Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538159/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00564173/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podwyższenie rzędnych składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne nr I i II oraz rozpoczęcie eksploatacji wąwozu (...) wraz z uzupełnieniem infrastruktury towarzyszącej (...) w Machnaczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 412-38-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-525395ad-47e4-41d2-907b-358026ddab6e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podwyższenie rzędnych składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne nr I i II oraz rozpoczęcie eksploatacji wąwozu (...) wraz z uzupełnieniem infrastruktury towarzyszącej (...) w Machnaczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-525395ad-47e4-41d2-907b-358026ddab6e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.18/12/09/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2778888,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części I postępowania jest wykonanie robót budowlanych niezbędnych do podwyższenia rzędnych składowania odpadów oraz rozpoczęcia eksploatacji wąwozu wraz z uzupełnieniem infrastruktury towarzyszącej. Zakres niniejszej części obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających m.in. na:a) budowie drogi technicznej o parametrach drogi pożarowej o szerokości min. 4 m,
b) utwardzeniu istniejącej drogi technicznej,
c) wykonaniu koryta odwadniającego do odbioru wód opadowych o długości ≈ 980 mb,
d) wykonaniu kanalizacji technologicznej i kanalizacji deszczowej,
e) wykonaniu dodatkowego drenażu odcieków w wąwozie,
f) zbudowaniu pompowni wód opadowych oraz pompowni odcieków,
g) usypaniu grobli od strony północnej wąwozu,
h) wykonaniu dwóch podziemnych zbiorników na wody opadowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 1975694,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części II postępowania jest zabezpieczenie terenu okalającego składowisko pasem zieleni izolacyjnej. Zakres niniejszej części obejmuje wykonanie wykonanie nasadzeń od strony północnej, zieleni izolacyjnej o szerokości minimum 10 metrów.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 258608,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części III postępowania jest rozbudowa instalacji odgazowania składowiska odpadów o studnie pionowe na terenie wąwozu pomiędzy kwaterą I i II oraz o studnie pionowe na północnej części kwatery II. Zakres niniejszej części obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających m.in. na:a) budowie studni gazowych w wąwozie pomiędzy kwaterą nr I i II w ilości trzech sztuk,
b)budowie trzech kompletów przewodów ssących biogaz PE De63 na odcinku od studni wskazanych w lit. a) do odwadniacza OB,
c) montażu odwadniacza bateryjnego OB6,
d) budowie przewodów ssących biogaz PE De63 na odcinku od odwadniacza OB6 do modułu regulacyjnego MRI (w tym trzech kompletów dla studni projektowych i trzech kompletów rezerwowych),
e) rozbudowie instalacji biogazu wewnątrz MRI o 6 portów przyłączeniowych (trzy sztuki dla studni projektowych i trzy sztuki rezerwowe),
f) montażu obudowy sprężarki na projektowane utwardzenie terenu przy MRII-1,
g) montażu obudowy z płyt warstwowych dla wejść przewodów ssących przy MRI,
h) budowie odwadniacza ciśnieniowego ø600 z pompą EX,
i) budowie przewodu PE De 32 odprowadzającego skropliny z odwadniacza, o którym mowa w lit. h),
j) budowie przewodu PE De 32 sprężonego powietrza od MRII-1 do odwadniacza ciśnieniowego,
k) montażu obudowy z płyt warstwowych dla sprężarki przy MRII-1,
l) montażu instalacji elektrycznej do zasilania sprężarki przy MRII-1,
m) budowie ośmiu sztuk studni gazowych na północnej części kwatery II,
n) budowie ośmiu kompletów przewodów ssących biogazu PE De63 na odcinku od studni gazowych do istniejącego odwadniacza bateryjnego OB15 przy MRII-2,
o) montażu odwadniacza OB7 na terenie kwatery II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
4.5.5.) Wartość części: 544585,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1888183,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3318714,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1888183,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGTB sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8883147489, REGON: 387247798
7.3.3) Ulica: Płocka 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca Segi – Eko Sp. z o. o. wykona roboty branży sanitarnej związane z przedmiotem zamówienia w zakresie udostępnionych zasobów.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1888183,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278226,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278226,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278226,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carbon - Mateusz Kwitliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8883015670, REGON: 341445318
7.3.3) Ulica: Grodzka 68 B
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278226,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postepowaniu wpłynęła wyłącznie jedna oferta przekraczająca o ok. 69,68 % kwotę, którą Zamawiający zamierzył przeznaczyć na realizację części III postępowania. Kierownik Zamawiającego nie wyraził zgody zwiększenie środków do ceny oferty najkorzystniejszej
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa drzew wraz z nasadzeniem i pielęgnacją na terenie m. Włocławek oraz zakup drzew wraz z dostawą z podziałem na 2 zadania w ramach zadania pn. "Zielona i niebieska infrastruktura miasta"
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.04.2025 - 30.04.2025".
- Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo - Mursk - Smólnik o dł. 990m od km 1+755 do km 2 +745 w miejscowości Józefowo
- Program Dach - modernizacja pokryć dachowych
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.