eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszRenowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca746c1-3720-4705-bb34-f5931203ceb5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060102/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Renowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2991434,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na renowacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.7 SWZ.
Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem w ramach „Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Edycja 2) Polski Ład”.
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia pn. ,,Renowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu” i obejmuje w szczególności:
1) wykonanie izolacji i wzmocnienia ścian fundamentowych zewnętrznych dla części niepodpiwniczonej z wyłączeniem fundamentów na dziedzińcu wewnętrznym wraz z wykonaniem opaski żwirowej, schodów terenowych i rozbiórką murku oporowego,
2) rozbiórkę schodów zewnętrznych i demontaż drzwi zewnętrznych wraz z wykonaniem otworu na okno, montaż okna, rozbiórkę daszku nad drzwiami oraz odtworzenie elewacji po usuniętych schodach zewnętrznych,
3) remont części ogrodzenia,
4) wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
5) wymianę drzwi zewnętrznych 2 szt.,
6) pozostałe roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia m.in. po montażu stolarki okiennej wykończenie wnęki okiennej polegające na szpachlowaniu i malowaniu.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ i załącznikach do niej.

4. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia i wykona go w następujących etapach i terminach:
1) etap I obejmujący:
a) rozbiórkę schodów zewnętrznych i demontaż drzwi zewnętrznych wraz z wykonaniem otworu na okno, montaż okna, rozbiórkę daszku nad drzwiami oraz odtworzenie elewacji po usuniętych schodach zewnętrznych,
b) wykonanie izolacji i wzmocnienia ścian fundamentowych zewnętrznych dla części niepodpiwniczonej z wyłączeniem fundamentów na dziedzińcu wewnętrznym wraz z wykonaniem opaski żwirowej, schodów terenowych i rozbiórką murku oporowego,
c) remont części ogrodzenia,
d) wymiana drzwi zewnętrznych 2 szt.,
e) częściowa wymiana (30%) stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
f) pozostałe roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (m.in. po montażu stolarki okiennej wykończenie wnęki okiennej polegające na szpachlowaniu i malowaniu)
do dnia 15.08.2025 r. (Uwaga: w terminie od 5 maja do 24 maja 2025 r. nie mogą być prowadzone żadne prace budowlane ze względu na okres egzaminu maturalnego).

2) etap II obejmujący:
a) wymiana (70%) stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
b) pozostałe roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (m.in. po montażu stolarki okiennej wykończenie wnęki okiennej polegające na szpachlowaniu i malowaniu)
od dnia 16.02.2026 r. do dnia 15.04.2026 r.

Określenie daty realizacji zamówienia w powyższej formule jest uzasadnione obiektywnymi przyczynami - przedmiot zamówienia jest finansowany ze źródeł zewnętrznych i wymaga poczynienia określonych z góry założeń dotyczących czasu realizacji zamówienia (w tym zaangażowania środków finansowych), które przyjęto jako daty dzienne. Termin wykonania zamówienia może ulegać zmianie w przypadkach wskazanych w projekcie umowy na podstawie aneksu do zawartej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ cena jedynej złożonej oferty (2.694.000,00 PLN) przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (1.531.000,00 PLN), a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.