eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa fotograficzna w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa fotograficzna w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/966072

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa fotograficzna w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c415a80e-1b4f-4545-9c94-a74baf19803c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070713/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Obsługa fotograficzna ważnych wydarzeń wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do zdjęć.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452194

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.72.2024.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania i kompleksowej realizacji sesji fotograficznych bohaterów związanych z inwestycjami zrealizowanymi przy udziale środków z budżetu województwa mazowieckiego, w szczególności samorządowych programów wsparcia oraz sesji fotograficznych obiektów, które powstały ze wsparciem z budżetu województwa

4.5.3.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.5.5.) Wartość części: 263313,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu płockiego (zgodnie z NUTS_3). Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich.
Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 60, maksymalna - 100.
Liczba wydarzeń w ramach przewidzianej opcji: minimalna - 60, maksymalna - 100.
Wartość części: 58 536,59 zł netto - zamówienie podstawowe, 58 536,59 zł netto - wartość opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.5.5.) Wartość części: 58536,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu radomskiego (zgodnie z NUTS_3) radomskiego. Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich. Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 60, maksymalna - 100; liczba wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 60, maksymalna - 100.
Wartość części: 71 815,45 zł netto - zamówienie podstawowe, 71 815,45 zł netto - wartość opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.5.5.) Wartość części: 71815,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu siedleckiego (zgodnie z NUTS_3). Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich. Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 60, maksymalna - 100; liczba wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 60, maksymalna - 100.
Wartość części: 53 048,78 zł netto - zamówienie podstawowe, 53 048,78 zł netto - wartość opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.5.5.) Wartość części: 53048,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu ostrołęckiego (zgodnie z NUTS_3). Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich.
Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 30, maksymalna - 60; liczba wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 30, maksymalna - 60.
Wartość części: 34 146,34 zł netto - zamówienie podstawowe, 34 146,34 - zł netto - wartość opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu ciechanowskiego (zgodnie z NUTS_3). Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich.
Liczbę wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 30, maksymalna - 60; liczba wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 30, maksymalna - 60.
Wartość części: 32 601,63 zł netto - zamówienie podstawowe, 32 601,63 zł netto - wartość opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.5.5.) Wartość części: 32601,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie Warszawy oraz subregionów: żyrardowskiego, warszawskiego zachodniego i warszawskiego wschodniego . Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich.
Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 60, maksymalna - 100; liczba wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 60, maksymalna - 100.
Wartość części: 72 614,63 zł netto - zamówienie podstawowe, 72 614,63 zł netto - wartość opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.5.5.) Wartość części: 72614,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R4BC.PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366475544

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord Grupa Mediowa sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147434598

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tomasz Słupski Fotografia

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Fantasmatic Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771489449

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R4BC.PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366475544

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33210 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R4BC.PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366475544

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33210 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tomasz Słupski Fotografia

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Fantasmatic Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771489449

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.