Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524957/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00634271/01 - Wynik z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gliwice.nio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a0cc9c4-b8a8-4963-b0d1-562faefe8dc41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a0cc9c4-b8a8-4963-b0d1-562faefe8dc4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524957
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/DZ-TPzmn-381-2-72/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 119486,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Chłodziarka farmaceutycznaOpis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2.1 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 9227,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Zamrażarka niskotemperaturowaOpis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2.2 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 43986,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Komora laminarnaOpis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2.3 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 39214,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Zamrażarka farmaceutycznaOpis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2.4 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 8202,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Spektrofotometer UV-VisOpis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2.5 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 46329,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9897,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frost Tomasz Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-010-04-93
7.3.3) Ulica: ul. Dobra nr 2
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 05-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26445,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26445,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BitBlue Frost Krzysztof i Justyna Chomiuk Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381809166
7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana 33
7.3.4) Miejscowość: Suszec
7.3.5) Kod pocztowy: 43-267
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BITBLUE FROST KRZYSZTOF I JUSTYNA CHOMIUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BITBLUE FROST KRZYSZTOF I JUSTYNA CHOMIUK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26445,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63062,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labo Baza Balcerek i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720139860
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 96
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABO BAZA BALCEREK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
LABO BAZA BALCEREK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27429,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27429,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27429,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI” E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 118-178-86-00
7.3.3) Ulica: ul. Lubomirskiego nr 5
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27429,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Modernizacja pomieszczeń w pawilonie II schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Szkolenia dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji na rzecz transformacji - English in Biomedical Engineering. Znak sprawy: DZPZ.283.27.2025.EK
- Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do wykonywania badań laboratoryjnych oraz systemu zamkniętego do pobierania krwi.
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.