Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554698/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej 364791K (ul. Rola Galicowa) w km od
0+ 610,00 do km 1+ 080,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.5.2.) Miejscowość: Szaflary
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 0182612314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10012951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont drogi gminnej 364791K (ul. Rola Galicowa) w km od0+ 610,00 do km 1+ 080,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bade2b2a-85ff-4516-b262-66a02a520c0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069076/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont drogi gminnej 364791K (ul. Rola Galicowa) w km od 0+ 610,00 do km 1+ 080,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.1.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243886,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na remoncie drogi gminnej nr 364791K – ul. Rola Galicowa w miejscowości Szaflary na terenie Gminy Szaflary o łącznej dł. około 470m. Zadanie obejmuje:
-wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 3,5m z obustronnym poboczem od 0.50 do 1.0m w przekroju drogowym o nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie umocnionych poboczy,
- rekultywację terenu
zgodnie z:
- przedmiarem robót,
- wzorem umowy,
stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
Pozostałe czynności do wykonania w ramach realizacji zadania:
- ustanowienie na koszt Wykonawcy kierownika budowy w branży drogowej
- zapewnienie tymczasowego zaopatrzenia placu budowy w niezbędne media.
- uzyskanie stosownych decyzji oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy np.: na zajmowanie pasa drogowego dróg publicznych, przy czym koszty związane z uzyskaniem tychże decyzji obciążać będzie wykonawcę,
- organizacja ruchu na czas robót
- wykonanie dokumentacji powykonawczej
- organizacja i zabezpieczenie placu budowy.
Lokalizacja inwestycji: dz. ewid. nr 8457/3, obr. Szaflary
UWAGA!!!
Szczegółowy zakres został opisany w przedmiarze robót. Orientacyjny odcinek drogi przeznaczonej do remontu przedstawiono w załączniku do SWZ o nazwie „dokumentacja techniczna”
Zamawiający zastrzega możliwość ponownego wykorzystania destruktu asfaltowego pochodzącego z frezowania nawierzchni bitumicznych. Sposób postępowania z ww. materiałem zostanie uzgodniony na etapie robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279961,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381842,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279961,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tatry Invest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9452216424
7.3.3) Ulica: Bociana 22A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279961,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZAFLARY
więcej: przetargi SZAFLARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.