eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Beniowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 769-05-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kmpsp.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gdansk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec2c01a0-ed4a-4ef9-90c7-dea61a1d670a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec2c01a0-ed4a-4ef9-90c7-dea61a1d670a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042804/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.II.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 497465,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 60 kpl. ubrań specjalnych 4-częściowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.
2. Przedmiot zamówienia składa się z: ubrania specjalnego składającego się z kurtki i spodni zgodnych z normą PN-EN 469:2020 oraz ubrania specjalnego lekkiego składającego się z kurtki lekkiej oraz spodni lekkich do ubrania specjalnego, zgodnych z normą PN-EN ISO 15384.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna

4.5.5.) Wartość części: 272406,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 kpl. umundurowania wyjściowego męskiego PSP, 6 szt. płaszczy wyjściowych damskich PSP oraz 19 szt. płaszczy wyjściowych męskich PSP dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811100-3 - Mundury strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18212000-8 - Płaszcze

4.5.5.) Wartość części: 48711,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 par rękawic specjalnych strażackich dla Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 szt. kominiarek specjalnych strażackich.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 par butów specjalnych gumowych.
4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 par rękawic technicznych.
5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 szt. hełmów strażackich dla Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku.
6. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 kpl. ubrań koszarowych 3-częściowych oraz 20 kpl. ubrań koszarowych 4-częściowych dla Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku. Ubranie koszarowe 3-częściowe składa się z bluzy, spodni i czapki. Ubranie koszarowe 4-częściowe składa się z: bluzy, spodni czapki i kamizelki bez rękawów.
7. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 par butów specjalnych skórzanych z membraną.
8. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 szt. hełmów ratowniczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18832000-0 - Obuwie specjalne

18444110-7 - Hełmy

18443300-9 - Nakrycia głowy

4.5.5.) Wartość części: 176347,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245385,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245385,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245385,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Wytwórnia Umundurowania Strażackiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007024050-00022

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-060

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245385,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-19

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie do składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165142,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165142,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165142,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadimex Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145947900

7.3.3) Ulica: Wólczyńska 290

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-919

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165142,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.