eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniew"DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI Z PŁYT MEBLOWYCH DO CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA PUBLICZNA W GNIEWIE"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI Z PŁYT MEBLOWYCH DO CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA PUBLICZNA W GNIEWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Gniewie

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387844360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki

1.5.2.) Miejscowość: Gniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emilkarecka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckibp.gniew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI Z PŁYT MEBLOWYCH DO CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA PUBLICZNA W GNIEWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-010e46f7-efa8-4538-9b22-74f8f8a723bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00639351/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mebli

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-010e46f7-efa8-4538-9b22-74f8f8a723bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a2ac6a56-8aeb-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisano w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego oraz mebli z płyt meblowych w poszczególnych pomieszczeniach w Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Gniewie Pl. Grunwaldzki 16/17, 83-140 Gniew o parametrach minimalnych i w ilościach podanych w Załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. W kosztach Wykonawcy jest również transport, rozładunek i wniesienie mebli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz do wykonania wszelkich niezbędnych prac związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie akcesoria meblowe wskazane w załączniku nr 6 muszą być fabrycznie nowe.
Realizacja zamówienia powinna odbywać się w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy w budynku Zamawiającego. W obiekcie, który ma zostać wyposażony w meble odbywają się roboty budowalne, więc dostawa wyposażenia powinna odbywać się każdorazowo po uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SWZ, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 6 do SWZ w tym:
1) dokonywania montażu mebli po każdorazowym uzgodnieniu tej kwestii pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz w godzinach wcześniej uzgodnionych,
2) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przed zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej i okiennej, posadzek, wyposażenia pomieszczeń i innego sprzętu w tym elektrycznego lub elektronicznego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru,
3) wykonania na własny koszt niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w związku z realizowanym Zamówieniem, w tym uszkodzeń ścian, tynków, posadzek, schodów i wind, istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego w terminie 3 dni roboczych od chwili
zgłoszenia przez Zamawiającego zdarzenia,
4) należytego uprzątnięcia pomieszczenia, w którym meble były montowane.
5. Wykonawca zobowiązuje się dokonać weryfikacji zestawienia meblowego wraz z uwzględnieniem rzeczywistych wymiarów pomieszczeń. W wyniku aktualizacji i weryfikacji zestawienia Wykonawca przygotuje rzut zakresu z naniesionym zestawieniem meblowym z uwzględnieniem wielkości wyposażenia meblowego oraz tabelaryczne zestawienie wyposażenia wraz z zweryfikowanymi wymiarami.
6. Wykonawca oświadcza, że dostarczone meble będą spełniały wymagania określone przez Polskie Normy, a także wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz materiały zastosowane do produkcji oferowanych mebli posiadają niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające ich do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej.
7. Dla części wyposażenia Zamawiający przygotował rysunki poglądowe, które stanowią załączniki dla opz (rysunki 1-24). Zamawiający informuje, że zaoferowane wyposażenie przez wybranego Wykonawcę, powinno być jak najbardziej zbliżone wizualnie (nie kolorystycznie) do rysunków. W sytuacji odstępstw przez wykonawcę od przedstawionych rysunków wyposażenia, jakich oczekuje Zamawiający, Zamawiający zastrzega przedstawienie przez Wykonawcę projektu, zdjęć oferowanego wyposażenia.
8. Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentem przekazania, tj. protokołem zdawczo – odbiorczym.
9. Zainteresowani Wykonawcy przed złożenie oferty mogą zapoznać się z obiektem, który należy wyposażyć w meble, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy określone w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a2ac6a56-8aeb-11ee-b55a-a22b2d7f700e

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że od 15 kwietnia 2022 r. obowiązuje obligatoryjna przesłanka wykluczenia Wykonawców na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W związku z tym do oferty należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. W sytuacji braku złożenia
oświadczenia warz z ofertą, wówczas wykonawca zostanie zobowiązany do złożenia tego oświadczenia w trakcie badania
oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.