Ogłoszenie z dnia 2024-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549732/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia jednorazowego przeglądu stałego urządzenia gaśniczego gazowego SUGG znajdującego się w serwerowni Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.krasinska@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia jednorazowego przeglądu stałego urządzenia gaśniczego gazowego SUGG znajdującego się w serwerowni Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bee6ae46-fee7-43c5-a2ae-81e7ceb230d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.41 Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu stałego urządzenia gaśniczego gazowego SUGG znajdującego się w serwerowni LCIT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.64.2024.AKR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2795,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu jednorazowego przeglądu stałego urządzenia gaśniczego gazowego SUGG znajdującego się w serwerowni Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie.
2. Usługa zostanie przeprowadzona w jednym pomieszczeniu (serwerownia) w którym znajduje się jeden zbiornik z gazem oraz centrala automatycznego gaszenia IGNIS 1520M.
Przegląd wykonany zostanie w lokalizacji na terenie Lublina. Konkretny adres wskazany zostanie Wykonawcy po podpisaniu Umowy.
Zamawiający zapewni dostęp do miejsca wykonywania przeglądów w terminie ustalonym z Wykonawcą.
3. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu protokół lub protokoły w formie papierowej lub elektronicznej obejmujące co najmniej:
1) informację o lokalizacji, której dotyczył przegląd;
2) datę wykonania przeglądu;
3) wymienienie wykonanych w ramach przeglądu czynności;
4) informację czy urządzenie nadaje się do dalszej eksploatacji;
5) adnotacje o elementach urządzenia kwalifikujących się do naprawy lub wymiany oraz inne spostrzeżenia i wnioski dotyczące Urządzeń;
6) podpis Wykonawcy (w przypadku formy elektronicznej wymagany jest podpis elektroniczny).
4. W przypadku stwierdzenia podczas przeglądu konieczności wymiany podzespołów lub części innych niż opisane w OPZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykazania w protokole szczegółowych informacji o podzespołach lub częściach podlegających wymianie wraz z ich wyceną.
5. Koszt podzespołów, o których mowa w ust. 4 ponosi Zamawiający, który zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania czynności wymiany dowolnemu innemu podmiotowi. W przypadku zlecenia wymiany Wykonawcy, Strony ustalą odrębnie sposób rozliczenia za taką usługę.
6. Wykonawca udzieli co najmniej 6-miesięcznej gwarancji na wymienione materiały eksploatacyjne i prace związane z wykonaniem przeglądu serwisowo-konserwacyjnego.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 3 do SWZ oraz w treści Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2927,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSAFE Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170417552
7.3.3) Ulica: Rudna Mała 399
7.3.4) Miejscowość: Mrowla
7.3.5) Kod pocztowy: 36-054
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa ręcznego skanera 3D dla Wydziału Mechanicznego
- Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby WUP w Lublinie
- ZZP.260.1.7.2025 - Dostawa materiałów marketingowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-4
- Organizacja konferencji w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim".
- RDW w Puławach Wykonanie obsługi technicznej oraz napraw bieżących pojazdów będących na wyposażeniu RDW w Puławach
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Pszczelej Woli
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.