eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa instrumentów muzycznych do Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych do Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rojna 20

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-134

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@muzyczna.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/zsmlodz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa instrumentów muzycznych do Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd0d6f3f-bee4-4f7b-9c98-05515f97ed2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd0d6f3f-bee4-4f7b-9c98-05515f97ed2f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
a) oferta oraz załączniki, muszą zostać złożone za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania
po zalogowaniu się na konto Wykonawcy,
b) komunikacja w pozostałym zakresie t.j. składania oświadczeń, wniosków (innych niż oferta z załącznikami) wyjaśnień,
zawiadomień i innych dokumentów oraz przekazywania informacji odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji
dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
2. Gdy, komunikacja za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia jest czasowo niemożliwa z powodów technicznych, dopuszcza się
komunikację za pomocą poczty elektronicznej: m.bosek@muzyczna.lodz.pl, p.zapart@muzyczna.lodz.pl (nie dotyczy ofert). Adresy strony internetowej:
www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Do pełnej i prawidłowej korespondencji z Zamawiającym konieczne jest posiadanie przez co najmniej jedną osobę uprawnioną do
reprezentowania Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, służącego
do autentykacji i podpisu.
4. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej jak
również składania oferty opisane zostały w Rozdziale 9, 10, 13 oraz 14 SWZ oraz w interaktywnych instrukcjach korzystania z
Platformy e-Zamówienia dostępnych na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent edukacyjny/.
7. Przy składaniu ofert, dokumentów i oświadczeń należy uwzględnić postanowienia rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 2247) oraz
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” zawarte zostały w Rozdziale 22 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie ograniczenia stosowania RODO zawarte zostały w Rozdziale 22 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DR.26.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych dla Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi – fortepianów w ilości 5 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) – stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”),

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się bądź ciągłych wykonuje co najmniej 1 (jedno) zamówienie obejmujące dostawę:
• instrumentów muzycznych, w tym instrumentów klawiszowych, o wartości zamówienia wynoszącej co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych),
Uwaga:
• W przypadku zamówień nadal realizowanych ww. wartości brutto dotyczą dostaw zrealizowanych do upływu terminu składania ofert.
• Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN przyjmując średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP (wg. tabeli A kursów średnich walut obcych). Jeżeli w dniu publikacji w BZP ogłoszenia o zamówieniu NBP nie publikuje tabeli średnich kursów walut, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
• Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej musi być spełniony samodzielnie przez:
 Wykonawcę lub
 podmiot trzeci, na którego zdolności technicznej i zawodowej dotyczącej wykonanych/wykonywanych dostaw polega Wykonawca lub
 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez co najmniej jednego z tych Wykonawców
Tym samym nie jest dopuszczalne łączne (sumowane) spełnienie wymaganego doświadczenia, o którym mowa powyżej przez kilka podmiotów nie będących w stanie samodzielnie wykazać spełniania określonego warunku.
• W przypadku powoływania się przez Wykonawcę, celem spełnienia warunku o którym mowa w powyżej, na wiedzę i doświadczenie zdobytą w trakcie realizacji zamówienia przez grupę Wykonawców (np. konsorcjum), której członkiem był Wykonawca/ podmiot trzeci, Zamawiający będzie badał doświadczenie własne Wykonawcy/ podmiotu trzeciego, tzn. realnie i faktycznie uzyskane w ramach realizacji zamówienia jako członka konsorcjum.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Jako dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć
wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt. 13.4. lit. a), b), d) SWZ.
2. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dodatkowych podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jako dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć
wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt. 13.4. lit. a), b), d) SWZ.
2. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dodatkowych podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył do siedziby Zamawiającego wszystkie oferowane instrumenty w celu sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy instrumenty na własny koszt, najpóźniej do dnia upływu terminu składania ofert do godziny 09:00. Niedostarczenie ww. instrumentów będzie prowadziło do odrzucenia oferty. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie przedstawienia przedmiotowego środka dowodowego w postaci instrumentu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w tym również wspólnicy spółki cywilnej, ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, z
którego w sposób jednoznaczny wynikać będzie zakres umocowania (wzór – załącznik nr 5 do SWZ)
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 5.4.)
Ogłoszenia zostaną spełnione, jeżeli Wykonawcy będą je spełniać łącznie, z zastrzeżeniem uwag, o których mowa w pkt.
5.4.) Ogłoszenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące
każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia publicznego – wzór stanowi załącznik nr 1 do
SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane, istotne postanowienia przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z określeniem możliwości ich zmian, stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na stronie postępowania za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą przesłanki
wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz.
507) (dalej: „Ustawa sankcyjna”), tj:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 Ustawy sankcyjnej,
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy sanacyjnej,
c) wykonawcę , którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy sankcyjnej.
3. Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów, które wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z oferta zawarte są
w Rozdziale 13.11. SWZ.
4. Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów
określonych w ustawie Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX, art. 505 – 590.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.