Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571680/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup drukarek mobilnych (z wyposażeniem) i przetwornic oraz urządzenia
wielofunkcyjnego kserokopiarka/drukarka sieciowa/skaner
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932791158
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 15-17
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-044
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-wroclaw@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piorin.gov.pl/wiorin/dolnoslaskie/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71c37959-5de7-4979-a3dd-e61c663cc36e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup drukarek mobilnych (z wyposażeniem) i przetwornic oraz urządzeniawielofunkcyjnego kserokopiarka/drukarka sieciowa/skaner
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c37959-5de7-4979-a3dd-e61c663cc36e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227478/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571680
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAD.272.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 287998,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63436,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 postępowania jest dostawa 20 szt. termicznych drukarek mobilnych formatu A4 (z akumulatorem i dodatkowym wyposażeniem) oraz 24 szt. samochodowych przetwornic 12V/230V. Przenośna drukarka termiczna A4 użytkowana będzie w terenie, zasilana podczas pracy za pomocą zasilacza sieciowego lub wbudowanego akumulatora (w zależności od warunków pracy). Przetwornica samochodowa służyć będzie do zasilania urządzeń elektronicznych 230V (komputery przenośne, telefony komórkowe, drukarki mobilne itp. w zakresie dopuszczalnej mocy urządzenia) z instalacji samochodowej 12V za pośrednictwem gniazdka zapalniczki lub bezpośrednio z akumulatora samochodowego (w zależności od warunków pracy).2.. Szczegółowe wymagania w zakresie minimalnych wymogów zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
4.5.5.) Wartość części: 43436,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia w części nr 2 postępowania jest dostawa 1 szt. kolorowego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 (w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zakup urządzenia wielofunkcyjnego kserokopiarka/drukarka sieciowa/skaner”).W ramach dostawy Wykonawca dokona fizycznej instalacji urządzenia w siedzibie Zamawiającego (tj. WIORiN we Wrocławiu) oraz przeprowadzi wstępne szkolenie administratora Zamawiającego (maksymalnie 2h) z konfiguracji urządzenia i integracji jego z serwerem AD Zamawiającego.
Wielofunkcyjne kolorowe, sieciowe urządzenie laserowe (lub LED) formatu A3 wykorzystywane będzie w siedzibie WIORiN we Wrocławiu jako podstawowe urządzenie służące do kopiowania oraz drukowania i skanowania sieciowego. Urządzenie powinno być przystosowane do obciążenia miesięcznego: drukowanie powyżej 20 tys. stron A4, skanowanie 3 tys. stron A4. Przewidywany cykl życia urządzenia: 1 mln stron (wydruków) w przeciągu 7-8 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69017,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69017,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69017,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MET M.Raczyński A.Latacz Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930158014
7.3.3) Ulica: Krakowska 50-52
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-425
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69017,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20049,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20049,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MET M.Raczyński A.Latacz Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930158014
7.3.3) Ulica: Krakowska 50-52
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-425
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20049,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.