Ogłoszenie z dnia 2024-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560087/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gminy Tarnowo Podgórne wraz z wymianą serwera
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 115
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618959235
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tarnowo-podgorne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gminy Tarnowo Podgórne wraz z wymianą serwera2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b34440-dbd6-4b81-8cf0-cf88ac5edcd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007831/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 rozbudowa monitoringu wizyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOP.271.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego przez Gminę Tarnowo Podgórne monitoringu, szczegółowo wyspecyfikowanego w formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c), opartego o system Indygo Vision. Rozbudowa obejmuje następujące elementy:
1. Teren parku przy Świetlicy Wiejskiej w Lusówku – zgodnie z załącznikiem nr 2a,
2. ul. Rzemieślnicza w Przeźmierowie – zgodnie z załącznikiem nr 2b,
3. Serwer – zgodnie z opisem załącznika nr 2c.
2. Po stronie Zamawiającego należy:
- realizacja zasilania i przyłącza światłowodowego do monitoringu,
- uzyskanie zgody na zajęcie gruntu.
3. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 24 miesięcznym okresem rękojmi i minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
5. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
6. Przedmiot zamówienia został określony we wspólnym słowniku zamówień publicznych symbolami: 35 12 53 00-2 kamery bezpieczeństwa
48 82 00 00-2 serwery
48 80 00 00-6 systemy i serwery informacyjne
51 31 00 00-8 usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
7. Wykonawca przedstawi karty katalogowe proponowanych urządzeń celem sprawdzenia wymaganych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235821,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235821,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235821,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Matłoka Firma Usługowa MARCOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831485044
7.3.3) Ulica: Świerkowa 14
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-472
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK MATŁOKA FIRMA USŁUGOWA " MARCOL"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK MATŁOKA FIRMA USŁUGOWA " MARCOL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235821,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
więcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
- Dostawa wyposażenia technicznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Darłowo - Etap I
- "Zamówienia w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Serwery, macierze i wyposażenie dla serwerowni dla WITU
- Dostawa urządzeń i systemów w ramach "Zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubniewice"
więcej: Kamery bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.