eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaWykonanie wymiany kotłów centralnego ogrzewania w sześciu obiektach budowlanych należących do Nadleśnictwa Kościerzyna



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wymiany kotłów centralnego ogrzewania w sześciu obiektach budowlanych należących do Nadleśnictwa Kościerzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 6

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo - Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wymiany kotłów centralnego ogrzewania w sześciu obiektach budowlanych należących do Nadleśnictwa Kościerzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d50b9f-16a6-4838-b532-b6ea4479f5c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00275669/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie wymiany kotłów centralnego ogrzewania w sześciu obiektach budowlanych należących do Nadleśnictwa Kościerzyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285280,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w leśniczówce Leśnictwa Nowa Ludwikowo.

Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku leśniczówki Leśnictwa Ludwikowo na kocioł na paliwo stałe.

Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł zgazowujący drewno z dodatkowym palnikiem na pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji centralnego ogrzewania kotłowni.

Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.

W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym Defro KDR PLUS2 20 o mocy 20 kW ogrzewająca część mieszkalną budynku. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z projektem wykonawczym.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 10,71 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,25 m zgodnie z projektem wykonawczym.
Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 10 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy miejskiej Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym 0005, na działce ewidencyjnej nr 482.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Kościerzynie, przy ulicy Strzelnica 1A, kod pocztowy: 83-400 Kościerzyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 54503,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w leśniczówce Leśnictwa Podrąbiona.

Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku leśniczówki Leśnictwa Podrąbiona na kocioł na paliwo stałe.

Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł zgazowujący drewno z dodatkowym palnikiem na pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji technologicznej kotłowni.

Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.

W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym Mering o mocy 35 kW ogrzewająca część mieszkalną budynku i kancelarię. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 18,43 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,00-2,20 m (strop łukowy). Budynek został zbudowany w około 1906 roku.

Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 13 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.
Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Karsin, w obrębie ewidencyjnym Borsk, na działce ewidencyjnej nr 673/7.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Podrąbiona 2, kod pocztowy: 83-442 Borsk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 57065,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Nowej Kiszewie.

Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Nowej Kiszewie na kocioł na paliwo stałe.

Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł zgazowujący drewno z dodatkowym palnikiem na pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji technologicznej kotłowni.

Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.

W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym Funke Logica o mocy 27 kW ogrzewająca część mieszkalną budynku. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 16,83 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,00 m.

Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 16 do SWZ oraz w dokumentacji projektowej, na którą składają się: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu budowlanym, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, stanowiącej załącznik nr 17 do SWZ.

Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym Nowa Kiszewa, na działce ewidencyjnej nr 422/1.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Nowej Kiszewie 33, kod pocztowy: 83-431 Stary Bukowiec.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 58168,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Rotembarku.

Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Rotembarku na kocioł na paliwo stałe.

Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł na biomasę – pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji centralnego ogrzewania kotłowni.

Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.

W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym Funke Logica 18209 o mocy 20 kW ogrzewająca część mieszkalną budynku. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 14,88 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,05 m. Budynek został zbudowany w około 1986 roku.
Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 18 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 19 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 20 do SWZ.

Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym Lizaki, na działce ewidencyjnej nr 314.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Rotembarku 29, kod pocztowy: 83-4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 56960,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 5 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym w Kościerzynie przy ulicy Strzelnica 1m1.

Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ulicy Strzelnica 1m1 na kocioł na paliwo stałe.

Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł na biomasę – pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji centralnego ogrzewania kotłowni.

Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.

W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym bez nazwy i tabliczki znamionowej ogrzewająca część mieszkalną lokalu. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotłowni ma powierzchnię 10,75 m2 znajduje się na kondygnacji podziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,00 m. Budynek został zbudowany w około 1900 roku.

Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 21 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 22 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 23 do SWZ.

Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy miejskiej Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym 0005, na działce ewidencyjnej nr 482.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Kościerzynie, przy ulicy Strzelnica 1m1, kod pocztowy: 83-400 Kościerzyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 33086,16 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 6 – Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym w Kościerzynie przy ulicy Strzelnica 1m1.

Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane
45331110-0 – Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technicznego rozwiązania wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ulicy Strzelnica 1m2 na kocioł na paliwo stałe.

Projekt obejmuje wymianę istniejącego kotła zasypowego na kocioł na biomasę – pellet oraz związaną z przedsięwzięciem, niezbędną przebudowę instalacji centralnego ogrzewania kotłowni.

Projektowana instalacja kotła ma służyć do ogrzewania pomieszczeń oraz przygotowywania ciepłej wody użytkowej w istniejącym budynku.

W istniejącym budynku działaj kotłownia zasilana kotłem zasypowym bez nazwy i tabliczki znamionowej ogrzewająca część mieszkalną lokalu. Istniejący kocioł należy wymienić na nowy zgodnie z dalszą częścią niniejszego opracowania.
Pomieszczenie kotła ma powierzchnię 11,50 m2 znajduje się na kondygnacji nadziemnej budynku. W pomieszczeniu znajduje się: kocioł z komora zasypową, podłączony do przewodu dymowego; zbiornik ciepłej wody użytkowej, armatura, pompy. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,60 m. Budynek został zbudowany w około 1900 roku.

Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 24 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 25 do SWZ oraz w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 26 do SWZ.

Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:
Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy miejskiej Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym 0005, na działce ewidencyjnej nr 482.
Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Kościerzynie, przy ulicy Strzelnica 1m2, kod pocztowy: 83-400 Kościerzyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 25495,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78652,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78652,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78652,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX Janusz Pióro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725

7.3.3) Ulica: ul. Wodna 14

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78652,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78847,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78847,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78847,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX JANUSZ PIÓRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725

7.3.3) Ulica: Wodna 14

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78847,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78018,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78018,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78018,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX JANUSZ PIÓRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725

7.3.3) Ulica: Wodna 14

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78018,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 11 października 2024 roku o godzinie 10:10 dokonał otwarcia ofert, stwierdzając, że na część zamówienia nr 4 pod nazwą: „Wykonanie wymiany kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Rotembarku” wpłynęły dwie oferty, z których niepodlegająca odrzuceniu najkorzystniejsza ekonomicznie zawiera cenę w wysokości 91.019,54 zł brutto.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie (zaplanował) części zamówienia nr 4 kwotę w wysokości: 49.059,00 zł brutto.
Cena powyższej oferty z najniższą ceną przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego w zakresie kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na tą część. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację części zamówienia nr 4 do oferty z najniższą ceną, bowiem dokonał weryfikacji swoich możliwości finansowych w tym zakresie z negatywnym skutkiem.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie zamówienia publicznego na część nr 4, ponieważ oferta z najniższą ceną dla części zamówienia nr 4 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i nie istnieje możliwość, aby Zamawiający mógł zwiększyć tę kwotę do tej ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47944,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47944,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47944,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX JANUSZ PIÓRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725

7.3.3) Ulica: Wodna 14

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47944,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37988,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37988,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37988,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX JANUSZ PIÓRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725

7.3.3) Ulica: Wodna 14

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37988,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.