Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00519723/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00524296/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00595094/01 - Wynik z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą
„Rodzina daje moc”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej im. Ireny Sendlerowej w Aleksandrowie Łódzkim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427121611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsal.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9888151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą„Rodzina daje moc”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10ab7641-771d-489b-9c70-b1efe3924998
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07.00, Działanie FELD.07.12, nr naboru FELD.07.12-IP.01-002/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519723
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 502880 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1Poradnictwo specjalistyczne – Psycholog
Liczba godzin: łącznie 276 godzin średnio 12 godzin w miesiącu, przez 23 m-ce w okresie od 01.11.2024 r. do 30.09.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1 oraz 9.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 49680 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2Poradnictwo specjalistyczne –Terapeuta uzależnień behawioralnych
Liczba godzin: łącznie 184 godzin, w maksymalnym wymiarze 8 h/1 m-c przez 23 m-ce w okresie od 01.11.2024 r. do 30.09.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.2 oraz 9.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 36800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3Streetworking – 3 streetworkerów
Liczba godzin: łącznie 2.760 godzin, średnio przez 120 godzin w miesiącu przez 23 m-ce
w okresie 01.11.2024 – 30.09.2026. Zamawiający zakłada pracę maksimum 3 streetworkerów, którzy będą pracować niezależnie to znaczy 1 streetworker poprowadzi 1 grupę uczestników projektu (dalej: UP) liczącą maksymalnie 4 osoby w 1 edycji przez 7 - 8 miesięcy. Wsparcie realizowane bez przerw wakacyjnych i feryjnych. Streetworking realizowany będzie od poniedziałku do niedzieli i trwać będą od 2 do kilku godzin na rzecz 36 dzieci w wieku 7-18 lat i dla około ich 36 rodziców – wszystko w ramach 3 edycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.3 oraz 9.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 358800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4Coaching
Liczba godzin: łącznie 120 godzin średnio przez 6 godzin przez 20 m-cy, w miesiącu w okresie 01.11.2024 r. – 30.06.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.4 oraz 9.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5Mediator rodzin
Liczba godzin: łącznie 120 godzin średnio przez 6 godzin przez 20 m-cy, w miesiącu w okresie 01.11.2024 r. – 30.06.2026 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.5 oraz 9.5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6Program Wzmacniania Rodziny - 3 edukatorów Programu Wzmacniania Rodziny
Liczba godzin: łącznie 216 godzin/3 edukatorów w okresie 01.11.2024 r. – 31.07.2025 r. przez 9 m-cy, średnio przez 6 godzin w miesiącu.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia Programu Wzmacniania Rodziny w 4 edycjach:
- jedna edycja w 2024 r.,
- trzy edycje w 2025 r.
przez 3 trenerów jednocześnie. Każdy z trenerów edukatorów zrealizuje 72 h/4 edycje. W jednej edycji uczestniczyć będzie maksymalnie 5 rodzin. W Programie weźmie udział maksymalnie 20 rodzin uczestniczących w projekcie, przy czym 20 dzieci i młodzieży w wieku 10-14 lat oraz co najmniej 20 rodziców/opiekunów. Każda edycja nie może trwać dłużej niż 18 godzin i niż 2 m-ce z uwzględnieniem przerw na naukę w szkole w okresie zimowym i letnim - co wynika z założeń programu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.6 oraz 9.6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Działań Edukacyjnych Tomasz Kołodziejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472868974
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 33/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-552
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIE USł. OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA ZGODNIE Z ART. 50 USTAWY Z DN. 12 MARCA 2004r. O POMOCY SPOŁ., DLA OSÓB ZAM. NA TERENIE GM. CIĘŻKOWICE - ŚWIADCZENIOBIORCÓW GOPS W CIĘŻKOWICACH"
- (2025) Prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym w roku 2025 w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2025 ROKU
- Świadczenie usług opiekuńczych wykonywanych w miejscu zamieszkania z terenu Gminy Leżajsk w 2025 r.
- Świadczenie usług przez asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: "wielkopolskie telecentrum opieki".
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.