eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Krajeński"ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH ODEBRANYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I LETNISKOWYCH NA TERENIE GMINY KAMIEŃ KRAJ. ORAZ ZEBRANYCH W PUNKCIE SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH "



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH ODEBRANYCH
Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I LETNISKOWYCH
NA TERENIE GMINY KAMIEŃ KRAJ. ORAZ ZEBRANYCH
W PUNKCIE SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamień Krajeński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Odrodzenia

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Krajeński

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.kamienkr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.kamienkr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-kamienkr.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH ODEBRANYCH
Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I LETNISKOWYCH
NA TERENIE GMINY KAMIEŃ KRAJ. ORAZ ZEBRANYCH
W PUNKCIE SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70392998-e646-4378-91e4-8cb23eeb7954

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GO.271.45.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 999001,88

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych na nieruchomościach zamieszkałych i letniskowych położonych w granicach administracyjnych Gminy Kamień Krajeński w terminie od 1 marca 2025 r. do 28 lutego 2026 r., obejmującej: miasto Kamień Krajeński oraz 13 sołectw: Dąbrowa, Dąbrówka, Duża Cerkwica, Jerzmionki, Mała Cerkwica, Niwy, Nowa Wieś, Obkas, Orzełek, Płocicz, Radzim, Witkowo, Zamarte oraz zebranych w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Kamieniu Krajeńskim.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych w sposób selektywny o kodzie 15 01 oraz 20 01 (z wyłączeniem odpadów komunalnych o kodzie 20 01 31, 20 01 32), zgromadzonych w pojemnikach i workach:
a. papier i tekturę oraz opakowania z papieru i tektury – kod 15 01 01, 20 01 01,
b. metale oraz opakowania z metali - kod 15 01 04, 20 01 04, 20 01 40,
c. tworzywa sztuczne oraz opakowania z tworzyw sztucznych – kod 15 01 02, 17 02 03,
d. szkło oraz opakowania ze szkła – kod 15 01 07, 20 01 02, 17 02 02
e. opakowania wielomateriałowe – kod 15 01 05
f. odpady ulegające biodegradacji – kod 20 02 01
g. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – kod 21 01 36
h. odpady wielkogabarytowe – kod 20 03 07, 20 01 39, 17 01 01
i. przeterminowane leki i chemikalia – kod 20 01 32,
j. odpady betonu oraz gruz betonowy – kod 17 01 02,
k. tekstylia – kod 20 01 11,
l. urządzenia zawierające freony – kod 20 01 23
m. opony – kod 16 01 03,
n. lampy fluorescencyjne – kod 20 01 21
o. odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia – kod 17 01 07,
p. zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego – kod 17 01 03
Szacunkowa ilość odpadów objętych przedmiotem zamówienia wynosi ok. 1.752,450 Mg. Ww. ilość nie jest zależna od Zamawiającego i może ulec zmianie. Podane dane Wykonawca winie traktować jako dane orientacyjne. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów w okresie objętym umową, Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie/prawo do dodatkowego wynagrodzenia.
Zamawiający określa minimalną ilość odpadów do zagospodarowania przez Wykonawcę na poziomie 1.700,000 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107734,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1107734,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107734,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVAGO Złotów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 570277013

7.3.3) Ulica: Szpitalna 38

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107734,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-01 do 2026-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.