Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00546777/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie i Oddziale w Ścinawce Dolnej nr 17.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Spłecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000560408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-402
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: (74) 872 30 28, 872 30 41
1.5.8.) Numer faksu: (74) 872 30 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dps.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps.nowaruda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e5cef10-eab3-4e26-9ae6-763417c56f231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność w ramach DPS
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie i Oddziale w Ścinawce Dolnej nr 17.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e5cef10-eab3-4e26-9ae6-763417c56f23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056450/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z Oddziałem Ścinawka Dolna 17 w 2025r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.2710.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 483210 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pn. Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie i Oddziale w Ścinawce Dolnej nr 17, obejmuje:
1) Kompleksowe i całodobowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie długoterminowej opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024.146) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011 o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz.U. 2024.814.) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane całodobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 96 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie Oddział w Ścinawce Dolnej nr 17,oraz w wymiarze jednego pełnego etatu w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie świadcząc usługi dla 100 mieszkańców a w szczególności:
a) właściwe przechowywanie i zabezpieczanie leków,
b) właściwe przechowywanie i zabezpieczanie środków dezynfekcyjnych
stosowanych do dezynfekcji gabinetu zabiegowego, oraz ich sporządzanie
c) utrzymanie porządku w dyżurkach pielęgniarskich.
2) czynności związane z przyjęciem nowego mieszkańca do DPS-u:
a) sprawdzenie stanu czystości osobistej mieszkańca, w tym skóry i głowy,
b) założenie historii choroby, zakładanie indywidualnej kart zleceń lekarskich, karty obserwacji,
c) pomiar parametrów ciała: tętno, ciśnienie tętnicze, temperatura.
3). Sprawowanie bezpośrednio opieki nad mieszkańcami :
a) zabezpieczanie przed powstawaniem odleżyn, odparzeń, zmienianie pozycji mieszkańcom leżącym,
b) pomaganie przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych (w tym zmiana pieluchomajtek),
c) pomaganie przy dopajaniu i karmieniu mieszkańców leżących,
d) stałe kontrolowanie stanu zdrowia mieszkańców przewlekle chorych, w tym zgłaszanie się na każde wezwanie mieszkańca oraz obchodzenie pokojów mieszkańców podczas każdej zmiany ze szczególnym zwróceniem uwagi na chorych,
e) Stosowanie przymusu bezpośredniego w wymaganych sytuacjach, powiadamianie lekarza i właściwe dokumentowanie,
f) sprawdzanie stanu zdrowia oraz czystości skóry i głowy mieszkańcom powracającym
z przepustki.
4). Wykonywanie zleceń lekarskich według zasad i metod i odnotowywanie w książkach zabiegów pielęgniarskich:
a) uczestnictwo w wizycie lekarskiej,
b) podawanie zleconych leków,
c)wykonywanie iniekcji, wlewów i innych zleconych zabiegów (sprzęt wykonawcy i środki dezynsekcji),
d)wykonywanie pomiarów temperatury, tętna, ciśnienia tętniczego krwi, poziomu cukru we krwi (glukometrem), pobieranie próbek do badań laboratoryjnych wg zleceń lekarskich i potrzeb (sprzęt własny wykonawcy),
e) zmienianie opatrunków (materiały wykonawcy).
5). Przygotowywanie mieszkańca na konsultację specjalistyczną oraz dokumentację na wizytę u specjalisty.
6). Stosowanie się do procedur obowiązujących w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie Oddział Ścinawka Dolna 17
7). Powiadamianie lekarza, bądź służby pogotowia ratunkowego i opiekuna w przypadku pogorszeniu się stanu zdrowia mieszkańca.
8). W przypadku podejrzenia o chorobę zakaźną powiadamianie lekarza i kierownika zespołu terapeutyczno –opiekuńczego.
9). Informowanie kierownika zespołu terapeutyczno – opiekuńczego o przekazaniu mieszkańca na oddział szpitalny.
10). Zdawanie i przyjmowanie raportu z dokładnym omówieniem wszystkich mieszkańców w szczególności ciężko chorych wymagających indywidualnej opieki.
11). Dbanie o powierzony sprzęt.
12). Branie udziału w szkoleniach wewnątrzzakładowych organizowanych przez Dom Pomocy Społecznej.
13). Zobowiązanie w czasie pracy do noszenia ustalonej odzieży ochronnej, obuwia
profilaktycznego, identyfikatora ( odzież i obuwie BHP w zakresie Wykonawcy).
14). Przestrzeganie zasad postępowania z odpadami medycznymi (utylizacja i przechowywanie w zakresie Wykonawcy).
15). Przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz regulaminów i procedur.
16). Przestrzeganie tajemnicy zawodowej.
17). Tworzenie przyjaznej atmosfery wśród mieszkańców i współpracowników.
18). Współpraca z całym personelem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego i
pozostałymi pracownikami DPS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej LIFE-MED s.c.Łukasz Radziejewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kamila Szałankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831852833
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 9a
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ LIFE-MED S.C.
jakie przetargi wygrała firma
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ LIFE-MED S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Dostawa mieszanki piasku i soli
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla JST-edycja 2025-powtórzony
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla osób z terenu gminy Syców z podziałem na zadania
- Świadczenie usługi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesień Życia- opieka dla mieszkańców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia oraz usług wspomagających wyjście z bezdomności dla osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.