Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00582296/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy energii elektrycznej do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilania obiektów administrowanych przez Gminę Strzeleczki w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@strzeleczki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab67f270-e112-41f5-a967-486fbbe440a81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy energii elektrycznej do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilania obiektów administrowanych przez Gminę Strzeleczki w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab67f270-e112-41f5-a967-486fbbe440a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031249/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy energii elektrycznej do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilania obiektów administrowanych przez Gminę Strzeleczki w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.IV.271.40.2021.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368370,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Strzeleczki w 2025 roku.Wspólny Słownik Zamówień 09310000-5
(Elektryczność)
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 54
Całkowita moc umowna [kW] 160,70
Grupa taryfowa wg OSD C11/O12/C12B
Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 408,65
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Kolejna zmiana
Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Rozdzielone
Sposób wypowiedzenia umów Umowy Rozdzielone - nie wymagają wypowiedzenia
Umowy Kompleksowe – wymagają wypowiedzenia
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2
Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności.
Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załączniki nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 236378,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów gminy Strzeleczki i jej jednostek organizacyjnych w 2025 rokuWspólny Słownik Zamówień 09310000-5
(Elektryczność)
llość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 53
Całkowita moc umowna [kW] 856,9
Grupa taryfowa wg OSD Zgodnie z załącznikiem nr 1 umowy
Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 257,900
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Kolejna zmiana
Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Rozdzielone / Kompleksowe
Sposób wypowiedzenia umów Umowy Rozdzielone - nie wymagają wypowiedzenia
Umowy Kompleksowe – wymagają wypowiedzenia
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2
Informacja o płatnikach Płatnikami należności są podmioty wymienione w załączniku nr 1 do umowy.
Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załączniki nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 157377,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Strzeleczki w 2025 rokuWspólny Słownik Zamówień 09310000-5
(Elektryczność)
llość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 19
Grupa taryfowa wg OSD Zgodnie z załącznikiem nr 1 umowy
Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 96,805
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Kolejna zmiana
Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Rozdzielone / Kompleksowe
Sposób wypowiedzenia umów Umowy Rozdzielone - nie wymagają wypowiedzenia
Umowy Kompleksowe – wymagają wypowiedzenia
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2
Informacja o płatnikach Płatnikami należności są podmioty wymienione w załączniku nr 1 do umowy.
Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załączniki nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 59339,8 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236378,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290525,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236378,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDAX RENEWABLES POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141981827
7.3.3) Ulica: Żurawia 6/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa,
7.3.5) Kod pocztowy: 00-503
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUDAX RENEWABLES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUDAX RENEWABLES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236378,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157377,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183351,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157377,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341470612
7.3.3) Ulica: Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157377,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59339,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68822,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59339,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renpro Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 812549246
7.3.3) Ulica: Małopolska 43
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-515
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59339,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI STRZELECZKI
- Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Strzeleczki
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w Racławiczkach - postępowanie II
- Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Racławiczki
- "Modernizacja, budowa dróg na terenie Gminy Strzeleczki - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Smolarnia"
więcej: przetargi STRZELECZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW PODR W LUBANIU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- ZAOPATRZENIE MIASTA I GMINY OLSZTYN I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby jednostek Powiatu Poznańskiego w podziale na 6 części.
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW HYDROKAN SP. Z O.O. W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
- ZAOPATRZENIE GMINY BABORÓW I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.