eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa serwisu i pielęgnacji roślin zielonych w budynkach Urzędu Miasta Poznania



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa serwisu i pielęgnacji roślin zielonych w budynkach Urzędu Miasta Poznania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa serwisu i pielęgnacji roślin zielonych w budynkach Urzędu Miasta Poznania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80fd74c-bbd5-4194-ab06-9461a6ad89ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.86 Usługa serwisu roślin zielonych zlokalizowanych w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 i ul. Gronowej 22ab

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII. SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.159.2024.DK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i pielęgnacji roślin zielonych, znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Poznania na pl. Kolegiackim 17 oraz przy ul. Gronowej 22 ab.
2) Usługa realizowana w budynku przy pl. Kolegiackim 17 (hol główny oraz korytarz przed sali sesyjnymi na parterze budynku oraz korytarze na I piętrze budynku), dotyczy roślin na zdjęciach od nr 1 do nr 7, zamieszczonych
w załączniku nr 2a do wzoru umowy i obejmuje pełen zakres prac związanych
z prawidłowym rozwojem roślin, w szczególności:
a) ustalanie wilgotności w donicach w różnych porach roku – podlewanie;
b) nawożenie nawozem płynnym;
c) kontrolę wzrostu, podpinanie, korektę;
d) czyszczenie powierzchni blaszki liści, zraszanie;
e) oprysk na szkodniki, pleśnie (realizacja tylko w piątki);
f) przesadzanie roślin, zakup i wymianę ziemi oraz jej spulchnianie w celu napowietrzenia.
3) Usługa realizowana w budynku przy ul. Gronowej 22ab (sala obsługi na parterze budynku, atrium na korytarzu na I piętrze budynku oraz korytarz
na II piętrze budynku), dotyczy roślin na zdjęciach od nr 1 do nr 6 zamieszczonych w załączniku nr 2b do umowy i obejmuje pełen zakres prac związanych z prawidłowym rozwojem rości, w szczególności:
a) ustalanie wilgotności w atrium oraz w donicach w różnych porach roku – podlewanie;
b) nawożenie nawozem płynnym;
c) kontrolę wzrostu, podpinanie, korektę;
d) czyszczenie liści, zraszanie;
e) oprysk na szkodniki i pleśnie oraz stosowanie oprysku profilaktycznego
z uwag na dużą ilość roślin w budynku (realizacja tylko w piątki);
f) przesadzanie roślin, zakup i wymianę ziemi oraz jej spulchnianie w celu napowietrzenia;
g) utrzymanie czystości w zakresie usuwania opadających kwiatostanów
i liści, sprzątanie po wykonanej pracy czyszczenia liści oraz po opryskach na szkodniki
4) Częstotliwość:
a) czynności, o których mowa w pkt 2) lit. a) – d) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać jeden raz w tygodniu;
b) czynności, o których mowa w pkt 3) lit. a) – d) i g) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać jeden raz w tygodniu, za wyjątkiem usuwania opadających kwiatostanów i suchych liści w atrium budynku, co następować będzie dwa razy w tygodniu;
c) czynności, o których mowa w pkt 2) lit. e) i f) oraz w pkt 3) lit. e) i f), realizowane będą przez Wykonawcę w razie wystąpienia takiej potrzeby, jednak nie rzadziej niż dwa razy w czasie trwania umowy.
5) Zakup roślin niezbędnych do realizacji umowy, pozostaje po stronie Zamawiającego.
6) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz cenowy – Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2
do SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy;
5) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
6) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI 1. SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna):
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy,
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie 12 miesięcy, począwszy od dnia 2 stycznia 2025 r.
Jeżeli ze względów proceduralnych nie będzie możliwe zachowanie terminu rozpoczęcia realizacji usługi, wówczas realizacja ta będzie trwała od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.