eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślOCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej

1.3.) Oddział zamawiającego: MNZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650964743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac płk. Berka Joselewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mnzp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnzp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Muzeum

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc6752ed-989b-4ea6-9c81-b4ffc6952a71

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00574204/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM.261.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie, wykonywane dla MNZP na podstawie i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021r. poz. 1995 ze zm.) i z aktami wykonawczymi do ustawy.
2. Ochrona stała – realizowana nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu przy pl. płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, na posterunku z obowiązkiem wykonywania obchodów.
3. Ochrona czasowa – realizowana w godzinach udostępniania publicznie wystaw i zbiorów muzealnych przy pl. płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu (od wtorku do niedzieli, tj.: 39 godzin tygodniowo) przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, wykonywana metodą patrolową.
4. Obchód – realizowany przez osobę nadzorującą (wskazaną w księdze realizacji umowy), posiadającą stosowne kwalifikacje, tj. wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz dopuszczoną do pracy z bronią. Obchód wykonywany będzie przynajmniej raz w miesiącu w celu bieżącego sprawdzenia sprawowanej ochrony oraz doraźnemu rozpoznaniu zagrożeń.
5. Stały dozór sygnałów alarmowych – realizowany nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu, polegający na nadzorowaniu i monitorowaniu sygnałów alarmów włamaniowych, pożarowych oraz napadowych do zewnętrznego uzbrojonego stanowiska interwencyjnego z systemów alarmowych zainstalowanych w dziewięciu obiektach Zamawiającego, znajdujących się przy pl. płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu,
ul. Rynek 9 i Serbańska 7 w Przemyślu, ul. Władycze 3 w Przemyślu, ul. T. Kościuszki 2 w Przemyślu oraz przy ul. S. Rogozińskiego 30 w Przemyślu.
6. Ochrona realizowana nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu – polegająca na zapewnieniu użycia uzbrojonych grup interwencyjnych (min. dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w składzie grupy interweniującej) w sytuacji zasygnalizowanego zagrożenia z obiektów Zamawiającego. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej – wskazany w ofercie (maksymalnie do 10 minut).
7. Ochrona okazjonalna (posterunek doraźny, konwój) – polegająca na zapewnieniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne: konwojów zbiorów, zabezpieczania imprez lub innych sytuacji nadzwyczajnych wymagających ochrony (na podstawie dodatkowego zlecenia według ustalonej stawki godzinowej podanej w formularzu ofertowym).Wymagane od Wykonawcy wyposażenie i uzbrojenie:
1) obowiązujące na terenie MNZP: broń palna bojowa z amunicją, urządzenia przeznaczone do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej pow. 10mA, pałki służbowe, kajdanki zakładane na ręce, telefony komórkowe, urządzenia monitorujące Active Guard (z obowiązkiem montażu), maski przeciwgazowe, latarki, opatrunki osobiste, materiały niezbędne do prowadzenia dokumentacji.
2) grupy interwencyjnej – dla każdego kwalifikowanego pracownika ochrony: broń palna bojowa z normatywem amunicji, pałka służbowa, kajdanki zakładane na ręce, ubiór służbowy z logo koncesjonowanego przedsiębiorcy wraz
z identyfikatorem osobistym, hełm kuloodporny, kamizelka kuloodporna
i opatrunek osobisty; oraz grupa interwencyjna powinna dysponować oznakowanym samochodem służbowym, ręcznym miotaczem substancji obezwładniających, telefonami bezprzewodowymi (komórkowy, radiotelefon), latarką patrolową, podręcznym sprzętem gaśniczym, apteczką;
3) uzbrojonego stanowiska interwencyjnego: co najmniej jedna jednostka broni palnej bojowej z połową normatywu amunicji;
4) posterunku doraźnego: broń palna bojowa z normatywem amunicji dla każdego kwalifikowanego pracownika ochrony;
5) w zakresie konwoju transportu zbiorów (organizacja oraz wyposażenie i uzbrojenie konwojentów) na podstawie i zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą
i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. z 2016 r. poz. 793 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497388,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497388,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497388,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Specjał Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121

7.3.3) Ulica: ul. Aleja Jana Pawła II 80/5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-175

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podjazdy Grupy Interwencyjnej / wartość: 7 380 zł brutto


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497388,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.