eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierutówZakup 2 szt. monitorów interaktywnych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach programu Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół



Ogłoszenie z dnia 2024-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 2 szt. monitorów interaktywnych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach programu Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Władysława Reymonta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl.Kościelny 2

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspbierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspbierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-108441ce-019e-4c08-883e-ec6c42898b16

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup 2 szt. monitorów interaktywnych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach programu Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-108441ce-019e-4c08-883e-ec6c42898b16

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół” - finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.Sek 2241.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup dwóch monitorów interaktywnych o przekątnej min. 85 cali, wraz z uchwytami ściennymi do montażu monitorów na ścianie.
Monitory będą zamontowane w salach lekcyjnych, więc będą pomocami dydaktycznymi, należy więc do zamówienia zastosować podatek VAT – 0%. Zamawiający przedłoży wykonawcy odpowiednie zamówienie potwierdzone przez odpowiedni organ nadzorujący placówkę.
Monitory nie powinny mieć parametrów gorszych niż:
przekątna ekranu - min. 85 cali,
rozdzielczość UHD (3840x2160), zwana także 4K,
zestaw wbudowanych aplikacji opartych na preinstalowanym systemie Android, powinien zawierć aplikację Notatki, przeglądarkę internetową, przeglądarkę plików, Cloud Drive (MS OneDrive oraz Google Drive), boczny pasek narzędzi dodatkowych i możliwość pobrania niektórych aplikacji z Internetu.
gwarancja na sprzęt - 5 lat
twardość szkła ekranu min: 7H
Wymagane złącza:
Porty USB (odtwarzanie multimediów / urządzenia peryferyjne / pamięć - przód: min 2 szt. bok: min 2 x v.3.0 )
HDMI - min. 2 szt. w tym 1 szt. z przodu,
Moduł WiFi 6 , Analogowe wejścia sygnału VGA x1
Cyfrowe wejścia sygnału HDMI min: 2 szt
Wyjścia audio: Głośniki wbudowane, Mini jack x1
RJ45 (LAN) - min. 2 szt.
Język menu OSD - wielojęzyczne, w tym obowiązkowo - polski
Dotyk wykonywany: stylusem, palcem, w rękawiczce.
Gwarancja i rękojmia na zadanie obejmuje wszystkie dostarczone urządzenia.
Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, przyczyny niedokonania podziału na części: niewielki i jednolity zakres zamówienia, zamówienie jest odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw bez jego podziału na części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19999,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya, 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.