eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice"Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice - zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777;3788/779;5077)"- projekt



Og³oszenie z dnia 2024-12-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice – zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777;3788/779;5077)”- projekt

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Paw³a II 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2147114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

www.czechowice-dziedzice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice – zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777;3788/779;5077)”- projekt

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d5329192-38fe-47ac-804b-00bd963424b2

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00650413

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050196/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.30 Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice - zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci w Czechowicach-Dziedzicach - projekt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00501424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 63760,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pod nazw±: „Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice – zagospodarowanie
terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777; 3788/779; 5077)”– projekt obejmuje
opracowanie pe³nozakresowej i pe³nobran¿owej (wielobran¿owej) dokumentacji projektowo – kosztorysowej
zagospodarowania terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci
w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777; 3788/779; 5077) na podstawie opracowanego przez Zamawiaj±cego
Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego, która bêdzie s³u¿y³a do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót
budowlanych wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego.
UWAGA!
Program Funkcjonalno-U¿ytkowy wskazuje za³o¿enia funkcjonalne, u¿ytkowe i przestrzenne dla projektowanego terenu. Nie
zwalnia to jednak Wykonawcy z obowi±zku analizy terenu i uzgodnienia projektowanych rozwi±zañ, w tym koncepcji
zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego przed rozpoczêciem opracowania w³a¶ciwej dokumentacji projektowej. W ramach
umowy Wykonawca opracuje na podstawie za³o¿eñ zawartych w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym oraz wskazañ
Zamawiaj±cego now± koncepcjê w formie graficznej i opisowej. Koncepcja ta powinna obejmowaæ wizualizacje, rozwi±zania
projektowe, powierzchniowe i materia³owe oraz wstêpne szacowanie kosztów dla ca³ego zamierzenia.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje miêdzy innymi:
Sporz±dzenie pe³nozakresowej i pe³nobran¿owej (wielobran¿owej) dokumentacji projektowej w zakresie niezbêdnym do
uzyskania pozwolenia na budowê lub/i potwierdzenia przyjêcia zg³oszenia robót nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê –
(Uwaga! kwalifikacji dokonuje Wykonawca), obejmuj±cej w szczególno¶ci miêdzy innymi opracowania:
1) mapê do celów projektowych, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
2) inwentaryzacjê przyrodnicz±,
3) pe³nobran¿owy (wielobran¿owy) projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt
architektonicznobudowlany,
projekt techniczny w tym miêdzy innymi: projekt rozbiórki, projekt zieleni, projekt drogowy, projekty instalacyjne kanalizacyjnej
i deszczowej, projekt przebudowy uzbrojenia w sytuacji wyst±pienia kolizji z przedmiotow± inwestycj± lub w
oparciu o pozyskane warunki techniczne,
4) pe³nobran¿owy (wielobran¿owy) projekt wykonawczy
5) sporz±dzonych kosztorysów inwestorskich wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów zadania oraz przedmiarów robót dla
wszystkich bran¿ opracowanych na podstawie rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w
sprawie okre¶lania metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym – powinny
m.in. zawieraæ za³o¿enia wyj¶ciowe do kosztorysowania, kalkulacje szczegó³owe cen jednostkowych, analizy indywidualne
nak³adów rzeczowych itp. (zgodnie z § 7 Rozporz±dzenia). Przedmiar robót powinien zawieraæ opis robót budowlanych w
kolejno¶ci technologicznej ich wykonywania, z wyliczeniem ilo¶ci jednostek przedmiarowych robót wynikaj±cych z
dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nak³adów rzeczowych. Kosztorysy i
przedmiary powinny dok³adnie i precyzyjnie wskazywaæ swoim opisem i wyliczeniem robót na lokalizacjê tych prac,
6) szczegó³owych Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich bran¿ objêtych zakresem
dokumentacji zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie
szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego,
7) inne opracowania, niewymienione powy¿ej, a niezbêdne do uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego pozwolenia
na budowê lub w razie konieczno¶ci potwierdzenie przyjêcia zg³oszenia robót nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê do
zrealizowania zamierzenia.
8) opracowana dokumentacja projektowa winna byæ zgodna miêdzy innymi z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11
wrze¶nia 2020 r. oraz Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-u¿ytkowego, bêdzie s³u¿y³a do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Inne zobowi±zania Wykonawcy:
• Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji spo³ecznych z mieszkañcami Gminy, czynne uczestniczenie w procedurze
przygotowania konsultacji, sporz±dzenie protoko³u oraz po dokonaniu analizy uwzglêdnienie zapisów protoko³u z konsultacji
w dalszych pracach projektowych.
