Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539002/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONIE 2024 – 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1776491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONIE 2024 – 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ab2537-ba49-4af6-8a63-ae0b5e0d98d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016169/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Lębork podczas Akcji Zimowej w sezonie 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UTK.ZM.Z.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 908940,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 1 – ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA „PÓŁNOC”
a) przy usuwaniu śliskości w ramach ZADANIA nr 1 z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: solarka drogowa o ładowności min. 5 ton na samochodzie ciężarowym o ładowności min. 10 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 180 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę oraz doczepianą posypywarką do kruszyw (sól drogowa lub mieszanka solno-piaskowa) o ładowności min. 5 ton.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej – do 125 rg
b) przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu sprzętu zimowego w ramach ZADANIA nr 1 (tej samej jednostki jak wyżej): samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4
o mocy min. 180 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej – do 53 rg
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w ramach ZADANIA nr 1 obejmuje 4 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 134300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 2 – ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA „PÓŁNOC - CENTRUM”
a) przy usuwaniu śliskości w ramach ZADANIA nr 2 z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: solarka drogowa o ładowności min. 3 tony na samochodzie ciężarowym o ładowności min. 4 tony z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 140 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę oraz doczepianą posypywarką do kruszyw (sól drogowa lub mieszanka solno-piaskowa) o ładowności min. 3 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 125 rg
b) przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu sprzętu zimowego w ramach ZADANIA nr 2 (tej samej jednostki jak wyżej): samochód ciężarowy o ładowności min. 4 tony z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 140 KM
z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon zimowy – do 53 rg ,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w ramach ZADANIA nr 2 obejmuje 4 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 144500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 3 – ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA „POŁUDNIE-CENTRUM”
a) przy usuwaniu śliskości w ramach ZADANIA nr 3 z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: solarka drogowa o ładowności min. 3 ton na samochodzie ciężarowym o ładowności min. 4 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 140 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę oraz doczepianą posypywarką do kruszyw (sól drogowa lub mieszanka solno-piaskowa) o ładowności min. 3 ton.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 125 rg,
b) przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu sprzętu zimowego w ramach ZADANIA nr 3 (tej samej jednostki jak wyżej): samochód ciężarowy o ładowności min. 4 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4
o mocy min. 140 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej – do 53 rg ,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w ramach ZADANIA nr 3 (dla części Południe łącznie wymienionej w ppkt. a i b) obejmuje 4 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 144500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 4 – ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA „POŁUDNIE”
a) przy usuwaniu śliskości w ramach ZADANIA nr 4 z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: solarka drogowa o ładowności min. 5 ton na samochodzie ciężarowym o ładowności min. 10 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie
z odkładem na lewą lub prawą stronę lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 180 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę oraz doczepianą posypywarką do kruszyw (sól drogowa lub mieszanka solno-piaskowa) o ładowności min. 5 ton.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 125 rg,
b) przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu sprzętu zimowego w ramach ZADANIA nr 4 (tej samej jednostki jak wyżej): samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 180 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezony zimowy – do 53 rg ,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w ramach ZADANIA nr 4 obejmuje 4 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 132520,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 5 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE SEKTORA „PÓŁNOC”
a) przy pracy pełnego zestawu - zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego wraz z jednoczesnym posypywaniem mieszanki solno-piaskowej 1:3 przy użyciu 1 jednostki sprzętowej w ZADANIU 5 Północ: wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym i rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej o ładowności min. 1 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 117 rg,
b) przy samym zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu 1 jednostki sprzętu zimowego w ZADANIU 5 Północ (tej samej jednostki jak wyżej): wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym bez używania mieszanki solno-piaskowej 1:3.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 42 rg,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w Zadaniu 5 obejmuje 4 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 88280,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 6 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE SEKTORA „PÓŁNOC - CENTRUM”
a) przy pracy pełnego zestawu - zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego wraz
z jednoczesnym posypywaniem mieszanki solno-piaskowej 1:3 przy użyciu 1 jednostki sprzętowej w ZADANIU 6 Północ-centrum: wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym i rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej o ładowności min. 1 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 117 rg,
b) przy samym zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu 1 jednostki sprzętu zimowego w ZADANIU 6 Północ-centrum (tej samej jednostki jak wyżej): wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym bez używania mieszanki solno-piaskowej 1:3.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 42 rg,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w Zadaniu 6 obejmuje 4 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 88280,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
ZADANIE nr 7 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE SEKTORA „POŁUDNIE-CENTRUM”
a) przy pracy pełnego zestawu - zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego wraz
z jednoczesnym posypywaniem mieszanki solno-piaskowej 1:3 przy użyciu 1 jednostki sprzętowej w ZADANIU 7 Południe-centrum: wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym
i rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej o ładowności min. 1 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 117 rg,
b) przy samym zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu 1 jednostki sprzętu zimowego w ZADANIU 7 Południe - centrum (tej samej jednostki jak wyżej): wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym bez używania mieszanki solno-piaskowej 1:3.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 42 rg,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w Zadaniu 7 obejmuje 4 miesiące.
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 88280,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 8 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE SEKTORA „POŁUDNIE”
a) przy pracy pełnego zestawu - zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego wraz
z jednoczesnym posypywaniem mieszanki solno-piaskowej 1:3 przy użyciu 1 jednostki sprzętowej w ZADANIU 8 Południe: wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym i rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej o ładowności min. 1 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 117 rg,
b) przy samym zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu 1 jednostki sprzętu zimowego w ZADANIU 8 Południe (tej samej jednostki jak wyżej): wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar
o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym bez używania mieszanki solno-piaskowej 1:3.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 42 rg,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w Zadaniu 8 obejmuje 4 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 88280,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHUD-BUD Arkadiusz Chmiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-163-99-37
7.3.4) Miejscowość: Czarnówko 19B
7.3.5) Kod pocztowy: 84-351
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-RUD Jerzy Rudnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-001-02-78
7.3.3) Ulica: Polna 5A
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska
7.3.5) Kod pocztowy: 84-351
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-RUD Jerzy Rudnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-001-02-78
7.3.3) Ulica: Polna 5A
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska
7.3.5) Kod pocztowy: 84-351
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Komunalno-Transportowe Arkadiusz Płotka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-146-61-29
7.3.4) Miejscowość: Piaskowa 4
7.3.5) Kod pocztowy: 84-342
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI KOMUNALNO-TRANSPORTOWE ARKADIUSZ PŁOTKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI KOMUNALNO-TRANSPORTOWE ARKADIUSZ PŁOTKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143121,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MAXBRUK Jacek Marcisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-125-78-74
7.3.3) Ulica: Dywizjonu 303/2
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95342,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MAXBRUK Jacek Marcisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-125-78-74
7.3.3) Ulica: Dywizjonu 303/2
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95342,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MAXBRUK Jacek Marcisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-125-78-74
7.3.3) Ulica: Dywizjonu 303/2
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95342,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MAXBRUK Jacek Marcisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-125-78-74
7.3.3) Ulica: Dywizjonu 303/2
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95342,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Rozbudowa ul. Kaszubskiej i Kartuskiej w Lęborku - etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowego obiektu mostowego przez rz. Okalica w ciągu ul. Staszica w Lęborku
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.