Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00579336/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326428090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e7cad36-ffde-4785-87b0-eb4df7b0d9de1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e7cad36-ffde-4785-87b0-eb4df7b0d9de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067415/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/22/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):Kod CPV 45000000-7 ROBOTY BUDOWLANE
Kod CPV 45111300- 1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1
Kod CPV 45320000-6 ROBOTY IZOLACYJNE
Kod CPV 45260000-7 ROBOTY W ZAKRESIE WYKONYWANIA POKRYĆ I KONSTRUKCJI DACHOWYCH I INNE PODOBNE ROBOTY SPECJALISTYCZNE
Kod CPV 45443000-4 ROBOTY ELEWACYJNE i IZOLACJE CIEPLNE
Kod CPV 45410000-4 TYNKOWANIE
Kod CPV 45430000-0 POKRYWANIE SCHODÓW PŁYTKAMI
Kod CPV 45442100-8 ROBOTY MALARSKIE
Kod CPV 45260000 -7 OBRÓBKI BLACHARSKIE, RYNNY I RURY SPUSTOWE
ROBOTY PRZY OPASCE DOOKOŁA BUDYNU
KOD CPV 45300000-0 INSTALACJE ELEKTRYCZNE
4.2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu” w podziale na 3 Zadania:
Zadanie nr 1 – Modernizacja dachu
Zadanie nr 2- Modernizacja schodów
Zadanie nr 3- Modernizacja murku oporowego
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
1) ZADANIE nr 1 - Modernizacja dachu
2) ZADANIE nr 2 - Modernizacja schodów
3) ZADANIE nr 3 - Modernizacja murku oporowego
Zamawiający nie ogranicza liczy części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę.
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - ZAKRES PRAC, wg podziału na zadania:
Zadanie nr 1 – Modernizacja dachu
• Rozbiórka dachu z pokryciem papą wraz z konstrukcją i deskowaniem. Rozbiórka istniejących sufitów podwieszanych oraz częściowej izolacji z wełny mineralnej.
• Wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z deskowaniem oraz pokryciem papą termozgrzewalną oraz częściowo wykonanie pokrycia z płyt poliwenglanowych dachowych.
• Wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych.
• Termomodernizacja części budynku bez tynku ozdobnego z malowaniem ścian.
• Wykonanie opaski z kruszywa wokół budynku wraz z drenażem odwadniającym i włączeniem do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej.
• Malowanie istniejącej stolarki drzwiowej ( drewnianej i metalowej).
• Malowanie ścian w obiekcie po wcześniejszym odbiciu 30 % istniejących tynków i wykonaniu nowych., wraz z zeskrobaniem istniejących powłok malarskich i gruntowaniem powierzchni.
• Wykonanie sufitów podwieszanych wraz z izolacją wełną mineralną oraz ich pomalowaniem.
• Remont instalacji oświetlenia w części obiektu - wymiana okablowania i lamp oświetleniowych oraz częściowo osprzętu.
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z całą SWZ wraz z jej załącznikami.
2. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w SWZ, OPZ, w tym także niezbędne demontaże oraz odtworzenia, związane także z utylizacją materiałów z demontaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SWZ, OPZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej lub późniejszej realizacji niniejszego zamówienia.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
6. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: SWZ, OPZ, obowiązującymi przepisami, w tym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 313350,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):Kod CPV 45000000-7 ROBOTY BUDOWLANE
Kod CPV 45111300- 1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1
Kod CPV 45320000-6 ROBOTY IZOLACYJNE
Kod CPV 45260000-7 ROBOTY W ZAKRESIE WYKONYWANIA POKRYĆ I KONSTRUKCJI DACHOWYCH I INNE PODOBNE ROBOTY SPECJALISTYCZNE
Kod CPV 45443000-4 ROBOTY ELEWACYJNE i IZOLACJE CIEPLNE
Kod CPV 45410000-4 TYNKOWANIE
Kod CPV 45430000-0 POKRYWANIE SCHODÓW PŁYTKAMI
Kod CPV 45442100-8 ROBOTY MALARSKIE
Kod CPV 45260000 -7 OBRÓBKI BLACHARSKIE, RYNNY I RURY SPUSTOWE
ROBOTY PRZY OPASCE DOOKOŁA BUDYNU
KOD CPV 45300000-0 INSTALACJE ELEKTRYCZNE
4.2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu” w podziale na 3 Zadania:
Zadanie nr 1 – Modernizacja dachu
Zadanie nr 2- Modernizacja schodów
Zadanie nr 3- Modernizacja murku oporowego
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
1) ZADANIE nr 1 - Modernizacja dachu
2) ZADANIE nr 2 - Modernizacja schodów
3) ZADANIE nr 3 - Modernizacja murku oporowego
Zamawiający nie ogranicza liczy części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę.