• Udzielenie odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie postêpowania przetargowego na wybór wykonawcy robót
objêtych dokumentacja projektow±.
• W przypadku wskazania drzew i krzewów do wycinki sporz±dzenie szacunku masy drewna drzew stoj±cych z podzia³em
na sortymenty i wycen± warto¶ci drewna. Wykonawca przygotuje wniosek do Starostwa Powiatowego w Bielsku-Bia³ej o
pozwolenie na wyciêcie drzew i/lub krzewów wraz z niezbêdnymi za³±cznikami (m.in. projektem nasadzeñ zastêpczych) i
bêdzie uczestniczy³ w procedurze uzyskania decyzji zezwalaj±cej na usuniecie drzew i/lub krzewów.
• Opracowanie dokumentu opisuj±cego kryteria do oceny równowa¿no¶ci dla zastosowanych technologii robót oraz
materia³ów, urz±dzeñ i innych wyrobów i/lub tabele równowa¿no¶ci (je¿eli bêdzie konieczna).
• Dokumentacja projektowa winna byæ opracowana zgodnie z przepisami i normami obowi±zuj±cymi na dzieñ dokonania
odbioru dokumentacji, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej oraz wymogami Zamawiaj±cego.
• Dokumentacja projektowa przed³o¿ona przez Wykonawcê musi byæ kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma s³u¿yæ
(tj. w szczególno¶ci przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy robót i dostaw, zrealizowania robót i uzyskania
pozwolenia na u¿ytkowanie), bez konieczno¶ci wykonywania dodatkowych opracowañ.
• W przypadku, gdy z uzyskanych opinii i uzgodnieñ bêdzie wynika³a konieczno¶æ dokonania zmian w dokumentacji,
Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania tych zmian przed przekazaniem dokumentacji Zamawiaj±cemu.
• Zastosowane w dokumentacji projektowej materia³y i urz±dzenia winny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych
do obrotu i stosowania w budownictwie (w rozumieniu art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy o
wyrobach budowlanych – t.j. Dz.U. z 2024 r.,poz.725 ze zm.).
• Dokumentacja bêdzie s³u¿yæ jako opis przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawê
Prawo zamówieñ publicznych. Dokumentacja w swojej tre¶ci nie mo¿e okre¶laæ technologii robót, materia³ów, maszyn i
urz±dzeñ w sposób utrudniaj±cy uczciw± konkurencjê. Wykonawca zobowi±zuje siê do opisywania zaproponowanych
materia³ów i urz±dzeñ za pomoc± cech technicznych i jako¶ciowych, a je¿eli nie jest to mo¿liwe ze wzglêdu na ich specyfikê,
nie ma mo¿liwo¶ci opisania za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i Wykonawca podaje znak towarowy lub nazwê
producenta b±d¼ nazwê wyrobu, to wskazaniom takim winny towarzyszyæ wyrazy „lub równowa¿ny” wraz z informacj±, co
nale¿y rozumieæ pod okre¶leniem równowa¿no¶ci lub w formie tabeli parametrów równowa¿nych.
• Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody wynik³e z niew³a¶ciwego wykonania niniejszej umowy, a w
szczególno¶ci z niew³a¶ciwie wykonanego przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz opis technologii robót oraz
materia³ów i urz±dzenia w sposób naruszaj±cy zasadê uczciwej konkurencji.
• Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia Zamawiaj±cemu jednolitego tekstu przedmiarów robót oraz kosztorysów
inwestorskich – w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian
w przedmiarze robót wynikaj±cych z udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców bior±cych udzia³ w postepowaniu
przetargowym na wykonawstwo robót na podstawie sporz±dzonej przez niego dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
• Wykonanie w okresie gwarancji na wniosek Zamawiaj±cego aktualizacji warto¶ci robót okre¶lonych w kosztorysie
inwestorskim.
• Wykonawca odpowiada za dzia³ania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za w³asne.
• W terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu proponowany przez siebie
harmonogram realizacji prac projektowych objêtych umow± oraz innych czynno¶ci koniecznych do nale¿ytego opracowania
dokumentacji.
• Wykonawca bêdzie informowa³ Zamawiaj±cego o postêpie prac. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazywania w formie
elektronicznej (e-mail) nie rzadziej ni¿ raz na 30 dni raportu z postêpu wykonanych prac projektowych oraz prowadzonych
spraw zwi±zanych z opracowaniem dokumentacji. Raport powinien zawieraæ opis wykonanych czynno¶ci , uzgodnieñ, a je¶li
zachodzi konieczno¶æ aktualizacjê harmonogramu. Raport winien okre¶laæ zakres i stopieñ zaawansowania na dzieñ
przekazania raportu.
• Pe³nienie nadzoru autorskiego nad realizacj± robót w zakresie wszystkich bran¿ objêtych dokumentacj± (przyjmuje siê 5
wizyt na budowie).
Szczegó³owy zakres us³ugi zawiera:
− za³±cznik nr 10 do SWZ – dokumentacja – Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU)
− za³±cznik nr 11 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, które stanowi± integraln± czê¶æ specyfikacji warunków
zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 63960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 109457,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABORATORIUM ARCHITEKTURY, ANNA MA£EK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP, REGON: 6412399078, 243609193

7.3.3) Ulica: Piechy 3A/6

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ruda ¦l±ska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-704

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin rozpoczêcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakoñczenia: do 8 miesiêcy od dnia zawarcia umowy wraz z decyzj± pozwolenia na budowê lub/i potwierdzeniem przyjêcia zg³oszenia o zamiarze przyst±pienia do robót budowlanych nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê
Pe³nienie nadzoru autorskiego – w przypadku realizacji inwestycji: w okresie realizacji inwestycji

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.