Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514482/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00514485/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00534018/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
- 2025/BZP 00063788/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wymiany kotłów centralnego ogrzewania w sześciu obiektach budowlanych należących do Nadleśnictwa Kościerzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościerzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 6
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo - Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wymiany kotłów centralnego ogrzewania w sześciu obiektach budowlanych należących do Nadleśnictwa Kościerzyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d50b9f-16a6-4838-b532-b6ea4479f5c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00275669/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie wymiany kotłów centralnego ogrzewania w sześciu obiektach budowlanych należących do Nadleśnictwa Kościerzyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285280,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w leśniczówce Leśnictwa Nowa Ludwikowo.Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku leśniczówki Leśnictwa Ludwikowo na kocioł na paliwo stałe.
Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł zgazowujący drewno z dodatkowym palnikiem na pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji centralnego ogrzewania kotłowni.
Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.
W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym Defro KDR PLUS2 20 o mocy 20 kW ogrzewająca część mieszkalną budynku. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z projektem wykonawczym.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 10,71 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,25 m zgodnie z projektem wykonawczym.
Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 10 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy miejskiej Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym 0005, na działce ewidencyjnej nr 482.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Kościerzynie, przy ulicy Strzelnica 1A, kod pocztowy: 83-400 Kościerzyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 54503,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w leśniczówce Leśnictwa Podrąbiona.Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku leśniczówki Leśnictwa Podrąbiona na kocioł na paliwo stałe.
Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł zgazowujący drewno z dodatkowym palnikiem na pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji technologicznej kotłowni.
Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.
W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym Mering o mocy 35 kW ogrzewająca część mieszkalną budynku i kancelarię. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 18,43 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,00-2,20 m (strop łukowy). Budynek został zbudowany w około 1906 roku.
Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 13 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.
Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Karsin, w obrębie ewidencyjnym Borsk, na działce ewidencyjnej nr 673/7.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Podrąbiona 2, kod pocztowy: 83-442 Borsk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 57065,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Nowej Kiszewie.Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Nowej Kiszewie na kocioł na paliwo stałe.
Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł zgazowujący drewno z dodatkowym palnikiem na pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji technologicznej kotłowni.
Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.
W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym Funke Logica o mocy 27 kW ogrzewająca część mieszkalną budynku. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 16,83 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,00 m.
Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 16 do SWZ oraz w dokumentacji projektowej, na którą składają się: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu budowlanym, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, stanowiącej załącznik nr 17 do SWZ.
Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym Nowa Kiszewa, na działce ewidencyjnej nr 422/1.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Nowej Kiszewie 33, kod pocztowy: 83-431 Stary Bukowiec.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 58168,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Rotembarku.Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Rotembarku na kocioł na paliwo stałe.
Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł na biomasę – pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji centralnego ogrzewania kotłowni.
Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.
W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym Funke Logica 18209 o mocy 20 kW ogrzewająca część mieszkalną budynku. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 14,88 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,05 m. Budynek został zbudowany w około 1986 roku.
Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 18 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 19 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 20 do SWZ.
Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym Lizaki, na działce ewidencyjnej nr 314.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Rotembarku 29, kod pocztowy: 83-4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 56960,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 5 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym w Kościerzynie przy ulicy Strzelnica 1m1.Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ulicy Strzelnica 1m1 na kocioł na paliwo stałe.
Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł na biomasę – pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji centralnego ogrzewania kotłowni.
Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.
W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym bez nazwy i tabliczki znamionowej ogrzewająca część mieszkalną lokalu. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 10,75 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,00 m. Budynek został zbudowany w około 1900 roku.
Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 21 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 22 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 23 do SWZ.
Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy miejskiej Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym 0005, na działce ewidencyjnej nr 482.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Kościerzynie, przy ulicy Strzelnica 1m1, kod pocztowy: 83-400 Kościerzyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 33086,16 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 6 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym w Kościerzynie przy ulicy Strzelnica 1m1.Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ulicy Strzelnica 1m2 na kocioł na paliwo stałe.
Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł na biomasę – pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji centralnego ogrzewania kotłowni.
Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.
W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym bez nazwy i tabliczki znamionowej ogrzewająca część mieszkalną lokalu. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotła ma powierzchnię 11,50 m2 znajduje się na kondygnacji nadziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,60 m. Budynek został zbudowany w około 1900 roku.
Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 24 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 25 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 26 do SWZ.
Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy miejskiej Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym 0005, na działce ewidencyjnej nr 482.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Kościerzynie, przy ulicy Strzelnica 1m2, kod pocztowy: 83-400 Kościerzyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 25495,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78652,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78652,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78652,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX Janusz Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725
7.3.3) Ulica: ul. Wodna 14
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78652,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78847,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78847,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78847,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX JANUSZ PIÓRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725
7.3.3) Ulica: Wodna 14
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78847,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78018,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78018,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78018,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX JANUSZ PIÓRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725
7.3.3) Ulica: Wodna 14
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78018,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 11 października 2024 roku o godzinie 10:10 dokonał otwarcia ofert, stwierdzając, że na część zamówienia nr 4 pod nazwą: „Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Rotembarku” wpłynęły dwie oferty, z których niepodlegająca odrzuceniu najkorzystniejsza ekonomicznie zawiera cenę w wysokości 91.019,54 zł brutto.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie (zaplanował) części zamówienia nr 4 kwotę w wysokości: 49.059,00 zł brutto.
Cena powyższej oferty z najniższą ceną przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego w zakresie kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na tą część. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację części zamówienia nr 4 do oferty z najniższą ceną, bowiem dokonał weryfikacji swoich możliwości finansowych w tym zakresie z negatywnym skutkiem.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie zamówienia publicznego na część nr 4, ponieważ oferta z najniższą ceną dla części zamówienia nr 4 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i nie istnieje możliwość, aby Zamawiający mógł zwiększyć tę kwotę do tej ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47944,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47944,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47944,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX JANUSZ PIÓRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725
7.3.3) Ulica: Wodna 14
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47944,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37988,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37988,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37988,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX JANUSZ PIÓRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725
7.3.3) Ulica: Wodna 14
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37988,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gostomiu
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Nowy Bukowiec, gmina Stara Kiszewa
- Modernizacja kanalizacji deszczowej ul. 3 Maja - Szopińskiego w Kościerzynie
- Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego 0,4 kV w Kościerzynie, ul. Drogowców
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.