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - ZAKRES PRAC, wg podziału na zadania:
Zadanie nr 2 – Modernizacja schodów
Remont schodów:
• rozbiórka nienadających się do użytku schodów,
• wykonanie nowych schodów oraz ułożenie na nich płytek betonowych,
• Wymiana balustrad.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z całą SWZ wraz z jej załącznikami.
2. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w SWZ, OPZ, w tym także niezbędne demontaże oraz odtworzenia, związane także z utylizacją materiałów z demontaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SWZ, OPZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej lub późniejszej realizacji niniejszego zamówienia.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
6. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: SWZ, OPZ, obowiązującymi przepisami, w tym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 17083,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):Kod CPV 45000000-7 ROBOTY BUDOWLANE
Kod CPV 45111300- 1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1
Kod CPV 45320000-6 ROBOTY IZOLACYJNE
Kod CPV 45260000-7 ROBOTY W ZAKRESIE WYKONYWANIA POKRYĆ I KONSTRUKCJI DACHOWYCH I INNE PODOBNE ROBOTY SPECJALISTYCZNE
Kod CPV 45443000-4 ROBOTY ELEWACYJNE i IZOLACJE CIEPLNE
Kod CPV 45410000-4 TYNKOWANIE
Kod CPV 45430000-0 POKRYWANIE SCHODÓW PŁYTKAMI
Kod CPV 45442100-8 ROBOTY MALARSKIE
Kod CPV 45260000 -7 OBRÓBKI BLACHARSKIE, RYNNY I RURY SPUSTOWE
ROBOTY PRZY OPASCE DOOKOŁA BUDYNU
KOD CPV 45300000-0 INSTALACJE ELEKTRYCZNE
4.2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu” w podziale na 3 Zadania:
Zadanie nr 1 – Modernizacja dachu
Zadanie nr 2- Modernizacja schodów
Zadanie nr 3- Modernizacja murku oporowego
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
1) ZADANIE nr 1 - Modernizacja dachu
2) ZADANIE nr 2 - Modernizacja schodów
3) ZADANIE nr 3 - Modernizacja murku oporowego
Zamawiający nie ogranicza liczy części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę.
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - ZAKRES PRAC, wg podziału na zadania:
Zadanie nr 3 – Modernizacja murku oporowego
Remont muru oporowego:
• odbicie tynków,
• wykonanie nowych tynków i tynku ozdobnego
• nakrycie płytkami betonowymi.
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z całą SWZ wraz z jej załącznikami.
2. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w SWZ, OPZ, w tym także niezbędne demontaże oraz odtworzenia, związane także z utylizacją materiałów z demontaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SWZ, OPZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej lub późniejszej realizacji niniejszego zamówienia.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
6. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: SWZ, OPZ, obowiązującymi przepisami, w tym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 10969,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634485,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. ARCON ROBERT PYTKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590748514
7.3.3) Ulica: LEŚNA 9
7.3.4) Miejscowość: SZCZEKOCINY
7.3.5) Kod pocztowy: 42-445
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt. 3 ustawy
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych”, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie.
Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert poinformował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, iż kwota przeznaczona na realizację zamówienia to:
Zadanie nr 2 - Modernizacja schodów: część 2: 21 013,23 PLN brutto.
Zadanie nr 3 - Modernizacja murku oporowego: część 3: 13 492,46 PLN brutto.
Ceny najkorzystniejszych ofert w przedmiotowym postępowaniu przekraczają kwoty na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może jej zwiększyć w przedmiotowym zakresie do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38243,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt. 3 ustawy
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych”, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie.
Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert poinformował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, iż kwota przeznaczona na realizację zamówienia to:
Zadanie nr 2 - Modernizacja schodów: część 2: 21 013,23 PLN brutto.
Zadanie nr 3 - Modernizacja murku oporowego: część 3: 13 492,46 PLN brutto.
Ceny najkorzystniejszych ofert w przedmiotowym postępowaniu przekraczają kwoty na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może jej zwiększyć w przedmiotowym zakresie do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32492,46 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Przebudowa i remont wnętrza budynku szpitala wraz z rozbudową o wiatrołap / Szpitalny Oddział Ratunkowy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
- Roboty konserwacyjne dekarskie w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.