Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572248/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drenażu po powodzi z dn.15.09.2024r. Budynek siedziby Nadleśnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Lądek Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strachocin 42
1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ladek@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ladek.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://epropublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=b66be684-1f3a-4e91-aa34-8eec8d1b50e21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drenażu po powodzi z dn.15.09.2024r. Budynek siedziby Nadleśnictwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70e663d1-acdb-45df-a4de-d3cd854ab61a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151750,13
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drenażu po powodzi z dn.15.09.2024r- Budynek siedziby Nadleśnictwa będzie polegał na wykonaniu:
- Odeskowanie wykopów wąsko przestrzennych 174,59 m
- Rozebranie ław pod krawężniki
- Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej
- Zdemontowanie i montaż skrzynek elektrycznych
- Wykopy o ścianach pionowych o głębokości do 1.5 m
- Izolacje pionowe ścian fundamentalnych z folii kubełkowej bez gruntowania 174.59m2
- Rurociągi drenarskie o śr. 10.0 cm układane ręcznie w wykopach umocnionych
- Studzienki kanalizacyjne systemowe „WA-VIN” o śr. 315-425
- Ława pod krawężniki betonowa z oporem obmiar – 0.155 M3
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm – kostka z odzysku
Szczegółowy zakres wyżej wymienionych prac Przedmiar robót załączony do niniejszego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 43124100-9 - Drenaże
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129676,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129676,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JZXT/36/2024
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881-000-23-60
7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 10
7.3.4) Miejscowość: Lądek - Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129676,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.