Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549132/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00556919/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00561561/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD – GMINA GARWOLIN”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD – GMINA GARWOLIN”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99aa3c19-5384-453a-acba-5fc7e91fe6a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001174/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD – GMINA GARWOLIN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina Garwolin realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe działania 2.2. wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23, prowadzonym przez Gminę Garwolin”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIP.271.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 735166,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego:a) dostawa serwera backup wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i wdrożeniem dla Urzędu Gminy Garwolin
(1 szt.);
b) dostawa serwera wraz z licencjami, konfiguracją i wdrożeniem dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.);
c) dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.);
d) dostawa oprogramowania do monitorowania i zarządzania infrastrukturą IT dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.) dla 65 użytkowników na okres 2 lat;
e) dostawa serwera sieciowego NAS wraz z dyskami dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.);
f) dostawa zasilania awaryjnego UPS wraz z modułami bateryjnymi dla Urzędu Gminy Garwolin (2 szt.) oraz dostawa urządzeń zasilania awaryjnego stanowiskowego UPS (35 szt.) dla Urzędu Gminy Garwolin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 793754,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – usługa przeprowadzenia audytów:a) usługa przeprowadzenia audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w zgodności z KRI oraz UoKSC dla Urzędu Gminy Garwolin (2 szt.)
b) usługa opracowania pełnej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.)
c) usługa przeprowadzenia audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w zgodności z KRI oraz UoKSC dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie (2 szt.)
d) usługa opracowania pełnej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie (1 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 61500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – usługa przeprowadzenia szkoleń:a) usługa przeprowadzenia szkolenia pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Urzędu Gminy Garwolin
(2 szt.) do 42 osób;
b) usługa przeprowadzenia szkolenia kadry kierowniczej Urzędu Gminy Garwolin z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (1 szt.) do 10 osób;
c) usługa przeprowadzenia szkolenia pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie (2 szt.) do 5 osób;
d) usługa przeprowadzenia szkolenia kadry kierowniczej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Garwolinie z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (1 szt.) do 4 osób;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXTO ITS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 513 025 97 79
7.3.3) Ulica: ul. Willowa 87
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 853100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33997,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EX LEGE CEZARY KWIATEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739 345 24 92
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 10 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EX LEGE CEZARY KWIATEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739 345 24 92
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 10 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.
- DOSTAWA W RAMACH DEPOZYTU STENTÓW I BALONÓW DO PRACOWNI HEMODYNAMIKI SP ZOZ W GARWOLINIE
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości obsługi Pacjenta poprzez wdrożenie funkcjonalności w HIS dla CZP oraz wymianę sprzętu serwerowego
- "ZAKUP, DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU GMINY ŚWIERCZE"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.