Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529288/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00593757/01 - Wynik z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami, w tym studium wykonalności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami, w tym studium wykonalności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6ea6316-507b-40fc-86a5-33fd490b82df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.74 Opracowanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności dla projektów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.121.2024.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie wniosku o dofinansowanie, studium wykonalności oraz dodatkowej dokumentacji, (dalej zwane łącznie: dokumentacją aplikacyjną) na potrzeby aplikowania o dofinansowanie projektu pt. Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznań – Etap II”;2) Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę wszystkich załączników do wniosku o dofinansowanie, za wyjątkiem takich, które są dokumentami posiadanymi przez Zamawiającego, jak np. statut Miasta Poznania.
3) Wykonanie dokumentacji aplikacyjnej obejmuje również prawidłowe przygotowanie wniosku do uzyskania zaświadczenia organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000 oraz prawidłowe przygotowanie wniosku do uzyskania deklaracji organu odpowiedzialnego za gospodarkę wodną (nazwy załączników mogą się różnić, ostateczny ich kształt znany będzie na etapie ogłoszenia naboru wniosków o dofinansowanie), w terminie umożliwiającym pozyskanie przez Zamawiającego stosownych zaświadczeń.
4) Projekt jest przewidziany do współfinansowania ze środków Funduszy Europejskich w ramach: Priorytetu 02 Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski, Działania 02.06 Zwiększanie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe w ramach ZIT oraz Priorytetu 03 Fundusze europejskie dla zrównoważonej mobilności miejskiej w Wielkopolsce, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do wzorów umów.
6) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.5.) Wartość części: 67500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie wniosku o dofinansowanie, studium wykonalności oraz dodatkowej dokumentacji, (dalej zwane łącznie: dokumentacją aplikacyjną) na potrzeby aplikowania o dofinansowanie projektu pt. Zrównoważona mobilność miejska w Metropolii Poznań – Etap II”.2) Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę wszystkich załączników do wniosku o dofinansowanie, za wyjątkiem takich, które są dokumentami posiadanymi przez Zamawiającego, jak np. statut Miasta Poznania.
3) Wykonanie dokumentacji aplikacyjnej obejmuje również prawidłowe przygotowanie wniosku do uzyskania zaświadczenia organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000 oraz prawidłowe przygotowanie wniosku do uzyskania deklaracji organu odpowiedzialnego za gospodarkę wodną (nazwy załączników mogą się różnić, ostateczny ich kształt znany będzie na etapie ogłoszenia naboru wniosków o dofinansowanie), w terminie umożliwiającym pozyskanie przez Zamawiającego stosownych zaświadczeń.
4) Projekt jest przewidziany do współfinansowania ze środków Funduszy Europejskich w ramach: Priorytetu 02 Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski, Działania 02.06 Zwiększanie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe w ramach ZIT oraz Priorytetu 03 Fundusze europejskie dla zrównoważonej mobilności miejskiej w Wielkopolsce, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do wzorów umów.
6) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.5.) Wartość części: 82500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159654,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DS Consulting sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957 07 12 015
7.3.3) Ulica: Jaśkowa Dolina 11 b/3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń izby przyjęć na potrzeby gabinetu zabiegowego Centrum Histeroskopii wraz z wyposażeniem
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- Zakup i dostawa mrożonych warzyw i owoców
- Dzierżawa tekstylnych mat wejściowych w Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu - oddział w Ostrowie Wielkopolskim oraz oddział w Pile
- Zakup artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie studium wykonalności wraz z dokumentacją aplikacyjną i przygotowaniem wniosku o dof. dla inw.: "Popowodziowa odbudowa cieku Miedzianka i Witka - cz.I rz. Miedzianka i cz.II rz. Witka".
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa placu odpraw celnych, parkingu oraz budynku archiwum na terenie Oddziału Celnego w Nysie.
- Usługa opracowania Strategii Rozwoju Gminy Stare Pole na lata 2026 - 2040 oraz Planu Ogólnego Gminy Stare Pole
- Świadczenie usług doradczych, consultingowych w zakresie projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej objętych ochroną konserwatorską".
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjno studialnej dla projektów Miasta Bydgoszczy dofinansowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej w celu uzyskania dofinansowania dla projektu "Modernizacja, remont, przebudowa i doposażenie Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.