eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaRemont drogi gminnej 101115K (ul. Leśnej) w km od 00+300,65 do km 00+540,65 w miejscowości Psary, Gmina Trzebinia.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 101115K (ul. Leśnej) w km od 00+300,65 do km 00+540,65 w miejscowości Psary, Gmina Trzebinia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a91a6eec-d8ea-4236-9c13-44c5405f17f8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 101115K (ul. Leśnej) w km od 00+300,65 do km 00+540,65 w miejscowości Psary, Gmina Trzebinia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a91a6eec-d8ea-4236-9c13-44c5405f17f8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044123/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont drogi gminnej 101115K (ul. Leśnej) w km od 00+300,65 do km 00+540,65 w miejscowości Psary, Gmina Trzebinia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243717,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie remontu ul. Leśnej w Psarach – na odcinku długości ok. 0,240 km – od miejsca zakończenia przebudowy zrealizowanej w 2019 roku (rejon posesji nr 21) do skrzyżowania z ul. Szkolną (bez tarczy skrzyżowania). W ramach zadania przewiduje się wykonanie nowej warstwy ścieralnej z MMA gr. 4 cm (ok. 1584 m2) po uprzednim wykonaniu warstwy wyrównawczej wraz ze skropieniami międzywarstwowymi przy użyciu emulsji asfaltowej. Remont obejmuje również zabudowanie krawężników betonowych o łącznej długości ok. 224 mb) i obrzeży chodnikowych (3 mb) – posadowionych na ławach z betonu, a także wykonanie koniecznych robót ziemnych i rozbiórkowych, remont nawierzchni zjazdów, utwardzenia poboczy wraz z powierzchniowym utrwaleniem grysami na bazie emulsji asfaltowej, uzupełnienie podbudowy tłuczniowej wzdłuż zabudowanych krawężników, odmalowanie poręczy ochronnej oraz wykonanie robót towarzyszących w zakresie humusowania skarp i poboczy gruntowych, regulacji pionowej włazów kanałowych i skrzynki zaworu gazowego, przy czym w zakresie regulacji włazów kanałowych przewidziano wymianę istniejących włazów teleskopowych na nowe włazy „pływające” dostarczone Wykonawcy przez Wodociągi Chrzanowskie.
Szczegółowy zakres robót objętych zadaniem określa załączona dokumentacja zawierająca przedmiar robót i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót i w oparciu o te dokumenty należy sporządzić wycenę ofertową. Podane przez Zamawiającego w przedmiarach robót podstawy w/g KNNR i KNR nie są obowiązującymi Wykonawcę podstawami wyliczenia cen jednostkowych – określają jedynie zakres robót objętych daną pozycją przedmiaru.

Lokalizację odcinka przewidzianego do remontu przedstawiono na załączniku graficznym.

Wykonawca będzie zobowiązany do odwozu nadmiaru gruntu oraz gruzu z prac rozbiórkowych w miejsce przez siebie wyznaczone. Koszty z tym związane, łącznie z ewentualnymi kosztami utylizacji – należy uwzględnić w oferowanej cenie.

Obowiązkiem wykonawcy będzie zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy oraz oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zgłoszenie robót w zakresie regulacji włazów i zaworów do właścicieli sieci celem objęcia przez nich nadzorów nad prowadzonymi robotami, a także sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanego zakresu robót z wprowadzeniem zmian do zasobów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. Potwierdzeniem wykonanych czynności geodezyjnych będzie przekazana Zamawiającemu kopia aktualnej mapy zasadniczej wydanej przez PODGiK, uwzględniająca naniesione zmiany. Koszty związane z wypełnieniem tych obowiązków będą kosztami Wykonawcy i dlatego należy je uwzględnić w oferowanej cenie.

Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246306,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313224,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246306,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930217343

7.3.3) Ulica: Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Organizacja ruchu, geodezja, brukarka, regulacja instalacji sanitarnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246306,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.