Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577457/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych za pomocą piaskarki opłużonej na terenie Gminy Puławy w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-513eb131-a2b2-4767-ab14-5b2d3b9cd1661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych za pomocą piaskarki opłużonej na terenie Gminy Puławy w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513eb131-a2b2-4767-ab14-5b2d3b9cd166
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026896/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg za pomocą piaskarki opłużonej na terenie Gminy Puławy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg za pomocą piaskarki opłużonej na terenie Gminy Puławy w sezonie zimowym 2024/2025 na następujących drogach gminnych:
1. Droga gminna nr 112988L – Gołąb, ul. Puławska – odcinek o długości ok. 2,3 km
2. Droga gminna nr 107483L – Gołąb, ul. Żuławy - odcinek o długości ok. 1,3 km
3. Droga gminna nr 107494L – Kowala/Opatkowice - odcinek o długości ok. 3,4 km
4. Droga gminna nr 107490L – Opatkowice - odcinek o długości ok. 0,75 km
5. Droga gminna nr 107954L – Opatkowice - odcinek o długości ok. 2,5 km
6. Droga gminna nr 107500L – Jaroszyn/Góra Puławska - odcinek o długości ok. 3,5 km
7. Droga gminna nr 107522L – Góra Puławska, ul. Długa - odcinek o długości ok. 1,5 km
8. Droga gminna nr 107951L – Góra Puławska, ul. Parkowa - odcinek o długości ok. 0,2 km
9. Droga gminna nr 107952L – Góra Puławska, ul. Piękna - odcinek o długości ok. 0,45 km
10. Droga gminna nr 107512L – Anielin - odcinek o długości ok. 2,15 km
11. Droga gminna nr 107514L – Polesie - odcinek o długości ok. 3,2 km
Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
Przez piaskarkę opłużoną należy rozumieć pojazd samochodowy (wyklucza się ciągnik) – nośnik z zamontowaną piaskarką i pługiem lemieszowym jednostronnym.
Przybliżona długość dróg objętych usługą – 21,25 km.
Szacunkowa liczba km – jednostek rozliczeniowych, określająca wielkość zamówienia:
1) posypywanie dróg mieszanką piaskowo- solną – 300 km;
2) jednoczesne odśnieżanie (pługowanie) i posypywanie dróg mieszanką piaskowo-solną – 250 km.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całego przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy z powodu obiektywnych okoliczności (m.in.: brak opadów, dodatnia temperatura w okresie obowiązywania umowy) nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z niepełną realizacją lub brakiem realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Obowiązki Wykonawcy w zakresie dokumentowania wykonania usług:
1) Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej musi być wyposażona w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji. Przegląd trasy przejazdu pojazdów musi być wykazywany sygnałami określającymi pozycję pojazdu z częstotliwością nie większą 20 metrów. Urządzenie GPS powinno być zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie.
2) Wykonawca w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy zapewni dostęp przedstawicielowi Zamawiającego do programu monitorującego pojazdy z urządzeniami GPS Wykonawcy umożliwiający:
a) kontrolę on-line na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS;
b) automatyczne zapisywanie w pamięci danych o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadania zimowego utrzymania na drogach gminnych od momentu zawarcia umowy, przez cały okres jej obowiązywania;
c) możliwość generowania raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych z przejazdów sprzętu od momentu zawarcia umowy, przez cały okres jej obowiązywania.
3) W przypadku awarii urządzenia GPS w pojeździe wykonującym zimowe utrzymanie dróg Wykonawca zobowiązany jest zastąpić go sprzętem posiadającym sprawny GPS, który będzie można monitorować programem, do którego ma dostęp przedstawiciel Zamawiającego.
4) W przypadku wystąpienia zaniku sygnału konieczne jest pisemne potwierdzenie tego zdarzenia przez Wykonawcę z podaniem czasu zaniku. Potwierdzenie musi być przekazane Zamawiającemu w dniu zaistnienia zdarzenia – e-mailem lub wiadomością SMS.
Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przystąpienia do prowadzenia akcji zimowej po ustaniu opadów śniegu lub
w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstawania zatorów drogowych;
2) stałego patrolowania terenów objętych umową w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań;
3) w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: np. intensywne opady śniegu, gołoledź – samodzielnego inicjowania potrzeby rozpoczęcia świadczenia usług, zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu i uzyskania jego akceptacji;
4) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu 2,5 godziny podjąć akcje odśnieżania (pługowania) i posypywania mieszanką piaskowo-solną na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu usług do wykonania;
5) usuwania śniegu z dróg (pługowanie) przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych;
6) w szczególnie trudnych warunkach atmosferycznych należy odśnieżyć w pierwszej kolejności jeden pas ruchu, wykonując tzw. mijanki w zasięgu widoczności (ok. 200 – 300 m);
7) zapewnienia we własnym zakresie paliwa i obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług (zapewnienie sprzętu zastępczego w przypadku awarii);
8) zabezpieczenia i utrzymania gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z obsługą;
9) załadunku materiału antypoślizgowego własnym sprzętem i na swój koszt;
10) stosowania mieszanki piaskowo – solnej zawierającej, co najmniej 40 % zawartości soli;
11) wyposażenia operatorów zatrudnionych przy zimowym utrzymaniu dróg
w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej;
12) wyznaczenia osób pełniących dyżur w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej;
13) każdorazowego zgłaszanie do przedstawiciela Zamawiającego przeprowadzenia (zakończenia) akcji zimowej w dniu świadczenia usługi;
14) zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym oraz udostępnienia adresu e-mail w celu przekazywania poleceń, uwag oraz dyspozycji;
15) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355, z późn. zm.).
Każdorazowe świadczenie usług rozpocznie się po telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, z zastrzeżeniem ppkt 3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211302 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Omilianowicz Przedsiębiorstwo Sprzętowo Transportowo Handlowe TRANSYP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162757553
7.3.4) Miejscowość: Gołąb
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywne dostawy pasz (młóto browarniane) dla bydła w RZD Grabów
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę i rozbudowę dróg w mieście Puławy".
- Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w Sali Rysunku pałacu ks. Czartoryskich w Puławach - etap II
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
- Świadczenie usług pralniczych dla Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.