eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczSukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Łowiczu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Łowiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Łowiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 3

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lowicz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b91a33b-0711-4e96-bbde-dfff58ebe5ef

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład Karny w Łowiczu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Łowiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b91a33b-0711-4e96-bbde-dfff58ebe5ef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102080/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Lowiczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.5.2024.JA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy pieczywa w następującym asortymencie i ilościach:

Lp Opis przedmiotu zamówienia
1 Chleb mieszany pszenno-żytni, krojony, paczkowany po 400 g, znakowany etykietą lub banderolą z nadrukiem zawierającym datę terminu przydatności do spożycia.
Chleb: świeży, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, aromat swoisty, bez uszkodzeń mechanicznych, bez wgnieceń. PN-A-74103:1993, PM-A-74103/Az2:1996, CPV 15811100-7

Etykieta powinna zawierać: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę przydatności do spożycia (należy spożyć do …. miesiąc, rok), składniki, wartość odżywcza

Data przydatności do spożycia minimalna - 3 doby
kg 120 000
2 Chleb pszenny, krojony, paczkowany po 400 g, znakowany etykietą lub banderolą z nadrukiem zawierającym datę terminu przydatności do spożycia.
Chleb: świeży, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, aromat swoisty, bez uszkodzeń mechanicznych, bez wgnieceń. PN-A-74103:1993, PM-A-74103/Az2:1996, CPV 15811100-7

Etykieta powinna zawierać: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę przydatności do spożycia (należy spożyć do …. miesiąc, rok), składniki, wartość odżywcza


Data przydatności do spożycia minimalna - 3 doby
kg 20 000
3 Chleb razowy, krojony, paczkowany po 450 g, pieczywo mieszane żytnio-pszenne, skład: mąka żytnia, ( w tym mąka żytnia razowa 20-30%), woda, mąka pszenna, sól, drożdże, słód jęczmienny, pieczywo krojone-grubość kromki 1-1,2 cm, opakowane w folię; podłużny lub okrągły bochenek, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, dopuszcza się nieznaczne pęknięcia, bez uszkodzeń mechanicznych, opakowanie zbiorcze – kosz plastikowy, czysty, bez zanieczyszczeń, nieuszkodzony.. PN-A-74103:1993, PM-A-74103/Az2:1996, CPV 15811100-7

Etykieta powinna zawierać: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę przydatności do spożycia (należy spożyć do …. miesiąc, rok), składniki, wartość odżywcza

Data przydatności do spożycia minimalna - 3 doby
kg 750
4 Bułka tarta, opakowanie jednorazowe 0,5 - 5 kg, wysuszona bułka pszenna drobno mielona, sypka, bez dodatku nasion, nadzień, zdobień, bez grudek. Barwa naturalna, smak i zapach charakterystyczny dla suszonego pieczywa. PN-A-74113:1997, PN-A-74113:1997/Az1:1999, CPV 15811000-6

Data przydatności do spożycia minimalna - 14 dni
kg 400

II. Wskazane ilości poszczególnych artykułów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. W trakcie realizacji zamówienia – faktyczne ilości poszczególnych artykułów mogą odbiegać od określonych powyżej, jednakże łączna wartość realizowanej umowy nie przekroczy wartości określonej ofertą wykonawcy.
III. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• Zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia do 30 % ilości podanej w umowie. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wielkościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez zamawiającego.
• Zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia ponad 30 % ilości podanej w umowie,
w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie.
• Zamawiający zastrzega w trakcie trwania umowy prawo do zmniejszenia gramatury chleba pszennego i chleba mieszanego z 400g do 350g/300g.
IV. Kody CPV 15811100-7, 15811000-6
V. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do spożycia lub daty minimalnej trwałości. Termin przydatności do spożycia licząc od daty dostawy musi wynosić co najmniej 3 doby – chleb mieszany pszenno – żytni, chleb pszenny, chleb razowy, co najmniej 14 dni – bułka tarta.
VI. Przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu powinien spełniać wymagania wymienione
w obowiązujących krajowych i unijnych przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywnością, a w szczególności:
a. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2020 poz. 2021 z późn. zm.);
b. Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
(Dz. U. z 2019 poz. 2178 z późn. zm.);
c. Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 01.02.2002, str. 1; Dz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463
z późn. zm.);
d. Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r.
w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 - 54;
Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, tom 34, str. 319 – 337, z późn. zm.);
e. Rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004 r.,
VII. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego
(99-400 Łowicz, ul Wiejska 3) własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych.
VIII. Dostawy realizowane od poniedziałku do soboty w godzinach 800 - 1100 w terminach
i ilościach uzgodnionych z przedstawicielami Zamawiającego. Każde zamówienie złożone będzie
za pośrednictwem telefonu, fax-u bądź e-mail najpóźniej do godziny 14°° w dzień poprzedzający dostawę. Zamawiający zastrzega, iż wjazd do jednostki będzie odbywał się bez zbędnej zwłoki, jednakże czas wjazdu pojazdu Wykonawcy może być ograniczony względami bezpieczeństwa jednostki penitencjarnej, co w konsekwencji może wydłużyć czas oczekiwania na wjazd
na jej teren.
IX. Wymagania w zakresie znakowania i opakowań:
a) Produkt oznakowany będzie zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie jednostkowe musi zawierać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane:
 nazwę rodzajową produktu,
 wykaz składników
 masę netto,
 nazwę producenta, adres
 data minimalnej trwałości
 oznaczenie partii produkcyjnej, jeśli nie jest tym oznaczeniem data minimalnej trwałości
 dane identyfikacyjne podmiot, który produkuje, wprowadza do obrotu lub paczkuje pieczywo
 warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodnie z obowiązującym prawem.
b) Materiały opakowaniowe i opakowania powinny być przechowywane w warunkach nieobniżających ich jakości, a przed użyciem sprawdzone pod względem uszkodzeń, czystości i zapachu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422391,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833207 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422391,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Jrzey Gocek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331004958

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422391,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.