Og³oszenie z dnia 2024-12-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podleg³ych jednostek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Marsza³ka J. Pi³sudskiego 59A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi1.ias.370000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podleg³ych jednostek.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf45e3e6-704b-4ebd-9915-b0c4ea1031e0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00651081
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00210061/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami i funkcjonariuszami z jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy Marketplanet https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl.
2. Wszelki informacje dotycz±ce sposobu komunikacji i wymagañ sprzêtowych zamieszczone s± w Rozdziale 12 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy okre¶li³ pe³n± tre¶æ dot. RODO w Rozdziale 23 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy okre¶li³ pe³n± tre¶æ dot. RODO w Rozdziale 23 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.121.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 - ¶wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy w placówce medycznej na terenie miasta Dzia³dowo.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-18 do 2027-01-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 - ¶wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy w placówce medycznej na terenie miasta Gi¿ycko.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 9 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce (warunki dotycz± ka¿dej z czê¶ci nr 1 i nr 2 zamówienia):
1) posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej: Zamawiaj±cy uzna, powy¿szy warunek niezbêdny do wykonywania przedmiotowego zamówienia za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz± prowadzonego przez wojewodê w³a¶ciwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu prowadz±cego dzia³alno¶æ lecznicz±, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 799).
2) zdolno¶ci technicznych niezbêdnych do wykonania zamówienia: Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje:
a) minimum jedn± placówk± medyczn± ¶wiadcz±c± us³ugi z zakresu medycyny pracy, wyposa¿on± w niezbêdny sprzêt medyczny do wykonywania badañ profilaktycznych oraz badañ specjalistycznych objêtych przedmiotem zamówienia, czynn± w dniach i godzinach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ, zlokalizowan± na terenie miejscowo¶ci wymienionych w Rozdziale 3 ust. 4 SWZ dla danej czê¶ci zamówienia;
b) specjalistycznymi gabinetami lekarskimi lub pracowniami niezbêdnymi do wykonywania badañ profilaktycznych lub ma zawarte umowy z Podwykonawcami na wykonywanie badañ.
c) medycznym laboratorium diagnostycznym wykonuj±cym badania materia³u biologicznego lub co najmniej punkt pobrañ materia³u biologicznego, zgodnie z ustaw± z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2162) lub ma zawart± umowê z Podwykonawc± na ¶wiadczenie us³ug laboratoryjnych.
Uwaga!: Placówka/i medyczna/e/przychodnia/e, pracownia/e, gabinety diagnostyczne i specjalistyczne ¶wiadcz±ce us³ugi z zakresu medycyny pracy dla danej czê¶ci zamówienia musz± byæ zlokalizowane w jednej, tej samej miejscowo¶ci województwa warmiñsko-mazurskiego.
3) zdolno¶ci zawodowych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. posiadania osób/personelu zdolnego do prawid³owej realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje w miejscu ¶wiadczenia us³ug:
- minimum jednym lekarzem uprawnionym do wykonywania badañ profilaktycznych pracowników i funkcjonariuszy, tj. lekarzem posiadaj±cym wpis do rejestru lekarzy prowadzonym przez Wojewódzki O¶rodek Medycyny Pracy w³a¶ciwy dla miejsca wykonywania praktyki zawodowej lekarza, spe³niaj±cym wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badañ lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeñ lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 ze zm.), a tak¿e ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o s³u¿bie medycyny pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 437).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dot. Wykonawcy i art. 125 ust. 5 Pzp dot. Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania
wskazanych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, odno¶nie naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170, z pó¼n. zm.),
- oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
b) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) na potwierdzenie posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej:
- aktualny wypis z Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz± prowadzonego przez wojewodê w³a¶ciwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu prowadz±cego dzia³alno¶æ lecznicz±, o którym mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 799).
b) na potwierdzenie posiadania zdolno¶ci technicznych niezbêdnych do wykonania zamówienia:
Na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 2 a-c SWZ Zamawiaj±cy bêdzie opiera³ siê na o¶wiadczeniu Wykonawcy z³o¿onym w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, odpowiednio dla danej czê¶ci zamówienia.
a) na potwierdzenie posiadania zdolno¶ci zawodowych do realizacji przedmiotu zamówienia:
Na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 3 SWZ Zamawiaj±cy bêdzie opiera³ siê na o¶wiadczeniu Wykonawcy z³o¿onym w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, odpowiednio dla danej czê¶ci zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wype³niony Formularz ofertowy z³o¿ony na druku stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ oraz Formularz cenowy z³o¿ony odpowiednio do czê¶ci nr 1 -nr 2 zamówienia na druku stanowi±cym za³±cznik nr 1.1-1.2 do SWZ:2) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowi³y wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania i spe³nia warunki udzia³u w
postepowaniu.
3) (je¿eli dotyczy) pe³nomocnictwo:
3.1) w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególno¶ci z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy;
3.2) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem art. 58 ust. 2 Pzp). Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony (zakres umocowania),
4) (je¿eli dotyczy) o¶wiadczenie i/lub dokument na podstawie, których Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje;
5) (je¿eli dotyczy) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ka cywilna, konsorcjum):
5.1) O¶wiadczenie (za³±cznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w ust. 2, sk³adaj± odrêbnie Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia ka¿dego z Wykonawców oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony (zakres umocowania).
5.3) O¶wiadczenie (za³±cznik nr 3a do SWZ) - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6) (je¿eli dotyczy) zobowi±zanie innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 10 SWZ.
Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych, w art. 118 ustawy Pzp (wykorzystuje potencja³ podmiotu trzeciego), sk³ada wraz z ofert±:
6.1) Zobowi±zanie (za³±cznik nr 4 do SWZ) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
6.2) O¶wiadczenie (za³±cznik 3b do SWZ). sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
7) (je¿eli dotyczy) Wi±¿±ca Informacja Stawkowa (WIS) lub inna aktualna indywidualna interpretacja podatkowa w sprawie zastosowania innej stawki podatku VAT.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 1) i ust. 2 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ dla czê¶ci 1-14 .7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 24 miesi±ce od dnia zawarcia umowy.2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) od dnia 18.01.2025 r. do dnia 15.01.2027 r. dla czê¶ci nr 1 m. Dzia³dowo;
2) od dnia 02.01.2025 r. do dnia 31.12.2026 r. dla czê¶ci nr 2 m. Gi¿ycko;
3. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1-6 trwaæ bêdzie przez kolejne 24 miesi±ce lub do momentu wyczerpania ca³kowitej warto¶ci, na jak± zostanie zawarta umowa – w zale¿no¶ci od tego, które zdarzenie wyst±pi jako pierwsze.
4. W przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta, w terminach o których mowa w ust. 2 pkt 1) i 2) umowy, przedmiot umowy realizowany bêdzie od dnia zawarcia umowy.
5. Przedmiot zamówienia ze wzglêdu na miejsce ¶wiadczenia us³ug podzielono na dwie czê¶ci:
- czê¶æ nr 1 - placówka medyczna na terenie miasta Dzia³dowo;
- czê¶æ nr 2 - placówka medyczna na terenie miasta Gi¿ycko;
6. Szczegó³owy zakres (prognozowana ilo¶æ badañ) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1.1-1.2 do SWZ - Formularz cenowy odpowiednio dla czê¶ci nr 1 i nr 2 oraz za³±cznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia Umowy dla czê¶ci nr1 i nr 2.
7. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ Wykonawca zapewni wykonywanie us³ug dla ka¿dej czê¶ci objêtej przedmiotem zamówienia w placówkach medycznych zlokalizowanych we wskazanych miastach w województwie warmiñsko-mazurskim wed³ug poni¿szego podzia³u dla:
1) czê¶ci 1 - na terenie miasta Dzia³dowo;
2) czê¶ci 2 - na terenie miasta Gi¿ycko.
8. Placówki medyczne (gabinety)/przychodnie ¶wiadcz±ce us³ugi z zakresu medycyny pracy oraz gabinety diagnostyczne i specjalistyczne dla danej czê¶ci zamówienia musz± byæ zlokalizowane w jednej, tej samej miejscowo¶ci województwa warmiñsko-mazurskiego.
9. Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w Formularzu ofertowym odpowiednio do czê¶ci 1-2 (za³±cznik nr 1 do SWZ) - poda³ nazwê i adres placówki medycznej (gabinet), w której bêdzie wykonywa³ przedmiot zamówienia. 10. Klauzule spo³eczne:
1) Zamawiaj±cy wymaga, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza lub wskazany przez tego Wykonawcê Podwykonawca us³ugi, zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, minimum jedn± osobê realizuj±c± bezpo¶rednio zamówienie, których czynno¶ci polegaj± na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Poprzez bezpo¶rednie zaanga¿owanie Zamawiaj±cy ma na my¶li osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, np.: rejestratorka medyczna, pielêgniarka, itp. Wymóg ten nie dotyczy czynno¶ci zwi±zanych z nadzorem nad realizowanymi us³ugami oraz czynno¶ciami realizowanymi przez lekarza medycyny pracy (odrêbnie do ka¿dej czê¶ci nr 1 i nr 2.
2) Wymóg zostanie uznany za spe³niony tak¿e w przypadku, gdy czynno¶ci bêd± wykonane osobi¶cie przez Wykonawcê bêd±cego osoba fizyczn±, w tym prowadz±cego indywidualn± (jednoosobow±) dzia³alno¶æ gospodarcz± lub dzia³aj±cego w charakterze spó³ki osobowej. Wymóg ten dotyczy zarówno Wykonawca
jak i Podwykonawcy.
3) Je¿eli dotyczy - Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu podpisania umowy wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, skierowanych do realizacji zamówienia (minimum jedna osoba) za³±cznik nr 4 do umowy.
4) Szczegó³owy opis sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ przewidziano dla czê¶ci 1-2 zamówienia w projektowanych postanowieniach umowy - za³±cznik nr 2 do SWZ.
11. Je¿eli dotyczy - Z³o¿ona oferta powinna zawieraæ o¶wiadczenie i/lub dokument na podstawie, których Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podleg³ych jednostek.
- Dostawa urz±dzeñ oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Konserwacja oraz naprawa o¶wietlenia drogowego na terenie dzia³ania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddzia³ w Olsztynie Rejon w E³ku
- ¦wiadczenie us³ugi odbioru, transportu, magazynowania i utylizacji odpadów medycznych
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AD/ZP/141/24 ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla kandydatów do pracy oraz pracowników Politechniki Poznañskiej .
- "¦wiadczenie us³ug z zakresu opieki zdrowotnej oraz us³ug z zakresu medycyny pracy"
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podleg³ych jednostek.
- 4WOG.1200.2712.109.2024 Us³ugi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku - rejon Opole
- Us³ugi medyczne obejmuj±ce profilaktyczne badania lekarskie ¿o³nierzy zawodowych oraz pracowników 45 WOG oraz jednostek bêd±cych na zaopatrzeniu 45WOG w podziale na dwie czê¶ci
- "¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla pracowników RON i ¿o³nierzy zawodowych 22. WOG w Olsztynie, ¿o³nierzy Dobrowolnej Zasadniczej S³u¿by Wojskowej (DZSW) oraz JW z miejscowo¶ci Ciechanów"
wiêcej: Us³ugi medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.