Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00595070/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DWÓCH LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE – FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 526 86 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzbk-leszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT DWÓCH LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE – FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5f0d7a-cd43-4f1d-beca-12ff85595e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069762/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE – FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595070
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOR.210.46.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I, w skład której wchodzi:a. Remont lokalu przy ul. Holenderska 29/3, 64 – 100 Leszno
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
-rozebranie ścianek działowych,
-gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wykonanie gładzi gipsowych na ścianach sufitach,
-wymiana kratek wentylacyjnych,
- malowanie ścian i sufitów,
-zerwanie listew podłogowych,
-zerwanie wykładziny podłogowej,
-rozebranie posadzki betonowej,
-wybranie ziemi,
-wykonanie izolacji ścian,
-wykonanie podkładów betonowych pod posadzki,
-wykonanie posadzki,
-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i
izolacji cieplne,
-wykonanie ścianek działowych,
-wymian stolarki drzwiowej,
-powiększenie otworów drzwiowych,
-wykonanie ścianki działowej z płyt g/k na ruszcie stalowym,
-położenie płyt podłogowych OSB,
-położenie wykładziny podłogowej,
-montaż listew podłogowych,
-wykonanie posadzki z płytek w łazience,
-wymiana stolarki okiennej
-wymiana instalacji elektrycznej,
-remont inst. wod-kan,
-wymiana zlewozmywaka z baterią,
-wymiana umywalki z baterią,
-wymiana wanny na brodzik,
-wymiana muszli ustępowej w kpl.,
-wymiana kuchni gazowej,
-próba szczelności wew. inst. gazowej,
-uruchomienie kotła gazowego,
-demontaż i montaż grzejników stalowych płytowych,
-wywóz i utylizacja gruzu,
2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załączniki do SWZ (załącznik nr 10a) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno 3. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiary robót wg Załącznika nr 10a, do SWZ, 4. Ze względu na specyfikę zamówienia zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. 5. Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu, w uzgodnionym wcześniej terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30 przy udziale wyznaczonego przedstawiciela zarządcy budynku (MZBK) – po uprzednim kontakcie mailowym na adres: przetargi@mzbk-leszno.pl, z Panem Zdzisławem Lomanem. 6. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 7. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. 8. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty środowiskowe, wynikające z przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1289), na zasadach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. 9. Dokumenty i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
4.5.5.) Wartość części: 73130,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II, w skład której wchodzi:a. Remont lokalu przy ul. Lipowa 30/9, 64 – 100 Leszno
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
- rozebranie ścianek działowych,
-gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wykonanie gładzi gipsowych na ścianach sufitach,
-wymiana kratek wentylacyjnych,
- malowanie ścian i sufitów,
-zerwanie listew podłogowych,
-zerwanie wykładziny podłogowej,
-wymian stolarki drzwiowej,
-wykonanie ścianki działowej z płyt g/k na ruszcie stalowym,
-położenie płyt podłogowych OSB,
-położenie wykładziny podłogowej,
-montaż listew podłogowych,
-wykonanie posadzki z płytek w łazience,
-wymiana instalacji elektrycznej,
-remont inst. wod-kan,
-wymiana zlewozmywaka z baterią,
-wymiana umywalki z baterią,
-wymiana wanny na brodzik,
-wymiana muszli ustępowej w kpl.,
-wymiana kuchni gazowej,
-próba szczelności wew. inst. gazowej,
-uruchomienie kotła gazowego,
-demontaż i montaż grzejników stalowych płytowych,
-wywóz i utylizacja gruzu,
2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załączniki do SWZ (załącznik nr 10a) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno 3. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiary robót wg Załącznika nr 10b, do SWZ, 4. Ze względu na specyfikę zamówienia zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. 5. Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu, w uzgodnionym wcześniej terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30 przy udziale wyznaczonego przedstawiciela zarządcy budynku (MZBK) – po uprzednim kontakcie mailowym na adres: przetargi@mzbk-leszno.pl, z Panem Zdzisławem Lomanem. 6. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 7. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. 8. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty środowiskowe, wynikające z przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1289), na zasadach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. 9. Dokumenty i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
4.5.5.) Wartość części: 47663,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „Nowak” Ryszard Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970001084
7.3.3) Ulica: Skryta 6
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'NOWAK RYSZARD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "NOWAK" '
jakie przetargi wygrała firma
'NOWAK RYSZARD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "NOWAK" '
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana Jarosław Dudkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971586276
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 35/9
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'DUDKOWIAK JAROSŁAW FIRMA USŁUGOWO BUDOWLANA '
jakie przetargi wygrała firma
'DUDKOWIAK JAROSŁAW FIRMA USŁUGOWO BUDOWLANA '
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa samochodu ciężarowego przystosowanego do nauki i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kategorii C prawa jazdy dla WORD w Lesznie
- Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Długie Stare wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Lesznie"
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drodze powiatowej w m. Wilkowice i Włoszakowice
- przebudowa drogi powiatowej nr 4773P (ul. Kosmonautów) - opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku typu LIPSK Uniwersytetu Warszawskiego, przy ul. Szturmowej 4 w Warszawie
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.