eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leoncin"Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEONCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 3

1.5.2.) Miejscowość: Leoncin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-155

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@leoncin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leoncin.bip.net.pl/?c=216

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03dcfa2a-52a1-4e2d-9501-cb242d926c63

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC), Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”, tytuł projektu „Cyberbezpieczna Gmina Leoncin”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03dcfa2a-52a1-4e2d-9501-cb242d926c63

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiający a Wykonawcami odbywa się za pomocą portalu eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej gmina@leoncin.pl .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt.
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie eZamówienia. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. EU L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Leoncin
b) W Urzędzie Gminy Leoncin wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, kontakt poprzez pocztę elektroniczną: iod@leoncin.pl lub pisemnie (na adres administratora).
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Cyberbezpieczny Samorząd” znak sprawy: GK.271.PN.14.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związane z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana;
b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu
a. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.PN.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. opracowanie dokumentacji w zakresie wymaganych procedur Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zapewnienie szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa
z wykorzystaniem platformy e-learningowej dostarczonej przez Wykonawcę.
1.2. dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych jednostek: Urząd Gminy Leoncin, Ośrodek Pomocy Społecznej
w Leoncinie, Szkoła podstawowa w Leoncinie, Szkoła podstawowa w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach.
1.3. Firewall sieciowy - Zakup urządzenia centralnego
1.4. Zakup 2 serwerów dla produkcyjnego klastra serwerowego - zakup urządzeń, instalację
i uruchomienie środowiska hiperkonwergentnego, zapewniającego dostępność maszyn wirtualnych
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w Załączniku nr 12 do SWZ_Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32427000-2 - System sieciowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał każdą z ofert na podstawie następujących kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1. Cena (C) 60 %
2. Czas realizacji (CR) 20 %
3. Okres wsparcia w zakresie wdrażanego oprogramowania (OW) 20 %

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Punkty za kryterium „Cena (C)” (waga 60%) zostaną obliczone według wzoru:

C=(Cena najniższa brutto*)/(Cena oferty ocenianej brutto) x 60 pkt

* Spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena: będzie cena ofertowa brutto podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Punkty za kryterium „Czas realizacji (CR)” zostaną przyznane w skali:

Lp. Czas realizacji Przyznane punkty
1. 30 dni 20 pkt
2. Od 31 dni do 40 dni 10 pkt
3. Od 41 dni do 60 dni 0 pkt

Punkty za kryterium „Czas realizacji (CR)” zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu czasu realizacji zawartego w formularzu oferty. Komisja dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium „Czas realizacji (CR)” na podstawie powyższej tabeli.

Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres czasu realizacji (w miesiącach).
W przypadku nie wskazania żadnego terminu realizacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.


Punkty za kryterium „Okres wsparcia w zakresie wdrażanego oprogramowania (OW)” zostaną przyznane w skali:
Lp. Okres wsparcia Przyznane punkty
1. do 12 miesięcy 0 pkt
2. 13-24 miesiące 10 pkt
3. 25-36 miesięcy 20 pkt

Punkty za kryterium „Okres wsparcia w zakresie wdrażanego oprogramowania (OW)” zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonego okresu wsparcia zawartego w formularzu oferty. Komisja dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium „Okres wsparcia w zakresie wdrażanego oprogramowania (OW)” na podstawie powyższej tabeli.

Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres wsparcia w zakresie wdrażanego oprogramowania (w miesiącach). W przypadku nie wskazania żadnego terminu realizacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, który otrzyma największa ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:

Przyznana ilość punktów = C + CR + OW

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w ust. 1.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji (CR)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wsparcia w zakresie wdrażanego oprogramowania (OW)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli:
4.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum dwa zamówienia, w których elementami była dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu cyberbezpieczeństwa, składającego się z minimum systemów klasy TVM/SIEM/SOAR oraz dedykowanej i zintegrowanej hiperkonwergentnej platformy wirtualizacyjnej hostującej system o wartości minimum 300 000 zł netto.
4.2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum trzy zamówienia, w których elementami były dostawy sprzętu komputerowego (serwery, macierze) oraz produktów zabezpieczenia systemów komputerowych w projektach o wartości większej niż 300 000 zł netto (trzysta tysięcy złotych).
4.3. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum jedno zamówienie, w którym przedmiotem było wykonanie usługi testów bezpieczeństwa systemów komputerowych o wartości większej niż 300 000 zł netto (trzysta tysięcy złotych).
4.4. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum jedno zamówienie, w którym przedmiotem było wykonanie usługi SOC (Security Operation Center o wartości większej niż 80 000 zł netto (osiemdziesiąt tysięcy złotych).
4.5. Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma (2) certyfikowanymi przez producenta oferowanego rozwiązania Next Generation Firewall) inżynierami wsparcia technicznego, z których co najmniej jeden (1) posiada certyfikat "Certified Information Systems Security Professional (CISSP)"

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9. Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Wykonawcę obejmują:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
3) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
i. Wykaz zamówień, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum dwa zamówienia, w których elementami była dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu cyberbezpieczeństwa, składającego się z minimum systemów klasy TVM/SIEM/SOAR oraz dedykowanej i zintegrowanej hiperkonwergentnej platformy wirtualizacyjnej hostującej system o wartości minimum 300 000 zł netto – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ
ii. Wykaz zamówień, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum trzy zamówienia, w których elementami były dostawy sprzętu komputerowego (serwery, macierze) oraz produktów zabezpieczenia systemów komputerowych w projektach o wartości większej niż 300 000 zł netto (trzysta tysięcy złotych) – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ
iii. Wykaz zamówień, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum jedno zamówienie, w którym przedmiotem było wykonanie usługi testów bezpieczeństwa systemów komputerowych o wartości większej niż 300 000 zł netto (trzysta tysięcy złotych) – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ
iv. Wykaz zamówień, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum jedno zamówienie, w którym przedmiotem było wykonanie usługi SOC (Security Operation Center o wartości większej niż 80 000 zł netto (osiemdziesiąt tysięcy złotych) – zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ
v. Wykaz certyfikowanych rozwiązań - co najmniej dwa (2) certyfikowane przez producenta oferowane rozwiązania Next Generation Firewall) inżynierami wsparcia technicznego, z których co najmniej jeden (1) posiada certyfikat "Certified Information Systems Security Professional (CISSP)" – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Do oferty należy dołączyć:
a. Oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ,
b. Dowód wniesienia wadium,
c. Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. Pieniądzu,
b. Gwarancjach bankowych,
c. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 462 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym nr rachunku: 73 8011 0008 0040 0409 2142 0028 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu : „Cyberbezpieczny Samorząd” ozn. sprawy GK.271.PN.14.2024.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a. Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadku powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp
b. Z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
c. Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
d. Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
e. W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
f. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Leoncin,
g. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp) Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych na podstawie art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.