Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635277/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
- 2025/BZP 00100566/01 - Wynik z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00142626/01 - Wynik z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 10 Brygada Logistyczna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532213882
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. ks. Bolesława Domańskiego 68
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-820
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 10blog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10blog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649029
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00635277
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
− Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.
− Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
− Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek dotyczący prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
Dla części 1:
− aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem zamówienia tj.: zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587 ze zm.);
− zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.
Dla części 2:
− aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,
− zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach,
− zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08 lub posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych.
Dla części 3:
− zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach,
− zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
dla części 1:
dla części 2:
dla części 3:
zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej połowy wartości złożonej oferty, dla każdej części zamówienia.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
Dla części nr 1:
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów niebezpiecznych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Dla części nr 2:
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów biodegradowalnych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Dla części nr 3:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w tym przypadku odpadów medycznych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
− Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.
− Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
− Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek dotyczący prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
Dla części 1:
− aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem zamówienia tj.: zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587 ze zm.);
− zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.
Dla części 2:
− aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,
− zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach,
− zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08 lub posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych.
Dla części 3:
− zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (jeśli dotyczy) lub przetwarzania odpadów określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach,
− zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarowania odpadami określonymi w formularzu asortymentowo-cenowym. m.in. posiada wpis do rejestru na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.) w zakresie transportu odpadów o kodach wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym.
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
dla części 1:
dla części 2:
dla części 3:
zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej połowy wartości złożonej oferty, dla każdej części zamówienia.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
Dla części nr 1:
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów niebezpiecznych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Dla części nr 2:
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów biodegradowalnych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Dla części nr 3:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w tym przypadku odpadów medycznych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku zgodnie z zapisami art. 274 ust. 1 u.p.z.p. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych:
Warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności:
Dla części 1:
− aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem zamówienia tj.: zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587 ze zm.);
− zaświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.
Dla części 2:
− aktualnej decyzji powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,
− zezwolenia wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach,
− zaświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08 lub posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych.
Dla części 3:
− zezwolenia wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach,
− zaświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający wezwie o:
dla części 1:
dla części 2:
dla części 3:
wykazanie aktualnej opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej połowy wartości złożonej oferty, dla każdej części zamówienia.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, wykaz wykonanych usług:
Dla części nr 1:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów niebezpiecznych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Dla części nr 2:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów biodegradowalnych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Dla części nr 3:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w tym przypadku odpadów medycznych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku zgodnie z zapisami art. 274 ust. 1 u.p.z.p. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych:
Warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności:
Dla części 1:
− aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem zamówienia tj.: zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587 ze zm.);
− zaświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.
Dla części 2:
− aktualnej decyzji powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,
− zezwolenia wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach,
− zaświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08 lub posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych.
Dla części 3:
− zezwolenia wydanego przez właściwy organ na prow. działal. w zakresie zbierania odpadów (jeśli dotyczy) lub przetwarzania odpadów określ. w form. asort.-cenowym, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach,
− zaświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakr. gospodarowania odpadami określonymi w form. asort.-cenowym. m.in. posiada wpis do rejestru na pods. art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów o kodach wym. w formularzu asort.-cenowym.
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający wezwie o:
dla części 1: dla części 2: dla części 3:
wykazanie aktualnej opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej połowy wartości złożonej oferty, dla każdej części zamówienia.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, wykaz wykonanych usług:
Dla części nr 1: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów niebezpiecznych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Dla części nr 2: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów biodegradowalnych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Dla części nr 3: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem był odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w tym przypadku odpadów medycznych, wykonywany nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-13 09:00
Po zmianie:
2024-12-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-13 09:30
Po zmianie:
2024-12-17 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-11
Po zmianie:
2025-01-15
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
- Cz. 3. Wykonanie działań z zakresu ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000: ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w rezerwacie przyrody Ligota Dolna-II termin.
- Organizacja usług edukacyjnych
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i dostawa klinicznego cyfrowego ultrasonografu dla SP ZOZ OCO w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.