Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606388/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 42-44
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 508 691 150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.adamska@dodn.dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodn.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0af2af5f-9be3-4a2d-a238-e56f99a19c661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0af2af5f-9be3-4a2d-a238-e56f99a19c66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.WR.2614.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162760,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest zakup i dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
Zamówienie obejmuje 50 Zestawów Edukacyjnych
Każdy Zestaw Edukacyjny składać się będzie z:
książki dla dzieci dotyczącej edukacji włączającej w liczbie co 30 sztuk;
materiałów dydaktycznych dla nauczycieli, które w sposób kompleksowy będą dotyczyły zagadnień wskazanych w książce dla dzieci dotyczącej edukacji włączającej i umożliwią przeprowadzenie na ich podstawie zajęć dla dzieci w klasach 1-3 szkoły podstawowej (materiały dydaktyczne składają się z zagadnień oraz 1 szt. książki dla nauczyciela)
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czepczyński Family Foundation
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951485838
7.3.3) Ulica: Stanisława Wigury 20
7.3.4) Miejscowość: Międzychód
7.3.5) Kod pocztowy: 64-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kurkowej 65 we Wrocławiu
- SZP/242-271/2024 Instalacja Gałęzi T Lokalnego Systemu Kriogenicznego akceleratora Super-FRS infrastruktury FAIR
- Przebudowa trzech lokali mieszkalnych 15A/3,15B/2 i 15B/3 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kunickiej w Ziemnicach
- "Dostawa odczynników do izolacji i znakowania cząstek oraz podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 4 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa, montaż, wymiana witryn aluminiowych wraz z drzwiami w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu
- Usuwanie skutków powodzi - Remont drogi wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 19+400-22+800.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i stanowisk demonstracyjnych w zakresie odnawialnych źródeł energii na potrzeby realizacji projektu "Spleceni z miastem".
- Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, wyposażenia i sprzętu w ramach projektu: "Nowoczesna edukacja włączająca w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Sławatyczach
- Na DOSTAWĘ pomocy i sprzętu dydaktycznego do pracowni dydaktycznych
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 "TĘCZOWE" W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Dostawa stanowisk dydaktycznych do badania zagadnień wytrzymałości materiałów, w podziale na pakiety.
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.