Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00579984/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 89 527 95 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,180992,770b3860db5d0ac97c5c797983f7d03f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9125048a-c12d-4a31-bbfe-ce421ef2a3aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052737/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Niezbędne prace remontowe wystawowej części środkowej i wyposażenie pałacu Dohnów w Morągu w niezbędny osprzęt techniczny i umeblowanie
1.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia Muzeum w Morągu w infrastrukturę techniczną niezbędną do jego otwarcia po przeprowadzonym remoncie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.243.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147461,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 - sprzęt IT - przedmiot części 1 obejmuje dostawę następujących urządzeń:a) komputer stacjonarny - 1 szt.
b) monitor graficzny - 1 szt.
c) system operacyjny – 2 szt.
d) oprogramowanie biurowe - 12 szt.
e) oprogramowanie graficzne typ. 1 - 2 szt.
f) dyski SSD - 10 szt.
g) pamięci RAM - 5 szt.
h) pamięci RAM - 1 szt.
i) stacja dokująca - 2 szt.
a) smartfon - 1 szt.
b) zestaw nagłośnieniowy typ I - 1 szt.;
c) zestaw nagłośnieniowy typ II - 1 szt.;
d) oprogramowanie graficzne typ. 2 - 1 szt.
j) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne
w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 1,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30234600-4 - Pamięć flash
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
30213000-5 - Komputery osobiste
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32252000-4 - Telefony GSM
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 42003,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) część 2 – narzędzia ogrodnicze - przedmiot zamówienia części 2 obejmuje dostawę:a) wiadro z lejkiem - 1 szt.,
b) zbiornik do wytwarzania nawozu - 3 szt.,
c) motyka duńska - 1 szt.,
d) trzonek 156 cm - 1 szt.,
e) trzonek 30 cm - 1 szt.,
f) dwustronna motyka: motyka/pazurki - 1 szt.,
g) nożyce (sekator) - 1 szt.,
h) sekator nożycowy dwuręczny - 1 szt.,
i) sekator nożycowy - 1 szt.,
j) nożyce do trawy i żywopłotu - 1 szt.,
k) szpadel ogrodowy - 1 szt.,
l) widły - 1 szt.,
m) szufla - 1 szt.,
n) łopatka - 1 szt.,
o) kosz na liście i trawę 56 l - 1 szt.,
p) kosz na liście i trawę 2 l - 1 szt.,
q) grabie do liści - 1 szt.,
r) grabie metalowe - 1 szt.,
s) taczka ogrodowa - 1 szt.,
t) walec ogrodowy - 1 szt.,
u) szczotka zewnętrzna - 1 szt.,
v) szczotka do czyszczenia chodnika - 1 szt.,
w) siatka cieniująca - 2 szt.,
x) kosz wiklinowy - 3 szt.,
y) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne
w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511300-8 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe
44511100-6 - Szpadle i szufle
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39224100-9 - Miotły
39224200-0 - Szczotki
16150000-1 - Walce do wyrównywania trawników lub boisk sportowych
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 3138,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 3 - meble - przedmiot zamówienia części 3 obejmuje dostawę:a) regały - 2 szt.,
b) stół + krzesła - 4 kpl.,
c) siedziska - 15 szt.,
d) dywan - 1 szt.,
e) szafka BHP - 1 szt.,
f) fotel biurowy - 4 szt.,
g) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 3,
y
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39531000-3 - Dywany
4.5.5.) Wartość części: 13318,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) część 4 - poleasingowe urządzenie wielofunkcyjne - przedmiot zamówienia części 4 obejmuje dostawę:a) urządzenie wielofunkcyjnego poleasingowego - szt. 1,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) część 5 – sprzęt sieciowy - przedmiot zamówienia części 5 obejmuje dostawę:a) punkt dostępowy (access point) - 10 szt.,
b) przełącznik sieciowy – 2 szt.,
c) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 5,
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) część 6 – urządzenia mikroklimatu - przedmiot zamówienia części 6 obejmuje dostawę:a) osuszaczy powietrza - 2 szt.,
b) nawilżaczy – 2 szt.,
c) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 6,
e
4.5.3.) Główny kod CPV: 42512000-8 - Układy konfekcjonowania powietrza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) część 7 - zestaw urządzeń do utrzymania czystości i konserwacji - przedmiot zamówienia części 7 obejmuje dostawę:a) maszyny do czyszczenia podłóg - 2 szt.,
b) odkurzacza przemysłowego do pracy ciągłej – 3 szt.,
c) szorowarka oscylacyjna - 1 szt.,
d) bezprzewodowa szorowarka – 1 szt.,
e) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 6,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39713430-6 - Odkurzacze
39713420-3 - Froterki do podłóg
39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
4.5.5.) Wartość części: 32500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp pn.: Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie:
1. w części 1 - SPRZĘT IT ;
zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, z uwagi na to, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu zgodnie z powyższym uzasadnieniem o odrzuceniu ofert złożonych na realizację części 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4792,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4792,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4792,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4792,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25469,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26014,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25469,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25469,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6027,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAXIKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391002017
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 31
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-513
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp pn.: Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie:
2. w części 5 – SPRZĘT SIECIOWY ;
zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, z uwagi na to, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu zgodnie z powyższym uzasadnieniem o odrzuceniu ofert złożonych na realizację części 5
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49077,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO Technika Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411962365
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 19G
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49077,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42538,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41328,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: w&w design Katarzyna Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542279606
7.3.3) Ulica: ul. Pokoju 8A/7
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41328,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) część 1-7 - do 30 dni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 20.12.2024 r. z uwagi na konieczność wydatkowania i rozliczenia dotacji celowej otrzymanej na realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 30 dni będzie wybiegać poza datę 20.12.2024 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 20.12.2024r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 30 dni będzie upływała przed datą 20.12.2024 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 30 dzień liczony od dnia podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Raport oddziaływania na środowisko przebiegu drogi ekspresowej S16 Mrągowo-Orzysz-Ełk w wariancie C
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2-5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm
- Sukcesywna dostawa kationowej emulsji szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65B3PU/RC, w łącznej ilości do 120 Mg
- ,,Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla 6 odcinków dróg wojewódzkich"
- "Wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu gastronomiczno-chłodniczego Służby Żywnościowej na rzecz 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie w 2025 roku"
- Usługa cateringowa
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa pojemników z podziałem na części
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
więcej: Walce do wyrównywania trawników lub boisk sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.