Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553604/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie skrzyżowania ul. Fabrycznej z ul. Krótką w Warce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 486651200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie skrzyżowania ul. Fabrycznej z ul. Krótką w Warce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b832122-d394-4975-bc96-565cd438cb5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191659,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na przebudowie fragmentu dróg gminnych: ul. Fabrycznej Nr 161035W oraz
ul. Krótkiej nr 161058W w Warce w zakresie wykonania wyniesionego skrzyżowania z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oznakowania pionowego i poziomego zgodnie
z projektem stałej organizacji ruchu.
Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nie ujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone.
Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania tj.: destrukt z frezowania nawierzchni jezdni, kostka betonowa, zdemontowane znaki, do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego.
Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie.
Na przedmiotowym terenie występuje zwarta zabudowa mieszkaniowa, oraz bliskie sąsiedztwo Przychodni lekarzy specjalistów Prima-Med. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnej ostrożności i przestrzegania przepisów bhp, zabezpieczenie terenu na którym prowadzone będą prace.
Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych - należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu.
Niniejszą inwestycje należy wykonać zgodnie z załączonym projektem zmiany stałej organizacji ruchu – załącznik nr 10 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć.
Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót określony w przedmiarze oraz zakres prac określony w SWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane.
Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania, będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem zmiany stałej organizacji ruchu, przedmiarem oraz SWZ. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączony kosztorys ma charakter informacyjno-pomocniczy.
Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia jak również nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zadania.
Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe – m2, mb, szt.), w tym wykaz długości wybudowanych dróg, chodników. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego.
Ponadto do zadań Wykonawcy należało będzie zebranie danych wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową i wprowadzenie ich do książki drogi odpowiednio dla poszczególnych ulic. Książki drogi Gmina prowadzi w wersji elektronicznej, w programie EDIOM DESIGNERS. Zebranie i wprowadzenie danych po odbiorze i wprowadzeniu stałej organizacji ruchu. Termin wprowadzenia danych – do 120 dni od odbioru końcowego.
Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, obejmujący wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy.
Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest w §4 ustęp 2 projektowanych postanowieniach umowy - zał. Nr 3 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216362,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236382,68 PLN
INNE PRZETARGI Z WARKI
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.