Ogłoszenie z dnia 2024-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00583595/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00585711/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 2 szt. monitorów interaktywnych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach programu Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Władysława Reymonta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl.Kościelny 2
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspbierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspbierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-108441ce-019e-4c08-883e-ec6c42898b161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 2 szt. monitorów interaktywnych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach programu Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-108441ce-019e-4c08-883e-ec6c42898b16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół” - finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.Sek 2241.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup dwóch monitorów interaktywnych o przekątnej min. 85 cali, wraz z uchwytami ściennymi do montażu monitorów na ścianie.
Monitory będą zamontowane w salach lekcyjnych, więc będą pomocami dydaktycznymi, należy więc do zamówienia zastosować podatek VAT – 0%. Zamawiający przedłoży wykonawcy odpowiednie zamówienie potwierdzone przez odpowiedni organ nadzorujący placówkę.
Monitory nie powinny mieć parametrów gorszych niż:
przekątna ekranu - min. 85 cali,
rozdzielczość UHD (3840x2160), zwana także 4K,
zestaw wbudowanych aplikacji opartych na preinstalowanym systemie Android, powinien zawierć aplikację Notatki, przeglądarkę internetową, przeglądarkę plików, Cloud Drive (MS OneDrive oraz Google Drive), boczny pasek narzędzi dodatkowych i możliwość pobrania niektórych aplikacji z Internetu.
gwarancja na sprzęt - 5 lat
twardość szkła ekranu min: 7H
Wymagane złącza:
Porty USB (odtwarzanie multimediów / urządzenia peryferyjne / pamięć - przód: min 2 szt. bok: min 2 x v.3.0 )
HDMI - min. 2 szt. w tym 1 szt. z przodu,
Moduł WiFi 6 , Analogowe wejścia sygnału VGA x1
Cyfrowe wejścia sygnału HDMI min: 2 szt
Wyjścia audio: Głośniki wbudowane, Mini jack x1
RJ45 (LAN) - min. 2 szt.
Język menu OSD - wielojęzyczne, w tym obowiązkowo - polski
Dotyk wykonywany: stylusem, palcem, w rękawiczce.
Gwarancja i rękojmia na zadanie obejmuje wszystkie dostarczone urządzenia.
Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, przyczyny niedokonania podziału na części: niewielki i jednolity zakres zamówienia, zamówienie jest odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw bez jego podziału na części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19999,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380040717
7.3.3) Ulica: Lindleya, 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.