Ogłoszenie z dnia 2024-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00598442/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MZJE w Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie – dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. Zawodowa Małopolska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI ZESPÓŁ JEDNOSTEK EDUKACYJNYCH W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522727086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Zamoyskiego 58
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-523
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 656 24 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ksm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ksm.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4942c49a-ba0f-40d2-beb1-06694e1e148a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MZJE w Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie – dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. Zawodowa Małopolska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4942c49a-ba0f-40d2-beb1-06694e1e148a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00508165/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zawodowa Małopolska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Zawadowa Małopolska” ujętego w programie Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 jako operacja strategiczna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZJEK.A.08.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201186,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia /pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznejCzęść nr 1: Zestaw nr 1
w tym:
Skaner laboratoryjny z oprogramowaniem i oprogramowanie CAD/CAM: zestaw 1
Komputer PC: szt. 1
Drukarka 3D do drukowania modeli protetycznych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym wygenerowanie i wydrukowanie obiektu: zestaw 1
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany i wyspecyfikowany w zał. nr 5 – opis przedmiotu zamówienia dla części od nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 122959,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia /pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznejCzęść nr 2: Zestaw nr 2
w tym:
Piec dwufunkcyjny do napalania i tłoczenia ceramiki: zestaw 1
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany i wyspecyfikowany w zał. nr 5 – opis przedmiotu zamówienia dla części od nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 36869,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia /pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznejCzęść nr 3: Zestaw nr 3
w tym:
Wyciąg protetyczny: szt. 7
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany i wyspecyfikowany w zał. nr 5 – opis przedmiotu zamówienia dla części od nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 41356,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 1: zestaw nr 1 oferty złożyło 4 Wykonawców. Złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 1: zestaw nr 1 o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 2: zestaw nr 2 oferty złożyło 3 Wykonawców.
W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że w opisie przedmiotu zamówienia są błędy, które ograniczyły złożenie oferty przez innych Wykonawców. Błędy w opisie przedmiotu zamówienia mają wpływ na wynik postępowania. W sytuacji kiedy oferty zostały otwarte Zamawiający nie ma możliwości dokonania zmian w dokumentach zamówienia. Wobec powyższego niemożliwa do usunięcia wada powoduje niemożność zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49693,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49693,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49693,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAG TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365555560
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 39/4
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49693,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie prac zieleniarskich tj. koszenie, grabienie wraz z wywozem traw z terenu Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Krowodrza" w Krakowie
- 23/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- 5.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego do obliczeń kwantowochemicznych, obróbki danych oraz renderingu grafiki 3D na potrzeby Wydziału Chemii UJ.
- Wykonanie i dostarczeniu papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów ukończenia studiów oraz świadectw ukończenia studiów podyplomowych dla jednostek UJ wraz z UJCM.
- Dostawa urządzenia do badania kinetyki procesów adsorpcji i desorpcji oraz elastyczności i lepkości powierzchniowej dla IKiFP PAN (KAT-271-3/2025)
- Dostawa testów diagnostycznych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Gminy Pilzno w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania do elektronicznego obiegu dokumentów dla GZK Sp. z o. o. wraz z usługą wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego oraz rozwoju na okres trwałości tj. 60 miesięcy
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej I
- Zakup i wdrożenie oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Głogowie, w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Głogowski"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w powiecie międzychodzkim
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.