eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont kenelu dla psów w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kenelu dla psów w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.szymanska@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kenelu dla psów w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04ac5f67-1b65-4372-a2c0-5bf5a0c5afeb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214916/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont kenelu dla psów w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,184224,f3344ce356f3eeb58774a0858c0b88a7.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: za pośrednictwem Platformy - adres strony internetowej:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,184224,f3344ce356f3eeb58774a0
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy wskazanej w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Aby zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, Wykonawca nie musi posiadać konta na Platformie.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu posiadał (założył) konto na Platformie.
Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oświadcza, że akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie na stronie:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy opisane są na stronie: https://upwr.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html oraz https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.: Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego A0CZZ000.240.14.2024.
Korespondencja, dla której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. W takiej sytuacji z Platformy przesyłana jest wiadomość e-mailowa na adres e-mail powiązany z kontem Wykonawcy na Platformie. Wezwania/Zawiadomienia nie odkładają się na Platformie, są tylko na e-mailu Wykonawcy.
W Platformie za pomocą zakładki: „Korespondencja” Wykonawcy mogą przesyłać dodatkowe dokumenty (pliki, załączniki) nieskładające się na ofertę.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w rozdz. 29 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont kenelu dla psów w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49”.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
SWZ, Specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej: STWiORB, Opisem przedmiotu zamówienia, dalej OPZ - będącym uzupełnieniem STWiORB, Tabelą zbiorczego zestawienia kosztów, Przedmiarami robót, które mają charakter pomocniczy.
Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej (OC) kontraktowej oraz deliktowej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem Umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 100% ceny ofertowej brutto za wypadek niezależnie od ilości wypadków.
Roboty budowlane będą realizowane na czynnym obiekcie Uczelni w trakcie trwania roku akademickiego.
Termin wykonania zamówienia: do 15 tygodni od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem terminów pośrednich:
- przekazanie terenu budowy w terminie do 1 tygodnia od dnia zawarcia umowy,
- realizacja robót budowlanych do 11 tygodni od daty przekazania placu budowy, potwierdzona złożeniem pisemnego wniosku zgłoszenia o gotowości do odbioru robót,
- rozpoczęcie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty skutecznego złożenia wniosku o dokonanie odbioru końcowego,
- zakończenie czynności odbiorowych w terminie do 2 tygodni od daty ich rozpoczęcia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy. Długość gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 17 SWZ.
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od daty odbioru końcowego bez wad.
Wykonawca wyraża zgodę, aby przeglądy okresowe, serwis, konserwacja urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wykonywane były przez podmioty wybrane przez Zamawiającego, co pozostaje bez wpływu na prawa Zamawiającego wynikające z gwarancji udzielonej na podstawie umowy.
Warunki płatności:
Termin zapłaty 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (w tym m.in. warunki wykonywania robót, warunki płatności, warunki dot. odbiorów, podwykonawców) został określony w SWZ, STWiORB oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości 30 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówieniami tymi objęty będzie następujący zakres: prace rozbiórkowe i demontażowe, budowlane, wykonanie instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych.
3. Zamawiający udzieli zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli:
3.1. Wykonawca będzie wykonywał/ wykona należycie zamówienie podstawowe,
3.2. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, w standardzie nie gorszym niż zamówienie podstawowe.
3.3. Strony w ramach prowadzonych negocjacji dojdą do porozumienia co do ceny i terminu wykonania zamówienia.
3.4. Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację zamówienia podobnego,
3.5. Wykonawca przed udzieleniem zamówienia złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania w zakresie takim, jak określono w postępowaniu dla zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Opis kryteriów oceny ofert oraz sposób oceny określono szczegółowo w rozdz. 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1.4.1. należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których każda:
a) obejmowała wykonanie robót ogólnobudowlanych oraz robót instalacyjnych branży sanitarnej i elektrycznej;
b) miała wartość co najmniej 30 000 zł brutto,
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane w sposób należyty tj. czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wyjaśnienie:
a) przez pojęcie jednej roboty budowlanej należy rozumieć jedną umowę (kontrakt), w ramach której Wykonawca zrealizował roboty ogólnobudowlane i instalacyjne o łącznej wartości co najmniej 30 000 zł brutto;
b) do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
c) Okres wyrażony w latach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku określonego powyżej spełnić go samodzielnie, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie (nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców w tym zakresie)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 Ustawy sankcyjnej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
- odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa powyżej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepis powyżej stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jest obowiązany wykazać w ofercie (udowodnić), że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty, w szczególności następujących przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia:
a) specyfikacji technicznej producenta odpowiednio produktu/sprzętu/elementu/podzespołu/procesu potwierdzającej, że oferowany odpowiednio produkt/sprzęt/element/podzespół/proces równoważny posiada parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
Dokumenty mają być opisane w sposób niebudzący wątpliwości do jakiego rozwiązania równoważnego są dedykowane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. Oferta musi zawierać:
5.1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 1 do SWZ),
5.2. Tabela zbiorczego zestawienia kosztów, stanowiący integralną część oferty - Załącznik nr 1A do SWZ,
Wraz z ofertą należy złożyć:
5.3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.: w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, złożone przez:
• Wykonawcę,
• każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia),
• każdy z podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ustawy Pzp (o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów).
5.4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.: w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, złożone przez:
• Wykonawcę,
• każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia),
• każdy z podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ustawy Pzp (o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów).
5.5. (jeżeli dotyczy) oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 2B do SWZ), złożone przez:
• Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia),
5.6. (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 3 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ), jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
5.7. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba/osoby, której umocowanie nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - zgodnie z pkt 2.4 lub 4.2 rozdziału 13 SWZ.
5.8. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z pkt 2.4 lub 4.2 rozdziału 13 SWZ (jeżeli dotyczy)
5.9. Wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – zgodnie z treścią rozdziału 13 pkt 3 SWZ.
5.10. (jeżeli dotyczy) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe w szczególności, o których mowa w rozdziale 9 SWZ, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wyjaśnienie:
Załączniki do SWZ są wzorami. Zamawiający zaleca ich użycie w składanej ofercie. Dopuszcza się zamieszczenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść będzie odpowiadała treści formularzy załączonych do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym; przepis pkt. 2.4 powyżej stosuje się.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale 8 lit. A SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego, został określony w rozdziale 8 lit. B SWZ.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5 powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik 2B do SWZ).
7. Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz w okolicznościach i na warunkach wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę z załącznikami zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ za pośrednictwem Platformy pod adresem wskazanym w rozdziale 1 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych od podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:
- Wskazać przedstawicieli Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z danymi kontaktowymi, w szczególności adres poczty elektronicznej, w celu wprowadzenia do treści umowy;
- Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia (Wykonawcy) od odpowiedzialności cywilnej (OC) deliktowej oraz kontraktowej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem Umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 100% ceny ofertowej brutto za wypadek niezależnie od ilości wypadków;
- Przedłożyć oryginał lub potwierdzone/ą przez notariusza kopie/ę odpowiednich/odpowiedniego pełnomocnictw/a, jeśli w imieniu Wykonawcy umowę zawierał będzie pełnomocnik,
- Przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców, jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp),
- Przedłożyć Zamawiającemu Klauzulę Informacyjną Wykonawcy w celu wypełnienia obowiązku informacyjnego zgodnie z przepisami RODO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.