Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00576351/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Kompetencje 4K"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10095851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Kompetencje 4K"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f2a70b5-871d-4463-ae3b-3c890f62715b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046124/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi w zakresie promocji...-promocja konferencji, seminariów, targów...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-14/24-USL/12
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236289,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji konferencji dla min. 180 max. 200 osób z zakresu Kompetencji 4K.
2. Celem wydarzenia jest wzmocnienie sieci łączącej edukację z rynkiem pracy, zwiększenie wiedzy zaproszonych uczestników (studentów, nauczycieli, wykładowców, doradców zawodowych, pracowników, pracodawców i przedsiębiorców i innych osób zainteresowanych tą tematyką) na temat zmian jakie w układzie działań i wyborów edukacyjno-zawodowych niosą innowacje w zakresie wymagań kompetencyjnych (4K)
3. Usługa powinna zostać zrealizowana w ciągu dwóch następujących po sobie dniach roboczych (preferowane czwartek-piątek). Dokładny termin zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega, że realizacja usługi powinna nastąpić do dnia 20 grudnia 2024 r. i nie może mieć miejsca w dniach 25,26,27 listopada 2024 r.
4. Świadczenie usługi obejmować będzie w szczególności:
a) Zapewnienie miejsca do organizacji wydarzenia: bazy noclegowej, sali konferencyjnej, sal warsztatowych wraz z foyer, udostępnienie szatni oraz toalet
b) koordynacja konferencji
c) zapewnienie moderatora podczas konferencji
d) zapewnienie prelegentów do przeprowadzenia prelekcji, poprowadzenia warsztatów i udziału w debacie podczas dwóch dni konferencji oraz mówcy motywacyjnego do przeprowadzenia wykładu motywacyjnego
e) zapewnienie materiałów konferencyjnych dla uczestników konferencji.
f) przygotowanie raportu podsumowującego konferencję
g) zapewnienie poczęstunków na ciepło wraz z serwisem kawowym
(2 x przerwa kawowa, 2 x poczęstunek na ciepło, kolacja)
h) usługa przewozu/transportu uczestników do i z miejsca konferencji
i) wykonywanie pozostałych prac w ramach obsługi konferencji (w szczególności streaming oraz zapewnienie nadzoru do obsługi technicznej wydarzenia).
5. Realizacja usługi powinna być zgodna z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasadami równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2021 -2027 w szczególności z załącznikiem nr 2 Standardy dostępności polityki spójności na lata 2021-2027
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia (w szczególności osobę/ osoby przygotowujące posiłki) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz 1465 z późn. zm) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie, jako wymaganie by osoba/osoby wykonujące w/w czynności były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania tego wymogu. Sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w tym zakresie zostały uregulowane w postaci kar umownych. Zamawiający w przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób do wykonywania wskazanych czynności w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę uprawniony będzie do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.
7. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 p.z.p.
Realizacja usługi powinna być zgodna z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasadami równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2021 -2027 w szczególności z załącznikiem nr 2 Standardy dostępności polityki spójności na lata 2021-2027
8. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214717,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKADEMIA DLA BIZNESU Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292751891
7.3.3) Ulica: Lelewela3/7 lok. 69
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-166
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA DLA BIZNESU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA DLA BIZNESU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni obsługi maszyn i urządzeń do wytwarzania i wykańczania wyrobów tekstylnych w ramach projektu ZAWÓD NA MEDAL
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- Zakup/dostawa inkubatora do koncentratu krwinek płytkowych (KKP) z wytrząsarkami.
- "Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej"
- Serwis systemów wentylacji i klimatyzacji
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Kompleksowa usługa w ramach Konkursu 2025
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Choroby wewnętrzne i pielęgniarstwo internistyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.