Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00621334/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie 01.01.2025-31.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łękawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101444948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łękawa 9
1.5.2.) Miejscowość: Łękawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446351348
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moslekawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: moslekawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd30d0e6-13a6-442a-8409-1a11f5ea2a6f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie 01.01.2025-31.12.2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd30d0e6-13a6-442a-8409-1a11f5ea2a6f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146340 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu wraz z jego rozładunkiem do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie.
3) Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami:
• wartość opałowa >4,6 kWh/kg,
• wilgotność nie większa niż 10 %
• zawartość popiołu nie większa niż 1%
• zawartości siarki nie większa niż 0,08 % ,
• gęstość 600-750 kg/m³,
• długość od 10 mm do 40 mm,
• średnica od 6 mm do 8 mm
4) Zamawiający planuje zakupić 120 t pelletu.
5) Dostawa pelletu będzie następować etapowo tj. wg zamówień w ilości do 24 t jednorazowo .
6) O ilościach pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie z dwutygodniowym wyprzedzeniem . Dostawy pelletu odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt na adres Zamawiającego tj. Łękawa 9, 97-400 Bełchatów w godzinach 8.00 do 13.00. Jednorazowa wielkość dostawy (z uwagi na wielkość magazynu ) nie może przekraczać 24 000 kilogramów.
7) Planowana w pkt 4) ilość pelletu może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia na żądanie Zamawiającego w dniu dostawy wymaganych atestów i certyfikatów na dostarczony pellet.
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy (na warunkach podanych w projekcie umowy) lub ograniczenia planowanej wielkości zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salopak Spółka Cywilna Marcin Salamon Dorota Salamon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341883097
7.3.3) Ulica: Piaskowa 3
7.3.4) Miejscowość: Bełchów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-418
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SALOPAK" MARCIN SALAMON, DOROTA SALAMON SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
"SALOPAK" MARCIN SALAMON, DOROTA SALAMON SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121032,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy opału do jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego (7 zadań częściowych)
- Dostawa opału - pellet drzewny
- Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2025-2026 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej "JUNIOR" w Miłkowie spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.