby Budynku żłobka przy ul. 3-go Maja w Koziegłowach na zasadach określonych w SWZ.
4.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, które obejmują odpowiednio:

Część nr 2: Wyposażenie Sali SI wraz z kabiną SI *

*Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ. Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi posiadać parametry zgodne z wymaganiami Zamawiającego określone w ww. załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

37520000-9 - Zabawki

32344210-1 - Sprzęt radiowy

4.5.5.) Wartość części: 40091,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia na potrzeby Budynku żłobka przy ul. 3-go Maja w Koziegłowach na zasadach określonych w SWZ.
4.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, które obejmują odpowiednio:

Część nr 3: Wyposażenie kuchni*

*Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ. Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi posiadać parametry zgodne z wymaganiami Zamawiającego określone w ww. załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221200-9 - Zastawa stołowa

39223000-1 - Łyżki, widelce

39241100-4 - Noże

4.5.5.) Wartość części: 21562,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia na potrzeby Budynku żłobka przy ul. 3-go Maja w Koziegłowach na zasadach określonych w SWZ.
4.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, które obejmują odpowiednio:
Część nr 4: Sprzęt AGD i sprzęt elektroniczny*
*Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ. Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi posiadać parametry zgodne z wymaganiami Zamawiającego określone w ww. załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

39713500-8 - Żelazka elektryczne

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

39713430-6 - Odkurzacze

4.5.5.) Wartość części: 51270,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia na potrzeby Budynku żłobka przy ul. 3-go Maja w Koziegłowach na zasadach określonych w SWZ.
Część nr 5: Zakup i dostawa pojazdu
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowego, pojazdu o parametrach:
- Pojazd wolnobieżny, długi rozstaw osi (2485 mm ±10%)
- prędkość max do 45 km/h
- ładowność min. 900 kg max. 1250 kg
- Oryginalna stylistyka pojazdu wraz z zabudową – kontener z roletą boczną umożliwiającą przewożenie żywności
- Silnik elektryczny min. 5,0 kW wraz z akumulatorem
- Akcesoria do akumulatora: Przewód ładowania akumulatora 5m, system uzupełniania wodą
- Przekładnia – Przełożenie 20:1
- Koła i opony- felgi stalowe 13”
- Wyposażenie wnętrza - Wspomaganie kierownicy
- wyposażenie : Drzwi, standardowe siedzenia z zagłówkami, 2 miejsca
- System zwiększający bezpieczeństwo: Ostrzegawczy sygnalizator dachowy, Światła LED (światła do jazdy dziennej), Sygnalizatory boczne - światła kierunkowskazów
-Gaśnica z uchwytem
-Kolor nadwozia – standardowy
- Wykonawca w cenie ofertowej uwzględnia koszty dostawy pojazdu do Zamawiającego,
koszty gwarancji i serwisu (koszty przeglądów gwarancyjnych i serwisowych oraz koszty
wszystkich części i urządzeń podlegających wymianie podczas obowiązkowych przeglądów
gwarancyjnych/serwisowych w okresie udzielonej gwarancji) .
- Odbiór samochodu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć
samochód do siedziby żłobka tj. 42-350 Koziegłowy , ul. 3 go Maja 31 w godzinach pracy Zamawiającego.
- Przed odbiorem pojazdu należy dostarczyć Zamawiającemu dokumenty niezbędne do
zarejestrowania pojazdu (w przypadku konieczności)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141941,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265247,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141941,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: POW 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141941,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35051,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282233,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35051,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35051,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20671,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239341,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20671,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20671,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272627,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41333,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41333,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

W przedmiotowym Postępowaniu najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie może zaś zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101352,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264024,42

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.