Og³oszenie z dnia 2024-12-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00038486/01 - Wynik z dnia 2025-01-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komañcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Komañcza 166
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komañcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4677035
1.5.8.) Numer faksu: 13 4677500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.komancza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego w 2025 roku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cef743ef-7b08-41ae-8c1c-04303b5b1e5c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00652112
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00221131/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 „Dostawa oleju opa³owego w 2025 roku”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cef743ef-7b08-41ae-8c1c-04303b5b1e5c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej urzad@komancza.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Przedmiotowe postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: za po¶rednictwem Platformy e-
Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/ )
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5. Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem modu³u sk³adania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia .
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty
elektronicznej zgodnie z danymi zawartymi w punkcie powy¿ej. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem e-mail w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. z powodu awarii systemu e- zamówienia, za wyj±tkiem sk³adania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Szczegó³owe uregulowania w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO” zamawiaj±cy informuje, ¿e :
Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postepowaniu jest Wójt Gminy Komañcza z siedzib±: Komañcza 166, 38-543 Komañcza, tel. 13 4677 035, e-mail urzad@komancza.pl.
2. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê skontaktowaæ listownie na adres Urzêdu Gminy Komañcza oraz poprzez e-mail:iod@komancza.pl.
3. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego , wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp, dane osobowe Wykonawcy mog± byæ zamieszczane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, odbiorc± danych mo¿e byæ bank realizuj±cy us³ugi bankowe dla Urzêdu Gminy w Komañczy - tj. Bank Gospodarstwa Krajowego, dostawca systemu finansowo-ksiêgowego - RADIX Sp. z o.o. Sp. k. z siedzib± w Gdañsku przy ul. Piastowskiej 33, z którym zawarto umowê powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz podmiot zapewniaj±cy elektronizacjê prowadzonych zamówieñ tj. platforma e-zamówienia, któremu równie¿ powierzono przetwarzanie danych. Szczegó³owe informacje mo¿na uzyskaæ kontaktuj±c siê z Administratorem.
5. Dane osobowe Wykonawcy nie bêd± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. pañstw trzecich).
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez czas niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych powy¿ej, a po tym czasie przez okres wymagany:
a) art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. protokó³ wraz z za³±cznikami przechowuje siê przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania chyba ¿e umowa zawarta jest na d³u¿y okres czasu wtedy administrator przechowuje protokó³ do zakoñczenia umowy;
b) umowy zgodnie z kategori± archiwaln± B10 - tj. 10 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego,
c) pozosta³a dokumentacja dotycz±ca zamówieñ publicznych zgodnie z kategori± B5 - tj. 5 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu sprawy.
8. W celu z³o¿enia oferty podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ miejsca szczegó³owe informacje zosta³y okre¶lone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGKiO¦.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego w roku 2025 dla Urzêdu Gminy Komañcza, w ilo¶ci 39.000 litrów do ni¿ej wymienionych kot³owni olejowych:
a) Budynek Urzêdu Gminy Komañcza – w ilo¶ci oko³o 23 000,00 litrów,
b) Budynek Remizy OSP w Komañczy – w ilo¶ci oko³o 6 000,00 litrów,
c) Budynek stacji PKP w Komañczy – w ilo¶ci oko³o 10.000 litrów.
Dostarczony olej musi spe³niaæ nastêpuj±ce parametry :
- warto¶æ opa³owa – nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg
- zawarto¶æ siarki – nie wy¿sza ni¿ 0,1%
- temperatura zap³onu – powy¿ej 55°C
- temperatura p³yniêcia – nie mniejsza ni¿ -20°C
- gêsto¶æ w temp. 15°C - nie wiêksza ni¿ 860 kg/m³
- zawarto¶æ wody – nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
- lepko¶æ kinematyczna w temp. 20°C – nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych – niw wiêksza ni¿ 24 mg/kg
oraz wymagania polskiej Normy PN-C-96024:2020-12.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje w ramach realizacji niniejszego zamówienia prawo opcji w oparciu o art. 441 ustawy Pzp. Poprzez prawo opcji Zamawiaj±cy rozumie mo¿liwo¶ci zrealizowania umowy w szerszym zakresie ni¿ podana w niniejszym postêpowaniu. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. Prawo opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamawianego paliwa do 10 % wielko¶ci wskazanych w SWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie w ramach przewidzianego prawa opcji do sprzeda¿y paliwa na warunkach cenowych okre¶lonych w Umowie przy uwzglêdnieniu upustów/mar¿y wskazanych w ofercie. Podstaw± do uruchomienia prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego odpowiedniego zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Wykonawca musi wykazaæ ¿e dysponuje Wa¿n± koncesj± na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zekposiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 266 z pó¼. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiaj±cy zgodnie z art. 127 ust. 1 skorzysta z dokumentów bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z
dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w jednolitym dokumencie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7.6 SWZ sk³ada , dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa w ust. 7.8 SWZ powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 7.6 SWZ zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 7.9 SWZ stosuje siê
odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ¦rodki dowodowe na potwierdzenie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
1. Koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi i/lub na wytwarzanie paliw ciek³ych w zakresie wymaganym w pkt 5.2 ppkt 2 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania: zwraca siê do zamawiaj±cego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a) wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z wytycznymi znajduj±cymi siê w pkt 11 SWZ;
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno;
c) o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
d) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
e) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
f) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant (pe³nomocnik) pozosta³ych.
Uwaga: warunki, o których mowa w pkt. 7 SWZ (warunki uczestnictwa w przetargu) podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln± jako konsorcjum mog± spe³niaæ ³±cznie.
3) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczono notarialnie opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz w przypadkach, o których mowa w SWZ oraz projekcie umowystanowi±cym integraln± czê¶æ SWZ - za³±cznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ przez portal e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju opa³owego dla Dolno¶l±skiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka"
- Dostawa oleju opa³owego do celów grzewczych do Zak³adu Karnego w Krzywañcu
- 01/ZP/2025 DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPA£OWEGO
- " Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego oraz paliw p³ynnych w postaci oleju napêdowego do zbiorników zlokalizowanych na terenie bazy transportowej Eco Pu³tusk Sp. z o.o."
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego i opa³owego dla RZD w ¯elis³awkach w podziale na dwie czê¶ci zamówienia
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Sidrze
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.