Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00621743/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
- 2024/BZP 00621901/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ecfb8442-acca-436b-890d-e9db1ec345ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecfb8442-acca-436b-890d-e9db1ec345ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060382/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa samochodu terenowego z napędem 4x4 typu pick-up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego (rok produkcji 2024) typu pick- up o napędzie 4x4, z podwójną kabiną, 4- drzwiowego, do przewozu 5 osób wraz z kierowcą, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1) Samochód musi być dopuszczony do ruchu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2024 r., poz. 1251).
2) Specyfikacja techniczna samochodu stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
3) Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i prawne dostarczonego samochodu.
4) Samochód musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych oraz wykonawczych. Wraz z samochodem Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania i ubezpieczenia samochodu przez Zamawiającego. Dokładny termin odbioru samochodu (dzień i godzina) zostanie uzgodniony z pracownikiem Zamawiającego, z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem – przy czym termin odbioru (co do daty) nie może przekroczyć terminu zaoferowanego przez Wykonawcę oraz wskazanego w zawartej umowie.
5) Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, wymagającym podpisania przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Przed dokonaniem odbioru upoważniony przedstawiciel Zamawiającego sprawdzi zgodność odbieranego samochodu
pod względem zgodności z zapisami SWZ oraz ofertą Wykonawcy. Protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie w dwóch egzemplarzach – po jednym dla każdej ze stron.
6) W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z SWZ i ofertą, Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie dokonać wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z SWZ i ofertą, z zastrzeżeniem, że ostateczny termin dostawy samochodu nie może przekroczyć terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie oraz w zawartej umowie. Dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnego z SWZ oraz ofertą skutkować będzie podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego.
7) Wykonawca – wraz z samochodem – przekaże Zamawiającemu co najmniej:
a. dwa komplety kluczyków;
b. instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim lub z dołączonym tłumaczeniem na język polski (dopuszcza się formę elektroniczną);
c. książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu lub w przypadku prowadzenia wewnętrznej bazy serwisowej przez wykonawcę wydanie książki nie jest obligatoryjne;
d. książkę przeglądów serwisowych lub w przypadku prowadzenia wewnętrznej bazy serwisowej przez wykonawcę wydanie książki nie jest obligatoryjne;
e. wykaz punktów serwisowych na terenie Polski (dopuszcza się formę elektroniczną- strona internetowa);
f. świadectwo zgodności WE;
g. wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu;
h. wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania i ubezpieczenia pojazdu przez Zamawiającego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został opisany w dziale VI Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz stanowi Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DFS Motors Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-23-31-693
7.3.3) Ulica: ul. Szarych Szeregów 5
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
- KPN/3/2025 Dostawa fabrycznie nowych słupków metalowych
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 367 z drogą powiatową nr 2741D w Łomnicy na skrzyżowanie o ruchu okrężnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bursy Szkolnej nr 1 w Jeleniej Górze w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych."
- Dostawa samochodu osobowego z napędem hybrydowym typu plug-in na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- Zakup nowego samochodu osobowego "Mikrobus" przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
- Zakup i dostawa 9-osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie
- Dostawa fabrycznie nowego osobowego samochodu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.